Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
Leeuwenwelpen toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgende CUL meet is bij Cat lees ik?
met piet!quote:
Top tip, vraag iemand die cavia’s verkoopt nooit of de prijs per stuk of per kilo is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Om te kijken! Niet om te eten![]()
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
Oh shit...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doet me wel denken aan die keer dat ik meer knopjes had en mijn F&F topic per ongeluk naar CUL schopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:10 schreef Candaasje het volgende:
Zeg, wat zijn dat voor vreemde Jersey koeien, in de OP?
Nooit op maandag werken en daarover klagen...quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
met piet!
en helaas nog een dag en weer geen reet aan pasen, maandag altijd al een vrije dag....
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...Vrees wel dat je daar vrij veel aandacht mee krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan moet dees toch echt in de OP[ afbeelding ]
Ik lees dat bijna alles al geadopteerd is. Mooi![]()
Wanneer komen jullie kennis maken?
wel altijd op zaterdag he!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit op maandag werken en daarover klagen...
![]()
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ah, okay, das kut.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
wel altijd op zaterdag he!
te vaak dan dus eigenlijk maar 1 dag weekend waar andere mensen er 3 hebben en ook betaald krijgen
Niet? Schijnt lekker te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Oh shit...
En ik had nog wel dit kekke T-shirt besteld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |