Eindelijk een normaal slaapritme dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Het huidige weer is niet/te goed voor me: ik ben nu alweer moe en het is nog niet eens middernacht. Zal wel komen omdat ik vandaag om 8 uur al wakker was...
Mocht dat, of hebben ze die eierdooier stiekem naar binnen gekregen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef MaGNeT het volgende:
De fretten liggen nu compleet verzadigd in hun hangmatten.
Ze hebben ieder een hele eierdooier weggewerkt...
kill me nowquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eindelijk een normaal slaapritme dus
Die is mooi ja! Ik heb hem lang geleden ooit in het Nederlands gezien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zojuist live gezien, mooi hoor. Goede cast ook.
Oh sorry wil je niet dood hebbenquote:
Hehe, ja, dat mochtquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mocht dat, of hebben ze die eierdooier stiekem naar binnen gekregen?
Tof!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
Dit zojuist live gezien, mooi hoor. Goede cast ook.
Ja toch, eerst maar eens leren goed te slapen. Anders word je nooit groot.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar is wel wat meer voor nodig, maar fijn dat je mij levend wenst
ik ben al grootquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch, eerst maar eens leren goed te slapen. Anders word je nooit groot.
Ik geloof je niet. Mag ik je ID zien?quote:
En wat doe je met het overgebleven eiwit? Meringue maken?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, ja, dat mocht
Iedere 1 tot 2 weken krijgen ze een eierdooier. Het is niet echt nodig maar een beetje afwisseling is wel leuk voor ze.
Ja. Heb m 25 jaar geleden in Londen gezien, alhoewel ik toen nog een foetus was.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is mooi ja! Ik heb hem lang geleden ooit in het Nederlands gezien.
Weggespoeldquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En wat doe je met het overgebleven eiwit? Meringue maken?
Ah, als het een kutshow was geweest had jij er dus de schuld van kunnen krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Heb m 25 jaar geleden in Londen gezien, alhoewel ik toen nog een foetus was.![]()
![]()
Nu touren ze door NL met de Engelse cast.
Ik heb denk ik wel tijd dan, als er hopelijk geen familiebijeenkomst op de planning staatquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, maarreh, zoals het er nu naar uitziet ga ik tweede paasdag weer via utrecht terug naar amsterdam, gegadigden voor een drankje aldaar?
Zonde. Meringue vind ik echt heerlijkquote:
Het waren er 2quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zonde. Meringue vind ik echt heerlijkMaar van één eiwit kan je niet echt een fatsoenlijke hoeveelheid maken
Dan houd ik me aanbevolen, zeker als je dan ook nog een leuk cafétje of iets weet in uutjequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel tijd dan, als er hopelijk geen familiebijeenkomst op de planning staat
Volgende keer 100-110 gram suiker erbij zoeken, een glazen of stalen kom, een mixer, een oven en wat keukenpapier met azijn. Oh, en ruim een uur de tijd ervoor nemenquote:
Ik maak wel een omeletquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgende keer 100-110 gram suiker erbij zoeken, een glazen of stalen kom, een mixer, een oven en wat keukenpapier met azijn. Oh, en ruim een uur de tijd ervoor nemenDan kan je heerlijke zoete bende maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |