quote:
Trusten Sig.quote:
Jemig Chuff kolere zegquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf je de boel uitleggen?
Beter een normale OP passend bij je TT
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:
Check pls, ben niet zo snel, zag net pas dat ik lapo had.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf je de boel uitleggen?
Beter een normale OP passend bij je TT
Nogal makkelijk om het als irrelevant luxeproduct neer te zetten als je zelf een koukleum bent. Ik ga toch ook niet zeggen dat mensen hun verwarming niet aan mogen zetten in de winter. Of gebruik je dat ook niet?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens en dat wist ik niet. In jouw geval moet je het gewoon blijven gebruiken maar al die andere die het uit gemak gebruiken zouden zich eens moeten beseffen wat ze doen... Helaas is een airco nog steeds een luxe product die iedereen graag wil hebben terwijl ze onze planeet er totaal me verneuken.... Het zijn inmiddels niet eens meer de broeikasgassen.... Maar de miljoenen airco's die hete lucht in de atmosfeer gooien. Tenminste dat is mijn mening.
Ja nee ik loop af en toe wat te kutten ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Check pls, ben niet zo snel, zag net pas dat ik lapo had.
Mn natje staat drögequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gaat het verder meneer Dreuge.
Ik heb het aangepast.quote:
Ja maar voor hoe lang? Lemme of zo heet ie? Ik volg het niet echt .. kijk soms de beelden en zie wat koppels ontstaanquote:
Ik denl dat het overdreven vliegverkeer van de laatste decennia en het feit dat je voor een paar tientjes heel Europa door kunt vliegen belastender is voor het milieu dan airco's.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nogal makkelijk om het als irrelevant luxeproduct neer te zetten als je zelf een koukleum bent. Ik ga toch ook niet zeggen dat mensen hun verwarming niet aan mogen zetten in de winter. Of gebruik je dat ook niet?
Dat zie je verkeert, ja hij genereerd veel energie waardoor het verbruik van zijn airco niettig is. Maar het punt wat ik maak is wat anders. Zijn warme of hete lucht uit zijn huis word de atmosfeer in gegooit waardoor het samen met de miljoenen andere de atmosfeer alleen maar warmer en warmer maken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heft een airco gebruik dan toch weer goed op, z'on gelul ook als iedereen gewoon de dingen doet die helpen voor een beter klimaat, in zijn situatie dan is het best zat, dat vingerwijzen schiet ook niet op.
Dat betekend niet dat jouw arco niet schadelijk is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat ik zoveel stroom opwek met panelen, icm hybride-gas-ketel dat ik geen verbruik heb qua gas en stroom. Dat.
Watt=volt x ampere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |