Mega gespierd inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:31 schreef Sheffield het volgende:
Seauw. Die vrouw heeft enorm brede schouders
Ik had Vestia niet gewetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lieve hemel, geen heldere lichten, dit. Vestia weet bijna iedereen toch nog? En is die fotograaf niet lord Snowdon
wat was de vraag bij Vestia?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lieve hemel, geen heldere lichten, dit. Vestia weet bijna iedereen toch nog? En is die fotograaf niet lord Snowdon
Denk jij dat dat spieren zijn? Die man heeft zulke spieren ook al. Volgens mij krijg je die spieren van de huiselijke kookkunst.quote:
Ah, vraag gemist.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Staal, oplichter woningbouwcorporatie
Die vind ik meestal moeilijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had Vestia niet geweten![]()
![]()
Maar ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik te weinig weet om aan deze kwis te kunnen deelnemen. De muziekvraag weet ik overigens meestal wel
Kook- of eetkunst?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Denk jij dat dat spieren zijn? Die man heeft zulke spieren ook al. Volgens mij krijg je die spieren van de huiselijke kookkunst.
hoax, dan h eb je de hquote:
HOAXquote:
Opgezocht. Het is Carel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik dacht Carel, maar denk nu toch Nico.
Ik ben even kwijt wat hij als beroep heeft/had. Zij was docente Engelsquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
Dit is een echtpaar toch? Hoe komen ze samen aan al die kennisBelezen echtpaar lijkt me
Hij is onderzoeker van voedingsgewassen dacht ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wat hij als beroep heeft/had. Zij was docente Engels
Tromgeroffelquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:01 schreef jevl het volgende:
Joepie, als ze weer iets blauw aan doen zullen ze wel winnen
Oh, dat is zijn voornaamquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:51 schreef Postbus100 het volgende:
Volgens mij schrijf je het ook Özk... Flauw om de O te pakken.
Nee,dat was te weinig geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:02 schreef Postbus100 het volgende:
Hadden ze het wel gered voor de foute O? (dus toen die vrouw het voor het eerste riep). Nee volgens mij toch?
Niet te doen deze lui. Ik heb drie halve afleveringen tegen de tv zitten mopperen. Ik geloof heus dat ze slim en aardig enzo zijn maar in Twee voor Twaalf krijg ik moordneigingen van zequote:Op vrijdag 26 april 2019 20:59 schreef Rianne84 het volgende:
Neem dit soort mensen tegen zichzelf in bescherming
Ze deden het de eerste twee keer toch heel prima?quote:Op zondag 28 april 2019 20:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet te doen deze lui. Ik heb drie halve afleveringen tegen de tv zitten mopperen. Ik geloof heus dat ze slim en aardig enzo zijn maar in Twee voor Twaalf krijg ik moordneigingen van ze
Nee. 100 punten lopen zoeken op dat enige woord dat ze niet kennen (bobotie). Dan heb je gewoon mazzel dat je de andere 11 vragen niet hoeft op te zoeken.quote:Op zondag 28 april 2019 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze deden het de eerste twee keer toch heel prima?
De eerste keer redden ze het op het nippertje omdat het andere team het slecht deed maar toen deden ze ook al zo onbenullig. De tweede keer hoefden ze weinig op te zoeken, dat scheelt in hun geval al veel.quote:Op zondag 28 april 2019 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze deden het de eerste twee keer toch heel prima?
Om dat nou mazzel te noemen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee. 100 punten lopen zoeken op dat enige woord dat ze niet kennen (bobotie). Dan heb je gewoon mazzel dat je de andere 11 vragen niet hoeft op te zoeken.
Stad in Marokko. Betekent 'muurtje'. Ik vermoed Marrakeshquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was die Jimi Hendrix vraag? Even gemist.
Niet onwaarschijnlijk, maar ik ken het niet van Hendrix.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Stad in Marokko. Betekent 'muurtje'. Ik vermoed Marrakesh
Nee, het was ooit een hippiestadje waar Hendrix graag kwamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet onwaarschijnlijk, maar ik ken het niet van Hendrix.
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die kromme.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:34 schreef Riparius het volgende:
De wiskundige is Maria Agnesi, niet Gauß.
Hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die kromme.
Hij zit wel elk jaar een half jaar thuis, dus dat had hij eigenlijk wel moeten weten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een zeeman kent natuurlijk eerder meeuwen en stormvogels dan bosvogels.Aspirine
Dan zorgde hij voor de knderen, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zit wel elk jaar een half jaar thuis, dus dat had hij eigenlijk wel moeten weten.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan zorgde hij voor de kinderen, toch?
Mannen hebben geen baarmoeder, dus dit konden zij niet weten! Ik wist trouwens ook niet dat manuele seksuele bevrediging decennialang een dokterspraktijk was.quote:
Dat verhaal dook een jaar of 15 geleden wel eens op, en 10 jaar geleden of zo is er een film over gemaakt. Een reguliere bioscoopfilm welteverstaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mannen hebben geen baarmoeder, dus dit konden zij niet weten! Ik wist trouwens ook niet dat manuele seksuele bevrediging decennialang een dokterspraktijk was.
En hoe heet die reguliere bioscoopfilm?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verhaal dook een jaar of 15 geleden wel eens op, en 10 jaar geleden of zo is er een film over gemaakt. Een reguliere bioscoopfilm welteverstaan.
Ik gok Hysteria.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hoe heet die reguliere bioscoopfilm?
Of sinds Torvill and Dean.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sinds de film Ten weet iedereen dat de Bolero van Ravel is.
Ja, jammer altijd. Mag best wat minder tijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Neeee. alweer een programma met zomerstop. van midden mei tot midden september. Dat zijn toch abnormale vakanties. Dat hebben politici nog niet eens.
Ze hadden ~660 kunnen hebben als ze stokstaartje niet hadden opgezocht. Zonde dat ze het opgezocht hadden, zou algemene kennis moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:01 schreef Postbus100 het volgende:
Wel één van de topteams van afgelopen seizoen, of niet, qua aantal punten?
Dat was ook algemene kennis, maar ze twijfelden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze hadden ~660 kunnen hebben als ze stokstaartje niet hadden opgezocht. Zonde dat ze het opgezocht hadden, zou algemene kennis moeten zijn.
Oud-klasgenoot van me, was altijd al wel vrij slim.quote:
Alsof het om vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Neeee. alweer een programma met zomerstop. van midden mei tot midden september. Dat zijn toch abnormale vakanties. Dat hebben politici nog niet eens.
Die hebben niet die gekleurde ringen.quote:
SPORTTERREINquote:Op vrijdag 6 september 2019 20:41 schreef Postbus100 het volgende:
sport?
Terreinsport ofzo? (nee, dat is h et niet, maar in die richting)
Allemaal vrienden van Jezus.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Hoog gehalte blije paaseieren vanavond!
En die ander een besluitvaardig type, ook handig.quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Die jongen is een snelle zoeker. Dat is wel handig.
Mwah, het was enkele decennia geleden een vrij bekend verhaal uit Australie.quote:
Ik riep hier ook Malaria ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Malaria was het toch? Slechte lucht.
Ja, zij dachten te moeilijk en luisterden niet goed naar de vraag.quote:
+ 1quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zag keling aan het eind, en was aan het zoeken naar iets dat met scho begon, tot dat die fote d kwam, dat was een m van malaria, maar ik was toen wel van het padje af.
Mijn vader had het ook, maar gaaf is het niet, hij zei dat het voelde of een stel vissers hun haakjes in hem sloeg en dan allemaal de hengel inhaalden. Dusnals je water pokken hebt gehad, wacht maar af.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn vriend had gordelroos, tijdje geleden. Toen heb ik geleerd dat dat uit hetzelfde virus komt. Vind ik gaaf.
Ja, nee, hoo, gordelroos is niet gaaf. Hij heeft er ook echt pijn en last van gehad, maar ik vond het wel gave kennis en een bijzonder verschijnsel. Net als dat het maar aan 1 kant van je lijf verschijnt in zo'n aanval.quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mijn vader had het ook, maar gaaf is het niet, hij zei dat het voelde of een stel vissers hun haakjes in hem sloeg en dan allemaal de hengel inhaalden. Dusnals je water pokken hebt gehad, wacht maar af.
En dat zijn zweefvliegen of blinde bijen.
Ik zat 'm net even terug te kijken, en ik zag het zo'n 5 seconden voordat ze naar de laatste twee minuten toegingenquote:
Oswald wordt over het algemeen beschouwd als de dader van de moord op Kennedy.quote:Op zondag 29 september 2019 10:39 schreef Postbus100 het volgende:
En was het nou Hinckley of Lee Harvey Oswald, de moordenaar van Kennedy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |