Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
Leeuwenwelpen toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?
met piet!quote:
Top tip, vraag iemand die cavia’s verkoopt nooit of de prijs per stuk of per kilo is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Om te kijken! Niet om te eten![]()
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
Oh shit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
Nooit op maandag werken en daarover klagen...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
met piet!
en helaas nog een dag en weer geen reet aan pasen, maandag altijd al een vrije dag....
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...Vrees wel dat je daar vrij veel aandacht mee krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
wel altijd op zaterdag he!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit op maandag werken en daarover klagen...
![]()
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah, okay, das kut.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
wel altijd op zaterdag he!
te vaak dan dus eigenlijk maar 1 dag weekend waar andere mensen er 3 hebben en ook betaald krijgen
Niet? Schijnt lekker te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ze zeggen beide.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...
Wat dan wél?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wel.
edit. Dit was geen kat. Die helaas nog niet gegeten.
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is. In Portugal wordt kat gegeten btwquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een roofdier lekker smaakt...
Dus kat smaakt naar konijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is. In Portugal wordt kat gegeten btw
Schijnt zo, wordt ook wel dakhaas genoemd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus kat smaakt naar konijn?
Katten eten..
Owh ja. In Utrecht ofzo toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schijnt zo, wordt ook wel dakhaas genoemd.
Niet alleen daar, is ook in D en Oostenrijk een begripquote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet alleen daar, is ook in D en Oostenrijk een begrip
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Frankrijk worden geslachte konijnen verkocht met kop zodat je kan zien dat het geen kat is.
Niet in de supermarkt...quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?
Nee met een stukje vacht aan de poten. Wel om de zelfde reden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In NL liggen ze toch ook vaak met kop?
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar zie ik überhaupt weinig (hele) konijnen
Konijn is prima eetbaar, maar ik heb er ook nooit spontaan trek in eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebben
Vind tam konijn verder niet echt bijzonder. Mijn zwager fokt ze voor de slacht. Schoonpa deed dat vroeger ook, maar wilde ze niet doden of slachten.
Stoven in kriek met peen en ui is best okay, maar dat ik nu denk, goh, wat heb ik weer zin in konijn, nee.
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi had het vroeger in de diepvries, weet niet of ze het nog steeds hebben
Vind tam konijn verder niet echt bijzonder. Mijn zwager fokt ze voor de slacht. Schoonpa deed dat vroeger ook, maar wilde ze niet doden of slachten.
Stoven in kriek met peen en ui is best okay, maar dat ik nu denk, goh, wat heb ik weer zin in konijn, nee.
Nee hoor, dank je feestelijk...quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet alles eens geprobeerd hebben in je leven.
Haas is erg lekker, mooie wildsmaak. Vriend van mij is al meer dan 20 jaar vegetarier maar kan nog steeds lyrisch worden over de haas die ik hem tijdens onze studententijd voorzettequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Konijn is prima eetbaar, maar ik heb er ook nooit spontaan trek in eigenlijk..
Zie het toch vrij regelmatig hoor.. Maar wellicht Vlaamse invloeden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgen
Die wil ik ook wel eens proeven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie het toch vrij regelmatig hoor.. Maar wellicht Vlaamse invloeden.
Daar kan je ook waterkonijn krijgen
Welk roofdier at je wél? Krokodil ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Lidl Duitsland had afgelopen weken zowel konijn als haas in de vrieskist liggen.
Hond, Krokodil, haai, octopus.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk roofdier at je wél? Krokodil ofzo?
Klopt, sowieso jammer dat heel veel restaurants niet echt wat bijzonders op de kaart hebben, maar dat is denk ik vooral omdat de meeste mensen het niet bestellen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Konijn op Gran Canaria 3 x gegeten. Vind het lekker maar vooral omdat lekker omdat je het hier in restaurant niet kan krijgen
Meeste vissen die wij eten zijn roofvissenquote:
Idem, behalve hond. Plus kangoeroe en emoe.quote:
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaquote:
Octopus of pijlstaart inktvis/calamaris?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaMaar mijn hart draait om van hoe ze gedood worden (iig als amateurvissers ze gevangen hebben)
Dat zijn toch herbivorenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Koeien willen trouwens nog wel eens een konijn of haas eten als ze er eentje vinden die ze kunnen pakken (meestal dood)
De uitdrukking hoe een koe een haas vangt is dus meer waar dan je zou denken.
Beidequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Octopus of pijlstaart inktvis/calamaris?
Geen idee eigenlijk hoe die beesten zich "gedragen" en hoe je ze dus moet doden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Octopus heb ik ook op. Smaakt primaMaar mijn hart draait om van hoe ze gedood worden (iig als amateurvissers ze gevangen hebben)
Ze worden doodgeslagen op de rotsen. En dat duurt lang....quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe die beesten zich "gedragen" en hoe je ze dus moet doden.
Normaal tik je vis een keer op de kop en een stok (of klomp)
Oh ja dat zal wel. Bij vis moet je ook goed mikkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze worden doodgeslagen op de rotsen. En dat duurt lang....
Maar die heeft een schedel. Een weekdier niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja dat zal wel. Bij vis moet je ook goed mikken
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken, straks Snickers cheesecake
Spoilers!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo intens lekker gegeten. Ik heb gelijk dit recept voor lasagna opgeschreven voor ik het vergeet. Ik had de saus gisteren al gemaakt, de rest vanochtend. Na 6 uur (!) afplakken met 2 personen hoefde het eten alleen nog maar de oven in.Oh lekker! Die wil ik komende dagen ook wel makenSPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu uitbuiken, straks Snickers cheesecake![]()
![]()
Het was toevallig alles wat ik in huis had. Ik kan niet wachten tot ik de kliekjes uit de vriezer kan halenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh lekker! Die wil ik komende dagen ook wel maken
Het is een heel erg niet-Drentse bebouwing door de geschiedenis er van. Wist niet dat die 'beroemde (op FOK)' gif iets uit Assen wasquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Sightseeing door de Drentse hoofdstad. Ken het vooral van
[ afbeelding ]
Maar het centrum ziet d'r best leuk uit, mooie pandjes
Volgens mij noemen ze dat hier 'over het spoor'quote:
Bart en Geert waren bang dat het een kakwijk zou wordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij noemen ze dat hier 'over het spoor'Beste een matige wijk.
Dan saboteer je de accuquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zij hebben allebei een elektrische fiets.
Gedoequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sowieso is fietsen met hen niet lollig. Zij hebben allebei een elektrische fiets.
Dat is wel sneuquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee, dat is niet leuk nee.
Zo was ik op de verjaardag van oude mensen vorige week en één mevrouw vertelde dat ze een fietsclubje hadden en als het mooi weer was ze altijd met z'n allen gingen fietsen. Nu hadden ze inmiddels blijkbaar allemaal e-bikes en zij kon dat niet betalen. En nu kon ze niet meer mee fietsen, want ze gingen allemaal veel sneller en dat hield ze niet bij. Ik vond het wel wat triest.
Dat is ook erg sneu..quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Zo was ik op de verjaardag van oude mensen vorige week en één mevrouw vertelde dat ze een fietsclubje hadden en als het mooi weer was ze altijd met z'n allen gingen fietsen. Nu hadden ze inmiddels blijkbaar allemaal e-bikes en zij kon dat niet betalen. En nu kon ze niet meer mee fietsen, want ze gingen allemaal veel sneller en dat hield ze niet bij. Ik vond het wel wat triest.
Ach wat sneu.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Wij waren voor samen aan het kijken, beiden een e-bike met fietstassen, en de best nog jonge huidige fietsen inruilen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Nou zijn die dingen ook wel idioot duur aan het worden. Beetje behoorlijke kwam op 2500.
Balkon is opgeruimd, meubels zijn schoon, ga ze morgen in de olie zetten en mag de zomer beginnen.
Echt hè?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
Wij waren net bij Captain Marvel (wat een 90's feestje) en nu denk ik bij poezen hieraan:
[ afbeelding ]
Zijn altijd wel zo duur geweest, tenminste fatsoenlijke.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Nou zijn die dingen ook wel idioot duur aan het worden. Beetje behoorlijke kwam op 2500.
Ik heb hiervoor ook goede Giant’s gehad en die waren zeker niet meer dan 2000 euro.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn altijd wel zo duur geweest, tenminste fatsoenlijke.
Normaal gesproken ja, maar ze eten dus ook aas.quote:
Zeker met dit weer tijdens de Pasen!quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef Lot_1 het volgende:
fietsen met Pasenvolgens mij struikel je dan over de ANWB-stellen.
Dan zijn het omnivoren..quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Normaal gesproken ja, maar ze eten dus ook aas.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:39 schreef Lot_1 het volgende:
fietsen met Pasenvolgens mij struikel je dan over de ANWB-stellen.
Onze kat besluit tegenwoordig dat voedertijd niet om 8, maar om 6 uur is. Dus die gooi ik 's morgens de slaapkamer uit. En dan gaat hij miauwen èn aan de deur krabbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 08:27 schreef Lonaa het volgende:
Oh man, wat sliep ik slecht.
Ziva heeft geloof ik ook niet geslapen maar ALLEEN MAAR GEMAUWT.
En ik weet niet waarom. Ik denk omdat ze naar buiten wil want overdag spelen we een paar keer buiten. Maar tering. En ze gilt zo. Blerf.
Jup. Ik had Ziva ook de slaapkamer uitgeflikkerd en zelfs naar beneden en deuren dicht maar ze gilt ZO HARD.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onze kat besluit tegenwoordig dat voedertijd niet om 8, maar om 6 uur is. Dus die gooi ik 's morgens de slaapkamer uit. En dan gaat hij miauwen èn aan de deur krabbenDus krijgt hij voer. En dus bevestig ik dat miauwen en vervelend doen om 6 uur 's morgens werkt
Sterkte.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Jup. Ik had Ziva ook de slaapkamer uitgeflikkerd en zelfs naar beneden en deuren dicht maar ze gilt ZO HARD.
Nog steeds ook, trouwens.
Als ze rustig gaat liggen/slapen mag ze naar buiten. Ik ga volhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |