De eerste keer redden ze het op het nippertje omdat het andere team het slecht deed maar toen deden ze ook al zo onbenullig. De tweede keer hoefden ze weinig op te zoeken, dat scheelt in hun geval al veel.quote:Op zondag 28 april 2019 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze deden het de eerste twee keer toch heel prima?
Om dat nou mazzel te noemen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nee. 100 punten lopen zoeken op dat enige woord dat ze niet kennen (bobotie). Dan heb je gewoon mazzel dat je de andere 11 vragen niet hoeft op te zoeken.
Stad in Marokko. Betekent 'muurtje'. Ik vermoed Marrakeshquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat was die Jimi Hendrix vraag? Even gemist.
Niet onwaarschijnlijk, maar ik ken het niet van Hendrix.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Stad in Marokko. Betekent 'muurtje'. Ik vermoed Marrakesh
Nee, het was ooit een hippiestadje waar Hendrix graag kwamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet onwaarschijnlijk, maar ik ken het niet van Hendrix.
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die kromme.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:34 schreef Riparius het volgende:
De wiskundige is Maria Agnesi, niet Gauß.
Hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar die kromme.
Hij zit wel elk jaar een half jaar thuis, dus dat had hij eigenlijk wel moeten weten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een zeeman kent natuurlijk eerder meeuwen en stormvogels dan bosvogels.Aspirine
Dan zorgde hij voor de knderen, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zit wel elk jaar een half jaar thuis, dus dat had hij eigenlijk wel moeten weten.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan zorgde hij voor de kinderen, toch?
Mannen hebben geen baarmoeder, dus dit konden zij niet weten! Ik wist trouwens ook niet dat manuele seksuele bevrediging decennialang een dokterspraktijk was.quote:
Dat verhaal dook een jaar of 15 geleden wel eens op, en 10 jaar geleden of zo is er een film over gemaakt. Een reguliere bioscoopfilm welteverstaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mannen hebben geen baarmoeder, dus dit konden zij niet weten! Ik wist trouwens ook niet dat manuele seksuele bevrediging decennialang een dokterspraktijk was.
En hoe heet die reguliere bioscoopfilm?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat verhaal dook een jaar of 15 geleden wel eens op, en 10 jaar geleden of zo is er een film over gemaakt. Een reguliere bioscoopfilm welteverstaan.
Ik gok Hysteria.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hoe heet die reguliere bioscoopfilm?
Of sinds Torvill and Dean.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Sinds de film Ten weet iedereen dat de Bolero van Ravel is.
Ja, jammer altijd. Mag best wat minder tijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Neeee. alweer een programma met zomerstop. van midden mei tot midden september. Dat zijn toch abnormale vakanties. Dat hebben politici nog niet eens.
Ze hadden ~660 kunnen hebben als ze stokstaartje niet hadden opgezocht. Zonde dat ze het opgezocht hadden, zou algemene kennis moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:01 schreef Postbus100 het volgende:
Wel één van de topteams van afgelopen seizoen, of niet, qua aantal punten?
Dat was ook algemene kennis, maar ze twijfelden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze hadden ~660 kunnen hebben als ze stokstaartje niet hadden opgezocht. Zonde dat ze het opgezocht hadden, zou algemene kennis moeten zijn.
Oud-klasgenoot van me, was altijd al wel vrij slim.quote:
Alsof het om vakantie gaatquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
Neeee. alweer een programma met zomerstop. van midden mei tot midden september. Dat zijn toch abnormale vakanties. Dat hebben politici nog niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |