Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
Leeuwenwelpen toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?
met piet!quote:
Top tip, vraag iemand die cavia’s verkoopt nooit of de prijs per stuk of per kilo is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Om te kijken! Niet om te eten![]()
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
Oh shit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
Nooit op maandag werken en daarover klagen...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
met piet!
en helaas nog een dag en weer geen reet aan pasen, maandag altijd al een vrije dag....
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...Vrees wel dat je daar vrij veel aandacht mee krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
wel altijd op zaterdag he!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit op maandag werken en daarover klagen...
![]()
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah, okay, das kut.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
wel altijd op zaterdag he!
te vaak dan dus eigenlijk maar 1 dag weekend waar andere mensen er 3 hebben en ook betaald krijgen
Niet? Schijnt lekker te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ze zeggen beide.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...
Wat dan wél?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wel.
edit. Dit was geen kat. Die helaas nog niet gegeten.
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is. In Portugal wordt kat gegeten btwquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...
Dus kat smaakt naar konijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is. In Portugal wordt kat gegeten btw
Schijnt zo, wordt ook wel dakhaas genoemd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus kat smaakt naar konijn?
Katten eten..
Owh ja. In Utrecht ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schijnt zo, wordt ook wel dakhaas genoemd.
Niet alleen daar, is ook in D en Oostenrijk een begripquote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet alleen daar, is ook in D en Oostenrijk een begrip
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is.
Niet in de supermarkt...quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?
Nee met een stukje vacht aan de poten. Wel om de zelfde reden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zie ik überhaupt weinig (hele) konijnen
Konijn is prima eetbaar, maar ik heb er ook nooit spontaan trek in eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebben
Vind tam konijn verder niet echt bijzonder. Mijn zwager fokt ze voor de slacht. Schoonpa deed dat vroeger ook, maar wilde ze niet doden of slachten.
Stoven in kriek met peen en ui is best okay, maar dat ik nu denk, goh, wat heb ik weer zin in konijn, nee.
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebben
Vind tam konijn verder niet echt bijzonder. Mijn zwager fokt ze voor de slacht. Schoonpa deed dat vroeger ook, maar wilde ze niet doden of slachten.
Stoven in kriek met peen en ui is best okay, maar dat ik nu denk, goh, wat heb ik weer zin in konijn, nee.
Nee hoor, dank je feestelijk...quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet alles eens geprobeerd hebben in je leven.
Haas is erg lekker, mooie wildsmaak. Vriend van mij is al meer dan 20 jaar vegetarier maar kan nog steeds lyrisch worden over de haas die ik hem tijdens onze studententijd voorzettequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Konijn is prima eetbaar, maar ik heb er ook nooit spontaan trek in eigenlijk..
Zie het toch vrij regelmatig hoor.. Maar wellicht Vlaamse invloeden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgen
Die wil ik ook wel eens proeven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie het toch vrij regelmatig hoor.. Maar wellicht Vlaamse invloeden.
Daar kan je ook waterkonijn krijgen
Welk roofdier at je wél? Krokodil ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.
Hond, Krokodil, haai, octopus.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk roofdier at je wél? Krokodil ofzo?
Klopt, sowieso jammer dat heel veel restaurants niet echt wat bijzonders op de kaart hebben, maar dat is denk ik vooral omdat de meeste mensen het niet bestellen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgen
Meeste vissen die wij eten zijn roofvissenquote:
Idem, behalve hond. Plus kangoeroe en emoe.quote:
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaquote:
Octopus of pijlstaart inktvis/calamaris?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaMaar mijn hart draait om van hoe ze gedood worden (iig als amateurvissers ze gevangen hebben)
Dat zijn toch herbivorenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Koeien willen trouwens nog wel eens een konijn of haas eten als ze er eentje vinden die ze kunnen pakken (meestal dood)
De uitdrukking hoe een koe een haas vangt is dus meer waar dan je zou denken.
Beidequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Octopus of pijlstaart inktvis/calamaris?
Geen idee eigenlijk hoe die beesten zich "gedragen" en hoe je ze dus moet doden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaMaar mijn hart draait om van hoe ze gedood worden (iig als amateurvissers ze gevangen hebben)
Ze worden doodgeslagen op de rotsen. En dat duurt lang....quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe die beesten zich "gedragen" en hoe je ze dus moet doden.
Normaal tik je vis een keer op de kop en een stok (of klomp)
Oh ja dat zal wel. Bij vis moet je ook goed mikkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze worden doodgeslagen op de rotsen. En dat duurt lang....
Maar die heeft een schedel. Een weekdier niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel. Bij vis moet je ook goed mikken
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken, straks Snickers cheesecake
Spoilers!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo intens lekker gegeten. Ik heb gelijk dit recept voor lasagna opgeschreven voor ik het vergeet. Ik had de saus gisteren al gemaakt, de rest vanochtend. Na 6 uur (!) afplakken met 2 personen hoefde het eten alleen nog maar de oven in.Oh lekker! Die wil ik komende dagen ook wel makenSPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken, straks Snickers cheesecake![]()
![]()
Het was toevallig alles wat ik in huis had. Ik kan niet wachten tot ik de kliekjes uit de vriezer kan halenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh lekker! Die wil ik komende dagen ook wel maken
Het is een heel erg niet-Drentse bebouwing door de geschiedenis er van. Wist niet dat die 'beroemde (op FOK)' gif iets uit Assen wasquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Sightseeing door de Drentse hoofdstad. Ken het vooral van
[ afbeelding ]
Maar het centrum ziet d'r best leuk uit, mooie pandjes
Volgens mij noemen ze dat hier 'over het spoor'quote:
Bart en Geert waren bang dat het een kakwijk zou wordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat hier 'over het spoor'Beste een matige wijk.
Dan saboteer je de accuquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zij hebben allebei een elektrische fiets.
Gedoequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sowieso is fietsen met hen niet lollig. Zij hebben allebei een elektrische fiets.
Dat is wel sneuquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee, dat is niet leuk nee.
Zo was ik op de verjaardag van oude mensen vorige week en één mevrouw vertelde dat ze een fietsclubje hadden en als het mooi weer was ze altijd met z'n allen gingen fietsen. Nu hadden ze inmiddels blijkbaar allemaal e-bikes en zij kon dat niet betalen. En nu kon ze niet meer mee fietsen, want ze gingen allemaal veel sneller en dat hield ze niet bij. Ik vond het wel wat triest.
Dat is ook erg sneu..quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Zo was ik op de verjaardag van oude mensen vorige week en één mevrouw vertelde dat ze een fietsclubje hadden en als het mooi weer was ze altijd met z'n allen gingen fietsen. Nu hadden ze inmiddels blijkbaar allemaal e-bikes en zij kon dat niet betalen. En nu kon ze niet meer mee fietsen, want ze gingen allemaal veel sneller en dat hield ze niet bij. Ik vond het wel wat triest.
Ach wat sneu.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Wij waren voor samen aan het kijken, beiden een e-bike met fietstassen, en de best nog jonge huidige fietsen inruilen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Nou zijn die dingen ook wel idioot duur aan het worden. Beetje behoorlijke kwam op 2500.
Balkon is opgeruimd, meubels zijn schoon, ga ze morgen in de olie zetten en mag de zomer beginnen.
Echt hè?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
Wij waren net bij Captain Marvel (wat een 90's feestje) en nu denk ik bij poezen hieraan:
[ afbeelding ]
Zijn altijd wel zo duur geweest, tenminste fatsoenlijke.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Nou zijn die dingen ook wel idioot duur aan het worden. Beetje behoorlijke kwam op 2500.
Ik heb hiervoor ook goede Giant’s gehad en die waren zeker niet meer dan 2000 euro.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn altijd wel zo duur geweest, tenminste fatsoenlijke.
Normaal gesproken ja, maar ze eten dus ook aas.quote:
Zeker met dit weer tijdens de Pasen!quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef Lot_1 het volgende:
fietsen met Pasenvolgens mij struikel je dan over de ANWB-stellen.
Dan zijn het omnivoren..quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Normaal gesproken ja, maar ze eten dus ook aas.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef Lot_1 het volgende:
fietsen met Pasenvolgens mij struikel je dan over de ANWB-stellen.
Onze kat besluit tegenwoordig dat voedertijd niet om 8, maar om 6 uur is. Dus die gooi ik 's morgens de slaapkamer uit. En dan gaat hij miauwen èn aan de deur krabbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Oh man, wat sliep ik slecht.
Ziva heeft geloof ik ook niet geslapen maar ALLEEN MAAR GEMAUWT.
En ik weet niet waarom. Ik denk omdat ze naar buiten wil want overdag spelen we een paar keer buiten. Maar tering. En ze gilt zo. Blerf.
Jup. Ik had Ziva ook de slaapkamer uitgeflikkerd en zelfs naar beneden en deuren dicht maar ze gilt ZO HARD.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze kat besluit tegenwoordig dat voedertijd niet om 8, maar om 6 uur is. Dus die gooi ik 's morgens de slaapkamer uit. En dan gaat hij miauwen èn aan de deur krabbenDus krijgt hij voer. En dus bevestig ik dat miauwen en vervelend doen om 6 uur 's morgens werkt
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Jup. Ik had Ziva ook de slaapkamer uitgeflikkerd en zelfs naar beneden en deuren dicht maar ze gilt ZO HARD.
Nog steeds ook, trouwens.
Als ze rustig gaat liggen/slapen mag ze naar buiten. Ik ga volhouden.
I will win this.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik kan wel wat oordopjes sturen.
Goed weer voor op een campingquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Succes loon en Isa![]()
Hier prima geslapen.. nu aan het wachten op de waterbuffel![]()
Daarna richting het oooooooooosten, vrienden opzoeken die op de camping zitten.. gezellig!
waarheen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Succes loon en Isa![]()
Hier prima geslapen.. nu aan het wachten op de waterbuffel![]()
Daarna richting het oooooooooosten, vrienden opzoeken die op de camping zitten.. gezellig!
Trusten Isa!quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed weer voor op een camping![]()
Ik ga naar bed, lieve culmensen![]()
Haarlooooooooquote:
Ga dan ook even naar Zwillbrock, net over de grens. Daar zit een kolonie flamingo’squote:
Ja het is nog ff schakelenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Trusten Isa!
Ik heb wardrobe-stress.. geen idee wat ik aanmoet vandaag.. naar de camping en mijn hoofd heeft zich nog niet aangepast aan deze temperaturen geloof ik.. een week geleden sneeuwde het nog.. hoe dan?!?
Hier ook zo een die 6 uur ook als voertijd heeft aangemerkt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze kat besluit tegenwoordig dat voedertijd niet om 8, maar om 6 uur is. Dus die gooi ik 's morgens de slaapkamer uit. En dan gaat hij miauwen èn aan de deur krabbenDus krijgt hij voer. En dus bevestig ik dat miauwen en vervelend doen om 6 uur 's morgens werkt
Het zijn gewoon heel niet-selectieve eters. Ze eten ook gerust metaal opquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zijn het omnivoren..
Maar dat zijn het niet
Als ze dat nou es niet dedenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon heel niet-selectieve eters. Ze eten ook gerust metaal op.
Was je niet bang dat ze dood was?quote:
Ja, even.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Was je niet bang dat ze dood was?
Een kat heeft personeel hèquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:31 schreef derLudolf het volgende:
Bij jullie is de kat allemaal wel de baas zeg
Tammo en voorgangers kregen 's ochtends eten wanneer wij het er aan toe hadden om op te staan.
Bij onze vleesboerderij voert de hond zijn speelgoed aan de koeien. Ze legt ze in hun drinkbak. Vroeg of laat komt het wel weer tevoorschijn.quote:
Blik komt niet tevoorschijn... Dan gaat de koe vaak dood.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij onze vleesboerderij voert de hond zijn speelgoed aan de koeien. Ze legt ze in hun drinkbak. Vroeg of laat komt het wel weer tevoorschijn.
Een bezoek waardquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon heel niet-selectieve eters. Ze eten ook gerust metaal op.
Sterkte Lona. Ik ben benieuwd wie er wint![]()
Wat gaaf, die flamingo's!
Zolang het niet's scherps is of de boel verstopt zal het wel loslopen. Maar als het de boel beschadigd, (zeker aan de kant van de netmaag/hartzakje) krijg je mogelijk een doodzieke (en eventueel ook dode) koeiquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij onze vleesboerderij voert de hond zijn speelgoed aan de koeien. Ze legt ze in hun drinkbak. Vroeg of laat komt het wel weer tevoorschijn.
Ik sla hem even op. Ziet er heel mooi uit!quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een bezoek waard
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwillbrocker_Venn
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wel zonde.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Blik komt niet tevoorschijn... Dan gaat de koe vaak dood.
Haha, ik weet niet of ze dat doenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zonde.
Ik denk dat de eigenaren van hond en koeien wel rekening houden met de aanschaf van speeltjes die door een koe heen kunnen.
Ik doelde inderdaad op zwerfvuil, veelal blikjes. Zeker als die een keer door de grasmaaier zijn geweest komen er lekkere scherpe punten aan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Groter gevaar is denk ik zwerfvuil dat in het weiland terechtkomt, door voorbijgangers of bijvoorbeeld spijkers/ijzer van oude hekwerken e.d.
Triest ja. En zo onnodig. Ik heb gisteren ook nog wat zwerfvuil opgeruimd. O.a. een blikje energydrank en een pak Vifit +(met plastic dop), waarin ook een halve mierenkolonie was verzopen. En dat in een gebied waar dus ook allemaal watervogels (met op dit moment veel jongenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op zwerfvuil, veelal blikjes. Zeker als die een keer door de grasmaaier zijn geweest komen er lekkere scherpe punten aan.
https://www.boerderij.nl/(...)-op-de-maag-325822E/
Voermengwagens worden steeds vaker uitgerust met magneten gelukkig. Die halen er veel uit, maar vast niet alles.
Ik heb wel es een zak rotzooi terug in de auto gegooid bij zo'n petje bij de McDonaldsquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Triest ja. En zo onnodig. Ik heb gisteren ook nog wat zwerfvuil opgeruimd. O.a. een blikje energydrank en een pak Vifit +(met plastic dop), waarin ook een halve mierenkolonie was verzopen. En dat in een gebied waar dus ook allemaal watervogels (met op dit moment veel jongen) leven.
![]()
Vorig jaar was het wel mooi. Toen liepen mijn vriend en ik er ook een rondje, en kwamen we een groep 'hangjeugd' op een bankje tegen, met een berg Mc Donalds afval. Die wilden weglopen en de boel gewoon laten liggen. Helaas voor hen zag een meneer met 2 forse herdershonden dat, en die heeft de jongens vriendelijk doch dwingend gesommeerd hun zooi in de afvalbak te deponeren.
Ook laatst zoiets gezegd. Liep in het winkelcentrum, 3 knulletjes liepen langs de afvalbak en gooiden, onnadenkend hun rommel op de grond. Toen even gevraagd waarom ze het niet in de afvalbak gooiden. Drie rode hoofden “oh sorry mevrouw, helemaal niet gezien”. En ze raapten het op en gooiden het weg. Hopelijk zullen ze de afvalbak vaker gebruiken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Triest ja. En zo onnodig. Ik heb gisteren ook nog wat zwerfvuil opgeruimd. O.a. een blikje energydrank en een pak Vifit +(met plastic dop), waarin ook een halve mierenkolonie was verzopen. En dat in een gebied waar dus ook allemaal watervogels (met op dit moment veel jongen) leven.
![]()
Vorig jaar was het wel mooi. Toen liepen mijn vriend en ik er ook een rondje, en kwamen we een groep 'hangjeugd' op een bankje tegen, met een berg Mc Donalds afval. Die wilden weglopen en de boel gewoon laten liggen. Helaas voor hen zag een meneer met 2 forse herdershonden dat, en die heeft de jongens vriendelijk doch dwingend gesommeerd hun zooi in de afvalbak te deponeren.
Tuin even vegen, ontstoffen van tafel en stoelen vanaaf de BBQ weer uit de garage.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:48 schreef AnneX het volgende:
In huis gerommeld: wintertruien schoon de kast in - zomertruien even luchten - vilten wintertas vervangen voor lichte “zomer”tas en uitgemest.
Voordeur ontdaan van vogelpooh...hóe krijgen ze het voor elkaar.![]()
Met de buurvrouw een praatje want twee dochters trouwen vlak na elkaar.
Kussens uit de schuur gehaald en nu buiten met koffie.
Straks boodschappen 🤪 en dan weekend.
Hebben jullie woeste plannen?
Ik sluit mijn bazen 's nachts ter verdiepingen lager op. Doet wonderen voor mijn nachtrustquote:
Ik heb 2 truien en een vest die ik niet elke keer was na gedragen en een paar leggings onder jurken. (Vooral naar werk aan) die was ik nu ff allemaal omdat ik weet dat ik ze voorlopig niet meer aandoe.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wassen jullie je truien in de winter niet als je ze gedragen hebt![]()
Hier is het grote stoffestijn begonnen
alleeen wolquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Cederolie tegen motten, nooit van gehoord.
Het blijft wel in onze kasten hangen/liggen, dat 'wintergoed'. Dus die gaan elke dag wel een paar x open en dicht.
Weet eigenlijk niet eens wat een mot lekker vind?
op een jas na idd ook geen verschil.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:50 schreef minilot het volgende:
Ik heb geen aparte winter- en zomerkleren, ik draag alles het hele jaar met meer of minder lagen. Truien en vesten in de zomer bij laat op de avond buiten zijn, dunne hemdjes 's winters onder wat diks voor extra warmte.
En mijn standaard zwarte spijkerbroeken draag ik van twintig graden onder tot dertig graden boven nul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:01 schreef minilot het volgende:
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?mega cool!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Hoe is het eigenlijk mer je moeder en de liefde?Spoilers!
Domina Kaatjequote:Op zaterdag 20 april 2019 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook laatst zoiets gezegd. Liep in het winkelcentrum, 3 knulletjes liepen langs de afvalbak en gooiden, onnadenkend hun rommel op de grond. Toen even gevraagd waarom ze het niet in de afvalbak gooiden. Drie rode hoofden “oh sorry mevrouw, helemaal niet gezien”. En ze raapten het op en gooiden het weg. Hopelijk zullen ze de afvalbak vaker gebruiken.
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar kan je die kopen?
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?Top. Hopen dat ie minimaal zo blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Kranplätze müssen verdichtet sein
dat lijkt me niet heel gek...die wil zelf "centre of attention"quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
HoiEerste fashion-style fotoshoot gedaan. Hard werken. Nog niet enthousiast
Wel een unieke lokatie
Een oude vervallen bollenschuur
Jammer alleen dat de dame voor wie ik de shoot deed weinig omgeving erop wilde
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
![]()
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?Doet hij goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nul kookzin herken ik. Dus ik ben maar begonnen met een stuk vlaaiquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ontzettend fijn Mini![]()
Ontzettend gezellige haakworkshop gehad en daarna balkonopfleurspul gehaald.
Nu eens bedenken wat ik straks wil eten, met nul kookzin
Nee, dat zwatje is al van mijquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nul kookzin herken ik. Dus ik ben maar begonnen met een stuk vlaai![]()
En als het allemaal niks wordt heb ik dit nog... om op te vreten![]()
[ afbeelding ]
(Verdere spam in mijn topic)
O ja, dat is de enige die jij mooi vond he.quote:
once you go black you never go backquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O ja, dat is de enige die jij mooi vond he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee eigen katten die niks moeten hebben van al die indringers. Had er drie, nummer drie vond het ook niet echt een strak plan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:35 schreef Myraela het volgende:
Cat, hoeveel katten heb jij? En ben je ook extra thuis, of is dat geen probleem met een normale werkweek?
Ik zou in de toekomst ook graag katten willen opvangen, maar omdat ik nu zelf al drie katten heb, vind ik het even teveel.
Hier ook. Vlees moet nog even op kamertemperatuur komen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat de barbecue zo aan.Vrienden zijn er binnen een half uurtje dus dan kunnen we beginnen. Zin in.
Ja de andere zijn (deels) roodquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O ja, dat is de enige die jij mooi vond he.
De kittens mogen verhuizen als ze acht weken oud en gezond zijn. Dus voor dit stel over een goede zes weken. Tegenwoordig worden kittens vrijwel altijd vanuit mijn huis geadopteerd. Vroeger waren er veel meer zwerfkatten en moest ik soms kittens terug naar het asiel brengen. Ook meegemaakt dat ze een zooitje kittens naar een ander asiel brachten waar tekorten waren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:47 schreef Myraela het volgende:
Oh dat klinkt eigenlijk wel ideaal met een eigen kamer me toegang tot de tuin voor je eigen katten. Maar goed om te horen dat het over het algemeen goed te combineren is. Hoe lang is zo'n moederpoes meestal bij je? De kittens hebben vast meteen een huisje wanneer ze oud genoeg zijn, maar heeft de moeder dan meestal ook al een plek?
Ik vind rood-wit niet zoveel aanquote:
Hond als stoofvlees is lekker. In Thailand gegeten. De verkoper wilde pas achteraf zeggen wat het was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:19 schreef Bluezz het volgende:
En ik ben een enorme dierenvriend, en zou geloof ik ook wel kat, hond enz enz enz eten. Als het een beetje lekker is dan.
Tenslotte ben ik een omnivoor.
QFTquote:
Net gras gekortwiekt met een benzine maaier. is dat woest genoeg?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:48 schreef AnneX het volgende:
In huis gerommeld: wintertruien schoon de kast in - zomertruien even luchten - vilten wintertas vervangen voor lichte “zomer”tas en uitgemest.
Voordeur ontdaan van vogelpooh...hóe krijgen ze het voor elkaar.![]()
Met de buurvrouw een praatje want twee dochters trouwen vlak na elkaar.
Kussens uit de schuur gehaald en nu buiten met koffie.
Straks boodschappen 🤪 en dan weekend.
Hebben jullie woeste plannen?
Knien in het zoerquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Konijn is prima eetbaar, maar ik heb er ook nooit spontaan trek in eigenlijk..
Muurquote:
Het is toevallig sinds afgelopen weekend uit met de chefkok waar ze een paar maanden verkering mee had. Breuk op haar initiatief, geen groot punt verderquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk mer je moeder en de liefde?
Weten jullie nog van mijn broertje, waar het niet zo goed mee ging?Best indrukwekkend dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*trots*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
GEEFquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nul kookzin herken ik. Dus ik ben maar begonnen met een stuk vlaai![]()
En als het allemaal niks wordt heb ik dit nog... om op te vreten![]()
[ afbeelding ]
(Verdere spam in mijn topic)
In nopjesquote:
#metooquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:03 schreef minilot het volgende:
[..]
In nopjesNou voor 'm hopen dat het een beetje goed gaat lukken!
![]()
Goed werk
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Denk dat je me verkeerd begrijptquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
dat lijkt me niet heel gek...die wil zelf "centre of attention"
Dan krijg je er voor de komende weken een vette lap en nog drie mini spekkies bij.quote:
Afbakbroodjes, croissantjes en paasstol voorzetten aan een uitbrakkend clubje dames wat hier logeert, en door hun mee-etende partners worden opgehaald.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef minilot het volgende:
Morgenmiddag overigens een volkomen chaotisch, eclectisch Paasvreetgebeuren met mijn schoonfamilie, waarbij mijn schoonouders kookopdrachten rondgedeeld hebben aan kinderen en aanhang. Mij werd quiche en fruitsalade toebedeeld. Ik maak klassieke Lorraine, recept van Julia Child met erg lekkere pâte brisée als korst. Tevens https://www.garlicandzest.com/sweet-heat-sunshine-salad en https://www.jamieoliver.c(...)ashed-up-mint-sugar/ en J. maakt Indische gehaktballetjes in ketjapsaus![]()
Jullie nog paaskookplannen?
Vandaag frisse garnalencocktail gemaakt (voor morgen en overmorgen). En vanavond aardappelgratin (zelf gemaakt, nu wel gelukt) met snijbonen en (voor de eerste keer) verse worst. Wasquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:02 schreef minilot het volgende:
Morgenmiddag overigens een volkomen chaotisch, eclectisch Paasvreetgebeuren met mijn schoonfamilie, waarbij mijn schoonouders kookopdrachten rondgedeeld hebben aan kinderen en aanhang. Mij werd quiche en fruitsalade toebedeeld. Ik maak klassieke Lorraine, recept van Julia Child met erg lekkere pâte brisée als korst. Tevens https://www.garlicandzest.com/sweet-heat-sunshine-salad en https://www.jamieoliver.c(...)ashed-up-mint-sugar/ en J. maakt Indische gehaktballetjes in ketjapsaus![]()
Jullie nog paaskookplannen?
Ai, dat is niet tof...quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Kutdag vandaag
Uitgerekend waar ik boor ga ik door stroom heen
Boven etage donker
Sta ik te koken, verbrand ik mijn jatten
Auw
Wat een pech kan je hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Kutdag vandaag
Boven etage donker
Auw
De boormachine. De beste leiding zoeker ter wereld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Kutdag vandaag
Boven etage donker
Auw
Beter te gaar die dingen als dradig en net niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Gevolg was dat de asperges te gaar zijn geworden. Hollandaise was wel erg goed geworden
Qftquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:02 schreef z80 het volgende:
[..]
De boormachine. De beste leiding zoeker ter wereld.
Piet ook. Die van hem kan ook boren; 2 in 1, best handigquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een apparaat dat leidingen detecteert. Best handig
nou, dat!quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef minilot het volgende:
@:Bluezz Wat ziet jullie tuin er leuk en relaxed uit op de poesfoto!
Is het naar wens geworden?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo SC. Ik heb geen puf om veel op julloe te reageren. Leuke katten, Lonaa bergen werk verzet, etc etc.
Wij hebben dag 2 van 4 dagen verfellende achter de rug. Vandaag was beduidend beter dan gisteren morgen nog beter. Vandaag zijn alle muren geschuurd, geplamuurd en gereinigd. Het was echt een ultieme stofbende maar het is volbracht.
Vanwege alle geklus geen wilde eetplannen. We hebben een simpele plate bake of kip van de bbq of burgers van de bbq in de planning, afhankelijk hoe een en ander verloopt.
Er zit na 2 dagen werk nog geen druppel verf op de muurquote:
Gaat het lukken om het in de komende dagen af te maken?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zit na 2 dagen werk nog geen druppel verf op de muur![]()
Trapgat, hal, toilet en badkamer is alles bij elkaar echt veel werk om voor te bereiden voor de spuitmachine.
Jazeker, met de spuitmachine is het in 1,5 uur gedaan. Het moet drie keer, J hoopt het morgen al af te hebben. Dan alle tape, plastic en afdekpapier verwijderen en nog een beetje poetsen. Komt goedquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat het lukken om het in de komende dagen af te maken?
Dan dus nog lekker wat eigen tijd dit weekendquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jazeker, met de spuitmachine is het in 1,5 uur gedaan. Het moet drie keer, J hoopt het morgen al af te hebben. Dan alle tape, plastic en afdekpapier verwijderen en nog een beetje poetsen. Komt goed
Ik denk dat dat wel moet lukken ja. Ik heb wat prefab hapjes gehaald, hopelijk kunnen we morgenmiddag nog even een uurtje in de tuin zitten. Maar dat zien we wel. Ik hoef in elk geval weinig te doen behalve last minute afplakwerk want ik hanteer die verfspuit niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan dus nog lekker wat eigen tijd dit weekend
Wij zijn zelf ook leuk en relaxed.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:34 schreef minilot het volgende:
@:Bluezz Wat ziet jullie tuin er leuk en relaxed uit op de poesfoto!
Ik zag pas ergens een stukje Legofilm en dat zag er helemaal niet zo slecht uit als ik dacht. Al is zouets voor kinderen natuurlijk hoe dan ook tof.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
Wij gingen vandaag met de spruit naar LEGO film, daarna wat bbq vlees voor maandag gehaald (om te snijden en marineren enzo), en vanavond van schrik een afspraak met vriendinnen vergeten... te laat en te ver om nog heen te rijden toen ze belden.
Mijn hoofd werkt nog niet helemaal goed...nog steeds. Misschien hebben ze ook een stuk hersens laparoscopisch verwijderd?
Goede matte verf gebruiken, verbergt veel foutjes.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jazeker, met de spuitmachine is het in 1,5 uur gedaan. Het moet drie keer, J hoopt het morgen al af te hebben. Dan alle tape, plastic en afdekpapier verwijderen en nog een beetje poetsen. Komt goed
Komt goed. Dat van die droge roller hebben we geleerd van de vorige keer toen de spuit ineens 'bloeb' op de muur deed.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goede matte verf gebruiken, verbergt veel foutjes.
En een droge lakroller in je kontzak houden. kan je gelijk eventuele druppeltjes wegrollen.
Jij hebt echt het voorjaar in de bol geloof ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 22:07 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk is de Jumbo wel open hoor, lucky.
Goed bezig: goede voorbereiding - halve werk. Zoiets.
Vanmiddag weer even water gegeven aan halfhangende verplaatste plantjes.
Ook de parasol alvast uit de schuur gehaald. Het is een zwaar joekel.
Tafelkleedje weer opgezocht. Ontbijt op terras morgen
ahhhh ja, dat klinkt net anders dan hoe ik het voor me zag jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat je me verkeerd begrijptDe kennis waarvoor ik de shoot deed is een beginnend styliste. Zij bedacht de outfits, de sfeer etc. In mijn ogen was er meer uit de lokatie te halen dan zij nodig had
Klinkt als een leuke dag. Nu alquote:Op zondag 21 april 2019 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh mensenStraks naar Blijdorp met neefje, daarna Monopoly en gourmetten bij mijn zus
Ja, het waren weer bijzondere mensenquote:Op zondag 21 april 2019 08:45 schreef liedetector het volgende:
zo eerst eens even een afwas wegwerken en dan dorades marineren en dan eens zitten voor IK VERTREK, de aanhef maakt dat het wel weer eens een epische aflevering kan worden
Veel plezier.quote:Op zondag 21 april 2019 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga even het land in. Tulpenvelden, koolzaad. #boerenkleurenuwlandschap
[ afbeelding ]
Tevens eerste keer dat ik deze film gebruik. De meest bekeken foto is hier ook mee gemaakt. ("Bliss", de standaard achtergrond van Win XP)
Uhm, help me even herinnerenquote:Op zondag 21 april 2019 09:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ben je nog naar die webshop geweest?
ja bevalt nog steedsquote:Op zondag 21 april 2019 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Jaloers op alle fotografen hier. Ik maak eigenlijk nooit meer foto's. Wel een beetje jammer natuurlijk. De camera op mijn telefoon is echt waardeloos. Zelden zulke slechte foto's gezien. En naast mijn telefoon heb ik wel een pocketding, maar daar ben ik het (uiteraard unieke) kabeltje voor overdracht van camera naar pc van kwijt. Er staan nog steeds foto's op van de waterleidingduinen die ik er niet af kan halen.
Misschien tijd voor een nieuwe camera. Ik vond dat pakket wat Memo een tijd geleden heeft aangeschaft heel veelbelovend klinken. Bevalt dat nog steeds? Kan je dat nog kopen? @:Memento-Mori
Ja, dat herinner ik me nog en ik vond de prijs ook niet schokkend. Is het allemaal makkelijk mee te nemen? Want zo'n joekel van een camera wil ik ook niet (en daar weet ik zeker weten ook nog steeds vooral kiekjes mee te maken, dus zonde van het geld).quote:Op zondag 21 april 2019 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ja bevalt nog steedsheb de Canon eos 200d toen in 'n starterskit gekocht bij de koude blauwe.
quote:Op zondag 21 april 2019 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me nog en ik vond de prijs ook niet schokkend. Is het allemaal makkelijk mee te nemen? Want zo'n joekel van een camera wil ik ook niet (en daar weet ik zeker weten ook nog steeds vooral kiekjes mee te maken, dus zonde van het geld).
Moet 'm wel vaker meenemen, meestal denk ik er niet aanquote:De EOS 200D is de lichtste spiegelreflexcamera ter wereld. Door het kleine formaat ligt de camera fijn in de hand, en daarbij is deze spiegelreflexcamera ligt genoeg om gemakkelijk in een tas of rugzak te passen.
Mogge allemaal!quote:Op zondag 21 april 2019 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Jaloers op alle fotografen hier. Ik maak eigenlijk nooit meer foto's. Wel een beetje jammer natuurlijk. De camera op mijn telefoon is echt waardeloos. Zelden zulke slechte foto's gezien. En naast mijn telefoon heb ik wel een pocketding, maar daar ben ik het (uiteraard unieke) kabeltje voor overdracht van camera naar pc van kwijt. Er staan nog steeds foto's op van de waterleidingduinen die ik er niet af kan halen.
Misschien tijd voor een nieuwe camera. Ik vond dat pakket wat Memo een tijd geleden heeft aangeschaft heel veelbelovend klinken. Bevalt dat nog steeds? Kan je dat nog kopen? @:Memento-Mori
Ditquote:Op zondag 21 april 2019 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mogge allemaal!
Maar Isa, kan je niet het kaartje uit de camera halen en zo de foto’s op de laptop zetten of met zo’n hubje op de computer? (Weet nooit hoe die dingen heten). Ik gebruik eigenlijk nooit het kabeltje (geen idee ook welke van alle kabels het is)
Dure camera dusquote:Op zondag 21 april 2019 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik liep vorige week op het bbq festival steeds met mijn camera om mijn nek. Na 2 uur heb ik heb bijna de rest van de dag omhoog gehouden om mijn nek te ontlasten.
Ik heb daar geen gaatje voorquote:Op zondag 21 april 2019 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allemaal!
Maar Isa, kan je niet het kaartje uit de camera halen en zo de foto’s op de laptop zetten of met zo’n hubje op de computer? (Weet nooit hoe die dingen heten). Ik gebruik eigenlijk nooit het kabeltje (geen idee ook welke van alle kabels het is)
Gratis gekregen van mijn schoonmoederquote:
Trusten Isa!quote:Op zondag 21 april 2019 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik moet maar eens naar bedAlweer half 10 geweest.
zonnig buiten. Enjoy
Ik heb zelf de camera vaak op m'n schouder hangen, vind ik fijner. Zijn ook veel soorten straps te koop, beter dan de standaard meegeleverde.quote:Op zondag 21 april 2019 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik liep vorige week op het bbq festival steeds met mijn camera om mijn nek. Na 2 uur heb ik heb bijna de rest van de dag omhoog gehouden om mijn nek te ontlasten.
Welk merk + type camera heb je? Kan ik kijken of ik ergens een kabeltje heb rond slingeren.quote:Op zondag 21 april 2019 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, vreselijk.quote:
Jaquote:
Dat is wel een idee ja. Ik was ook de hele middag aan het jongleren met spullen. Camera, eten, drinken, servetten, programmaboekjes, ontvangen folders en vooral nog meer servetten.quote:Op zondag 21 april 2019 10:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb zelf de camera vaak op m'n schouder hangen, vind ik fijner. Zijn ook veel soorten straps te koop, beter dan de standaard meegeleverde.
Ach. Er zijn ergere dingenquote:Op zondag 21 april 2019 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dag. Nu alAl heb ik wel een mening over gourmetten, maar als je dat leuk vindt is het vast super gezellig
Ga je dat vanmorgen of vanmiddag doen? Zo ja, het licht is veel te hard manquote:Op zondag 21 april 2019 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga even het land in. Tulpenvelden, koolzaad. #boerenkleurenuwlandschap
[ afbeelding ]
Tevens eerste keer dat ik deze film gebruik. De meest bekeken foto is hier ook mee gemaakt. ("Bliss", de standaard achtergrond van Win XP)
Kun je toch gewoon met Lightroom of Adobe Bridge regelen?quote:Op zondag 21 april 2019 09:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Canon heeft de sw waarmee ik de foto’s uit mijn camera gesorteerd op datum (een folder per dag) automatisch kan downloaden uit de camera op mijn computer laten creperen. Werkt niet meer en er is geen nieuwe versie.
Kut canon
Da's kut, Borisquote:Op zondag 21 april 2019 12:21 schreef borisz het volgende:
Inmiddels bij moeders op de bank.. Mijn voet klapte dubbel. Enkel doet pijn en drie blauwe tenen. Het is wat meer dan een' normale verzwakking', waar ik ivm spierziekte vaker last van heb.
Piet heeft een Mac. En de cannon software zit gratis bij de cam.quote:Op zondag 21 april 2019 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon met Lightroom of Adobe Bridge regelen?
ik blender alles samen...dan valt er niks uit te vissen want is het 1 pasta...soms doe ik dingen wel eens grof, maar dat is vaak wanneer ik marineer bv en dan alles eruit wil hebben voor het wokken of grillen (lees blenderen dus ook als tot een pasta vermalen)quote:Op zondag 21 april 2019 12:24 schreef AnneX het volgende:
@:Isa , als je terugleest...is een andere telefoon met betere camera dan geen idee?
Voordeel: niet om je nek en niet vergeten!?
Is het vanwege mooie weer, dat jullie het over foto’s ( maken) hebben?
Vraag voor de makers van robin’s rendang: de mevrouw van de toko bezweerde mij om de laos en gemberwortel in grove brokken te gebruiken ( om makkelijk te verwijderen) en robin doet het in een blender ...
Vertel eens, wat doen jullie, zoals Lie die het vaak maakt.
Dan wacht ik nog even.
Deels fijn Lucky, dat je niet verder kan, vanwege weer.
Oei Borisz...AU .kan moeders de enkel tapen?
Ja. Moeders is fysio en heeft alles in huis. Ikzelf had niet eens een coolpack. Met groente uit de vriezer thuis een geïmproviseerde coolpack een eerste koeling gedaan.quote:Op zondag 21 april 2019 12:24 schreef AnneX het volgende:
Oei Borisz...AU .kan moeders de enkel tapen?
Die programma's zijn er ook voor Mac.quote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Piet heeft een Mac. En de cannon software zit gratis bij de cam.
bofkont en pechvogel in 1! sterktequote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Moeders is fysio en heeft alles in huis. Ikzelf had niet eens een coolpack. Met groente uit de vriezer een geïmproviseerde coolpack een eerste koeling gedaan. Nu goed laten verzorgen
Altijd handigquote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Moeders is fysio en heeft alles in huis. Ikzelf had niet eens een coolpack. Met groente uit de vriezer een geïmproviseerde coolpack een eerste koeling gedaan. Nu goed laten verzorgen
Ik ook. En ik heb ook Canon. Ik heb het nog nooit gebruikt.quote:Op zondag 21 april 2019 12:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Piet heeft een Mac. En de cannon software zit gratis bij de cam.
👍 hendig een moeder met tape én kennis in huis.quote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Moeders is fysio en heeft alles in huis. Ikzelf had niet eens een coolpack. Met groente uit de vriezer thuis een geïmproviseerde coolpack een eerste koeling gedaan.
Nu een goede coolpack en goed laten verzorgen
Ruim een half uur gefietst en opvallend hoe rustig het in ons dorp en omgeving was. Konden ongestoord overal doorrijden.quote:Op zondag 21 april 2019 12:39 schreef z80 het volgende:
De stalen ros eens van stal halen en mijn ouders van een bezoekje voorzien. Zal wel een slalom wedstrijd worden op het fietspad.
Ja, kan ook, maar het was zo lekker praktisch al 10 jaarquote:Op zondag 21 april 2019 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon met Lightroom of Adobe Bridge regelen?
Bridge heb ik, maar nooit gebruikt, kwam mee met photoshop cs6quote:Op zondag 21 april 2019 12:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die programma's zijn er ook voor Mac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |