Ik zal morgen eens kijken. Echter zo speciaal is het ook niet meer. Hier in de straat staan er inmiddels 3quote:
Snap niet dat het nog goedkopere model, standard plus het dan wel heeft.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
ik snap het wel als je AP wilt was de long range RWD een hele goede bang for Buck.
Jup.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Snap niet dat het nog goedkopere model, standard plus het dan wel heeft.
Bovendien zou het zogenaamd bijdragen aan de veiligheid, en opeens is dat niet belangrijk meer kennelijk.
Auw!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:24 schreef Tailless het volgende:
[..]
na 30ste is die pas officieel geworden.
Belastingkortingen zijn geen subsidies. Punt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja een bijdrage van de overheid... wie denk je dat die MIA betaalt? Ze noemen het zelfs op de officiële site een subsidie: https://www.rvo.nl/subsidies-regelingen
Ja huidige bijtellingsregeling is wel bagger geworden. Nu kan je beter 2x een EV van 50k kopen dan 1x eentje van 100k.... raar land.
Het is simpel. Panasonic levert niet genoeg accu’s. Daarom wil Tesla ofwel het kleine pakket leveren (weinig winst, maar wel veel auto’s uitleveren), ofwel het grote pakket, maar dan wel de dual motors omdat ze daar wel goed op verdienen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Snap niet dat het nog goedkopere model, standard plus het dan wel heeft.
Bovendien zou het zogenaamd bijdragen aan de veiligheid, en opeens is dat niet belangrijk meer kennelijk.
Nou ja, mijn 3 was kort na de levering ineens 2.100 euro goedkoper te krijgen. Schouders ophalen, want het rijdt echt super. Ook de stoelen zijn veel lekkerder dan in de Model S. Die laatste heeft het voordeel van meer ruimte, maar verder...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
Baal nogal want opnieuw aanvragen ben ik weer maand verder.
Man man man, ben je nou echt een mongool of gedraag je je alleen maar zo?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Belastingkortingen zijn geen subsidies. Punt.
En die mia wordt gewoon opgebracht door allen die belasting betalen, want uiteindelijk krijgt de overheid gewoon in totaal wat ze willen ontvangen.
Snelheid, OTA, EV, een looks.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:14 schreef Seven. het volgende:
Wat is voor jullie de belangrijkste drijfveer om Tesla te gaan rijden?
Als ik er een van werk mag/kan leasen dan vooral om de lage kosten per maand en dat het een hoog gadget gehalte heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:14 schreef Seven. het volgende:
Wat is voor jullie de belangrijkste drijfveer om Tesla te gaan rijden?
Reageer je altijd zo agressief als je gewoon ongelijk blijkt te hebben?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Man man man, ben je nou echt een mongool of gedraag je je alleen maar zo?
Omdat een Tesla een vrijwel perfecte combinatie heeft voor het huidige verkeer. In het normale verkeer is het een heel comfortabele auto, die heel rustig te rijden is en op snelwegen en de meeste b-wegen kan de auto alles zelf doen, waardoor je heel uitgerust op je bestemming aankomt. En als je uit het drukke verkeer bent is het ook nog een hele snelle auto met een geweldige wegligging.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:14 schreef Seven. het volgende:
Wat is voor jullie de belangrijkste drijfveer om Tesla te gaan rijden?
Nee ik reageer agressief als ik met ontzettend domme en irritante mensen te maken heb. Maar goed, zowel de RVO als Belastingdienst noemt het een subsidie, alleen jij niet en nog denk je gelijk te hebben. Dan houdt de discussie op en kan ik je beter nog uitschelden voordat ik weer verder ga met m'n levenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reageer je altijd zo agressief als je gewoon ongelijk blijkt te hebben?
Wel weer een agressieve post. Niemand kijkt nog naar wat je inhoudelijk wil zeggen als je loopt te schelden. Dus zelfs al heb je gelijk, dan nóg neemt niemand je meer serieus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee ik reageer agressief als ik met ontzettend domme en irritante mensen te maken heb. Maar goed, zowel de RVO als Belastingdienst noemt het een subsidie, alleen jij niet en nog denk je gelijk te hebben. Dan houdt de discussie op en kan ik je beter nog uitschelden voordat ik weer verder ga met m'n leven
1. Ik rij elke dag file en rij nu een schakel-V40. Dat is gruwelijk irritant en vermoeiend. Een automaat is al een hele stap voorwaarts, maar autopilot is dan al helemaal een zegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 10:14 schreef Seven. het volgende:
Wat is voor jullie de belangrijkste drijfveer om Tesla te gaan rijden?
Dat is waar, mensen geloven liever domme mensen die onzin praten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel weer een agressieve post. Niemand kijkt nog naar wat je inhoudelijk wil zeggen als je loopt te schelden. Dus zelfs al heb je gelijk, dan nóg neemt niemand je meer serieus.
Het is toch duidelijk wat Wilders bedoelt met subsidieslurpende auto's? Iedere aap begrijpt het behalve hij. Linksom of rechtsom kost de MIA, lagere bijtelling, geen MRB, geen BPM, gemis aan brandstofaccijns etc. de overheid geld en dus subsidiëren ze elektrische auto's.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:11 schreef Hyperdude het volgende:
Subsidie of belastingkorting maakt hier weinig verschil. Semantics.
Op het eind van de dag staat in beide gevallen hetzelfde saldo op je bankrekening, en heb je een voordeel t.o.v. voertuigen die niet onder een subsidie-/belastingkortingregeling vallen.![]()
Heb je hem al? Of al een keer proefritje in gemaakt...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef nostra het volgende:
[..]
1. Ik rij elke dag file en rij nu een schakel-V40. Dat is gruwelijk irritant en vermoeiend. Een automaat is al een hele stap voorwaarts, maar autopilot is dan al helemaal een zegen.
2. Het rijdt simpelweg fenomenaal als je niet in de file rijdt.
3. Geld. Die V40 kost me netto hetzelfde als die Tesla.
4. Inspector Gadget.
Alleen in proefgereden nog. AutoPilot nog niet echt kunnen uitproberen toen, bleef aan het stuur trekken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb je hem al? Of al een keer proefritje in gemaakt...
Subsidies zitten aan de kostenkant van de overheid en niet aan de opbrengstenkant. En zijn uitgaven van de overheid zonder dat daar een tegenprestatie tegenover staat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nee ik reageer agressief als ik met ontzettend domme en irritante mensen te maken heb. Maar goed, zowel de RVO als Belastingdienst noemt het een subsidie, alleen jij niet en nog denk je gelijk te hebben. Dan houdt de discussie op en kan ik je beter nog uitschelden voordat ik weer verder ga met m'n leven
Dat bedoel ik: jij trapt in de framing.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is toch duidelijk wat Wilders bedoelt met subsidieslurpende auto's? Iedere aap begrijpt het behalve hij. Linksom of rechtsom kost de MIA, lagere bijtelling, geen MRB, geen BPM, gemis aan brandstofaccijns etc. de overheid geld en dus subsidiëren ze elektrische auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |