Net nog in de herhaling gezien, was knap en heel snel.!!quote:Op zondag 21 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vanuit een verloren positie .... echt heel heel knap
Minder vuur is wel beter met dit weer.quote:
Echt wel!quote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kostte best wat moeite, maar SBE was de held van de dag.
Voor hem 10 anderen.quote:
Ooh ja, ik weet het weer. Niet van die garnaal enzo maar die avond met mijn UI.quote:Op zondag 21 april 2019 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouwe was kleiner qua data dan de mijne, je was domweg iets sneller, maar hey, ik was stoont als een garnaal.
Ik weet alleen nog niet waarom.quote:
Omdat je me toen nog aardig vond.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet waarom.
Het is Pasen.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar KM terug zat ie nog op een min achterstand of zo ...quote:Op zondag 21 april 2019 17:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net nog in de herhaling gezien, was knap en heel snel.!!
Ik steek gewoon een bong op.quote:Op zondag 21 april 2019 17:32 schreef Marsani het volgende:
Heb hier ook nog veel takken in de tuin. Kan wel een privé mini paasvuur gaan maken. Valt om 9 uur toch niet op.
Bel hem. 100 keer.quote:Op zondag 21 april 2019 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet ie goed ..quote:Op zondag 21 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Baardaap zit lekker aan de BBQ in Frankrijk.
quote:
Veel plezier vanaaf !quote:
Ja het is hier gortdroog.quote:Op zondag 21 april 2019 17:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Minder vuur is wel beter met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |