Je onderschat de intelligentie van de vaste bezoekers in dit topic.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaGNeT ik denk dat veel mensen de verwijzing niet snappen
Ik weet dat het niet allemaal Sjonnies en Anita's zijn of random damclubhooligans, maar het kan dat ze dit gemist hebben. Gelukkig zijn ze wel liever dan liefquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je onderschat de intelligentie van de vaste bezoekers in dit topic.
Staat in de TTquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:32 schreef Dave het volgende:
Ik heb niet teruggelezen, dus ik heb zelfs de verwijzing zelf gemist denk ik.
Google zegt een liedje van de Heideroosjes van voordat ik geboren ben.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet allemaal Sjonnies en Anita's zijn of random damclubhooligans, maar het kan dat ze dit gemist hebben. Gelukkig zijn ze wel liever dan lief
[..]
Eh ja, dat was ook mijn conclusie. Ahum, van, eh, voordat ik geboren was... kuch.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Google zegt een liedje van de Heideroosjes van voordat ik geboren ben.
Aah.....maakt het duidelijk....dankjewelquote:
Hopelijk had je oorbeschermers inquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Aah.....maakt het duidelijk....dankjewel
Cultuurbarbaren zijn het!quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What the actualy fuck. Er was niemand thuis bij Post NL ofzo?quote:Your item could not be delivered on April 20, 2019 at 7:59 am in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to the addressee not available at time of delivery. It is being held while the addressee is notified.
Strandplan gestrand...quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders hebben echt een perfect moment uitgekozen om in conflict met elkaar te komen, dus de sfeer hier is niet echt enorm geweldig. Het strandplan van vandaag gaat om die reden ook niet door...
Rot zegquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders hebben echt een perfect moment uitgekozen om in conflict met elkaar te komen, dus de sfeer hier is niet echt enorm geweldig. Het strandplan van vandaag gaat om die reden ook niet door...
Pff dat is ook vervelend zegquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |