Van welke muziek word jij vrolijk?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
Sean Paul dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
En jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zo veel chocolade gekregen, weet niet eens meer wat ik er mee aan moet.
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.
Weggeven dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.
Zoiets..quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.quote:
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.quote:
Weggeven op het werk?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energiequote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets..![]()
[..]
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.
Kan ik me voorstellen... Meteen een "microfoon" om mee te zingenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energie
Beetje dansen met de dweil
Die hebben ook allemaal teveel chocolade op. Ja. Moeilijker dan je denkt dit allemaal.quote:
Die eerste tweequote:
En natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die eerste twee
3e ken ik niet maar ga zo even luisteren.
Ken ik ook al nietquote:
Black Keys zijn echtquote:Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet
Wel ander nummer van hun.
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]Scheelt dat je ambtenaar bent dan valt het überhaupt minder op
Crazy townquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Ik luister ook zoveel muziek van voor ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Fair pointquote:Op donderdag 18 april 2019 16:26 schreef Allures het volgende:
Ja en van sommige is het logisch dat het de tand des tijds doorstaat maar dat nr
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.quote:
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren was
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.
Wist niet dat het uit 99 kwam, ik dacht wat eerder.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?
Vind hem wel geinigquote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Die Crazytownplaat moet echt wel een van de slechtste nummers ooit zijn
Dat was toevallig wel het eerste wat ik dacht toen ik zag dat je nieuwe profielfoto had op Whatsapp. Meteen een fapje gemaakt daarna.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk vanquote:
Dat heb ik nou met tetten.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk van
Niet alle muziek hoeft een hoogstandje te zijn om het leuk te vinden
Herkenbaar. Op naar huis dus.quote:
Bijna. Heb vaste werktijden en durf nog niet eerder te gaanquote:
Niet lief met die smiley erbijquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
Dat bestrijd ik dan ook niet.quote:
Ah, vandaar. Beetje te links voor mequote:
Het zal niet aan je ader liggen?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
Zooooo ben lek geprikt, kan mijn arm niet meer strekken.
Snap niet dat je een zuster van middelbare leeftijd bent en als nog niet kan prikken. Maar zal wel een reden zijn waarom ze in een streekziekenhuis werkt. Kom er altijd bont en blauw uit
Gvdquote:Wat leven we toch in een achterlijke wereld. Ik kon het even niet geloven. In 12 uur tijd is er meer dan 700 miljoen euro opgehaald om de Notre Dame te restaureren. Het is één van de meest populaire monumenten van de Franse hoofdstad, maar het is niets meer dan een gebouw! gemaakt van steen, hout etc.
Terwijl de hele wereld kijkt naar de kathedraal van Notre Dame, wordt er dagelijks gemiddeld 200 kilo plastic per seconde de zee in gedumpt.
Nog steeds sterven er elke dag gemiddeld 8500 kinderen van de honger. En smelt het ijs op de Noordpool verschrikkelijk snel.
Dagelijks trouwen er gemiddeld 41.000 meisjes die niet eens de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt.
Elke dag kampen we met een vluchtelingen probleem
Nog steeds is er geen genezing voor diverse dodelijke ziektes, die dagelijks slachtoffers maken.
Moet ik nog doorgaan...
Ik heb de hoop in deze wereld al gelange tijd opgegeven. En deze gebeurtenis versterkt dit alleen maar meer.
Laten we ons zorgen maken over de toekomst, over wat we achterlaten aan onze kinderen,over wat we zijn en wat we willen zijn.
700 miljoen had geinvesteerd kunnen worden in het behouden van deze planeet. Wat heb je aan de Notre Dame, als de wereld langzaam afsterft.
Geen Notre Dame dus.quote:Laten we ons zorgen maken over de toekomst, over wat we achterlaten aan onze kinderen,over wat we zijn en wat we willen zijn.
Nee, want als ik in een groter ziekenhuis word geprikt dan heb ik nergens last van. Mijn ader is ook prima zichtbaar. Alleen dat streekziekenhuis is elke keer kut.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal niet aan je ader liggen?
Wees blij dat je niet geprikt bent door een AIOquote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
Zooooo ben lek geprikt, kan mijn arm niet meer strekken.
Snap niet dat je een zuster van middelbare leeftijd bent en als nog niet kan prikken. Maar zal wel een reden zijn waarom ze in een streekziekenhuis werkt. Kom er altijd bont en blauw uit
Niet echt relevant voor het huilverhaal in die quotequote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
Wel beetje mee eens. Kerk heeft ook al best wat geld
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorryquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet geprikt bent door een AIO
Notre Dame is van de Franse overheidquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
Er was al geen geld voor de renovatie waar ze mee bezig waren. Kerken over de hele wereld staan leeg en in verval, niemand geeft er nog geld aan, ook al zijn het eeuwenoude monumenten. Moet je eens kijken wat er gebeurt als de Mona Lisa affikt, is ook maar een stofje met wat kleurtjes.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
True dat.quote:
Hey, dan wonen we niet ver van elkaarquote:Op donderdag 18 april 2019 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag 2x in Dordrecht geweest. Ben dolblij dat ik vanavond niet hoef
Bij mij kon ze de ader niet vinden en klapte de ader nog eens dicht ofzoquote:Op donderdag 18 april 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorry
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Notre Dame is van de Franse overheid
Oh dat is inderdaad niet fijnquote:Op donderdag 18 april 2019 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kon ze de ader niet vinden en klapte de ader nog eens dicht ofzoRuim twee weken met een blauwe arm gelopen.
Vergeef me dat ik niet meteen de vlag uithang...quote:
We gaan er samen aan werken!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik niet meteen de vlag uithang...
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrandquote:Op donderdag 18 april 2019 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was al geen geld voor de renovatie waar ze mee bezig waren. Kerken over de hele wereld staan leeg en in verval, niemand geeft er nog geld aan, ook al zijn het eeuwenoude monumenten. Moet je eens kijken wat er gebeurt als de Mona Lisa affikt, is ook maar een stofje met wat kleurtjes.
Ik moet standaard zo'n vlindernaaldje in de rug van mijn hand omdat mijn aders zo moeilijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad niet fijnde mijne zijn eigenlijk altijd goed zichtbaar, maar goed. Blijkbaar kan je het dan ook lekker verneuken
Wie zegt dat ze geen andere goede doelen steunen?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrand
Maar ik vind het wel heel krom dat hier in een aantal dagen heel veel geld voor vrij komt terwijl er inderdaad in mijn ogen 'ergere' dingen spelen. En als jij zonder knipperen 100 miljoen op tafel kunt leggen had je misschien eerder ook een paar euro ergens voor neer kunnen leggen
Maar dit is voordelig geven want je kunt 90% weer aftrekken huehuequote:Op donderdag 18 april 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrand
Maar ik vind het wel heel krom dat hier in een aantal dagen heel veel geld voor vrij komt terwijl er inderdaad in mijn ogen 'ergere' dingen spelen. En als jij zonder knipperen 100 miljoen op tafel kunt leggen had je misschien eerder ook een paar euro ergens voor neer kunnen leggen
I'd rather ram that flagpole up my ass.quote:
Dan ligt het aan jezelf.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I'd rather ram that flagpole up my ass.
Blijkbaar moet je ook je hand tot een vuist ballen en je arm tegen je aan houden ofzo, heb ik allemaal niet gedaan. Plakkertje erop en klaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad niet fijnde mijne zijn eigenlijk altijd goed zichtbaar, maar goed. Blijkbaar kan je het dan ook lekker verneuken
Die krijg ik nou nooit aan de deur.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Had net trouwens een Greenpeace meisje aan de deur. Schandalig gekleed overigens maar het zal wel een verkoopstrategie zijn
En als ik iets schandalig vind gaat het ver
Maar goed, haar techniek was ook apart
'We kunnen 2 dingen doen nu als je dit belangrijk vind: je kunt nu met mij mee langs je buren om ze te overtuigen of je kunt geld geven'
Maar optie 1 leek me toch niet heel erg de bedoeling. Maar uiteraard had ik wel even zin om dat te zeggen om te kijken hoe ze dan verder ging
Maar ik had geen zin om met een meisje in een soort bikinitopje bij mijn buren aan te kloppen dus ik liet het maar even gaan
Gelijk mee naar binnen trekken. Had ze zich maar niet zo moeten kledenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Had net trouwens een Greenpeace meisje aan de deur. Schandalig gekleed overigens maar het zal wel een verkoopstrategie zijn
'We kunnen 2 dingen doen nu als je dit belangrijk vind: je kunt nu met mij mee langs je buren om ze te overtuigen of je kunt geld geven'
Maar optie 1 leek me toch niet heel erg de bedoeling. Maar uiteraard had ik wel even zin om dat te zeggen om te kijken hoe ze dan verder ging
Maar ik had geen zin om met een meisje in een soort bikinitopje bij mijn buren aan te kloppen dus ik liet het maar even gaan
Hahaha, ja precies, dat had ik ook. Een AIO helemaal onder het bloed. Jammer van de witte jasquote:Op donderdag 18 april 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorry
Of die gastjes van Vluchtelingenwerk voor kinderen ofzo, die collecteerde specifiek voor de kinderen in Jemen, dus ik moest me bij hem aanmelden en niet via de website.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Ze kunnen voortaan ook gewoon een vork gebruiken, heb ik denk ik minder last van.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je ook je hand tot een vuist ballen en je arm tegen je aan houden ofzo, heb ik allemaal niet gedaan. Plakkertje erop en klaar.
Of gewoon die naald afpakken en 'm er zelf in rammen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze kunnen voortaan ook gewoon een vork gebruiken, heb ik denk ik minder last van.
Hahahahahah ja misschien dat dat zelfs beter zou zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of gewoon die naald afpakken en 'm er zelf in rammen.
Het zijn ook meestal van die gelikte jongemannen die het opvatten als persoonlijke afwijzing als je hun spulletjes niet wil kopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had eens zo'n energieverkoper die pissig werd omdat ik hem af bleef wijzen
Zo kwam ik dus aan mijn contract van artsen zonder grenzen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Dat was wel zo in dit geval ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal van die gelikte jongemannen die het opvatten als persoonlijke afwijzing als je hun spulletjes niet wil kopen.
Moeten ze hier eens proberenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had eens zo'n energieverkoper die pissig werd omdat ik hem af bleef wijzen
Je kwam gewoon als een schichtig jongetje over denk ikquote:Op donderdag 18 april 2019 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schijnbaar moeten ze dus irritant vaak een 'nee' te horen krijgen voordat ze 'mogen' stoppen.
Er is wel een kansje dat ik fysiek ga worden uiteindelijk als ze na stemverheffing door blijven gaan jaquote:Op donderdag 18 april 2019 18:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je dan slaan? Of heel hard schreeuwen en de deur dicht gooien?
Lolquote:Op donderdag 18 april 2019 18:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is wel een kansje dat ik fysiek ga worden uiteindelijk als ze na stemverheffing door blijven gaan ja
Tuurlijk jochiequote:Op donderdag 18 april 2019 18:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kwam gewoon als een schichtig jongetje over denk ik
Nul keer behalve op eigen initiatief via de interwebs.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hoevaak ben jij al van leverancier geswitcht? Mietje.
Je moeder is een tokkiequote:Op donderdag 18 april 2019 18:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nul keer behalve op eigen initiatief via de interwebs.
Tokkie
Hooggeleide mensen doen dit elk jaar toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hoevaak ben jij al van leverancier geswitcht? Mietje.
Mensenschuw autistjequote:Op donderdag 18 april 2019 18:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet echt.
Maar goede wel, Henk.
Als ze een grote mond geven? Absoluut.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Jezelf zo op laten fokken door een verkoperkoekoek.
En je kan niet gewoon de deur dicht doen omdat?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze een grote mond geven? Absoluut.
Vertel hier ajb alles over?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:19 schreef Californium het volgende:
Ah.... Tokkiesmakes me feel like I am a kid again
Waarom zou je een grote mond tolereren? Misschien eens leren voor jezelf op te komen ipv gelijk te verschuilen. Schijterd.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En je kan niet gewoon de deur dicht doen omdat?
Ik wil je daddy zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 18:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb jij toch telkens met onze moeders, verleg je de doelgroep?
Het is niet zo heel stoer als je het nodig vind om fysiek te worden tegen iemand die gewoon z'n werk doet.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze een grote mond geven? Absoluut.
Het gaat dus fout bij dat 'gewoon z'n werk doen'quote:Op donderdag 18 april 2019 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is niet zo heel stoer als je het nodig vind om.fisiek te worden tegen iemand die gewoon z'n werk doet.
Een rustige doch duidelijke "ik heb hier geen interesse in" moet voldoende zijn.
Ik ben het product van 2 tokkies(denk ikquote:
Ohaiquote:Op donderdag 18 april 2019 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben het product van 2 tokkies(denk ik), opgegroeid in tokkieville
Kotdamnit. Dacht dat jij van de hogere rionen kwam.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan zo'n lage eigenwaarde, wie heeft daar voor gezorgd?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
En ben ontsnapt en wil er zo min mogelijk mee te maken hebbenquote:
Ik denk dat ze je gekidnapt hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Vader werkt in een fabriek, moeder zat ik de bijstand, vanaf mijn 16e alles zelf moeten rooienquote:Op donderdag 18 april 2019 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kotdamnit. Dacht dat jij van de hogere rionen kwam.
Mijn jeugdquote:Op donderdag 18 april 2019 18:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan zo'n lage eigenwaarde, wie heeft daar voor gezorgd?
Faxie is je vader?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Vader werkt in een fabriek, moeder zat ik de bijstand, vanaf mijn 16e alles zelf moeten rooien
[..]
Mijn jeugd
Je kunt hebt vast geen KvK nummer?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben altijd snel klaar met die lui aan de deur. Als er weer een met een ipad in de hand aan de deur staat en verhaal begint af te steken gaat het doorgaans zo:
"Oke, ter zake, voor welke club kom je?"
Greenpeace"
"Oké, dan heb ik geen interesse. Fijne avond en succes verder"
Soms vragen ze nog even of ze mogen weten waarom niet, dan is het heel simpel wegens persoonlijke redenen. Ga daar verder geen woorden aan vuil maken.
Telefonisch heb ik geen last van sinds ik me heb aangebeld bij het belmenietregister, maar ook die wimpel ik rap af.
Wil nog wel een keer op zoek naar zo's sticker voor op de voordeur zodat dat volk uberhaupt niet meer aanbelt.
Genetisch ben ik (helaas) 100% zeker een kind van mijn moederquote:Op donderdag 18 april 2019 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gekidnapt hebben.
Pas later in het leven (bij mij met dank aan mijn psychquote:
Ben heel benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je gekidnapt hebben.
Ja want gaan schelden en fysiek worden is de enige manier om voor jezelf op te komen.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je een grote mond tolereren? Misschien eens leren voor jezelf op te komen ipv gelijk te verschuilen. Schijterd.
Ik gok:quote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe ze er uit ziet.![]()
ik weet het helaasquote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pas later in het leven (bij mij met dank aan mijn psych) kom je erachter hoezeer zaken in je jeugd nog steeds een flinke invloed hebben in je huidige leven...
Dit zou ik niet pikken Caliquote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok:
[ afbeelding ]
(grapje Cali)
Ze dat tegen die verkopers, lamlulquote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja want gaan schelden en fysiek worden is de enige manier om voor jezelf op te komen.
Tokkie
Dan kun je ze ook wel afwimpelen. Zijn het er alleen iets meer en iets vaker.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt hebt vast geen KvK nummer?
Vind dat wel echt onder de gordel ja.quote:
Woah... Alpha male! Hold your hormonesquote:
Komt in de buurt jaquote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik gok:
[ afbeelding ]
(grapje Cali)
Dat idd. Meer dan een "joh, ga weg, ik heb hier geen zin in" en dan de deur dicht is het meest boze wat ik aan de deur heb moeten worden. En ik heb ik de 3 jaar dat ik hier woon aardig wat van dat volk aan de deur gehadquote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja want gaan schelden en fysiek worden is de enige manier om voor jezelf op te komen.
Tokkie
Ik ga volgende week naar de kapper. misschien dat ik daarna wel eens een foto maakquote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hihi grapjequote:Op donderdag 18 april 2019 18:40 schreef Faxie het volgende:
Ik heb ze ook nog nooit zo aan de deur gehad hoor
Klassiek aantrekkelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
Subtiele verwijzing naar je 'middeleeuwse hogere klasse' witte huid.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:47 schreef Californium het volgende:
[..]Ik weet niet wat dat betekend, maar het klinkt lief
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Subtiele verwijzing naar je 'middeleeuwse hogere klasse' witte huid.
Ah mooi. Verlos ons uit ons lijden.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar de kapper. misschien dat ik daarna wel eens een foto maak
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Struikelde erover en kwam niet zo lekker terecht, nu nekpijn
Dat krijg je als je m door de pastamaker haaltquote:Op donderdag 18 april 2019 19:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Struikelde erover en kwam niet zo lekker terecht, nu nekpijn
Avontuurtje werd niet gewaardeerd, ze hebben haar ontslagen nuquote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat krijg je als je m door de pastamaker haalt
oeh.... ik heb al gegeten maar misschien dat ik daar van het weekend ook wel voor gaquote:
Niks om je voor te schamenquote:
Ik had geen zin om met een loopneus door de supermarkt te gaan wandelenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:11 schreef Californium het volgende:
[..]
oeh.... ik heb al gegeten maar misschien dat ik daar van het weekend ook wel voor ga
Wil ik ook nog eens heen. Die hier in de stad schijnt erg goed te zijnquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Nog nooit gegeten. Ik ga altijd voor Grieksquote:
Leuk Samzz, je zal nu wel zwetenquote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
Net samen met de mannen met een balletje gespeeld, nu is t klaar en heb ik m weggelegd. Mier wijkt niet van die plek.
Hou je daarvan? Ik niet echt.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Ik ga altijd voor Grieks
Ik wel hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hou je daarvan? Ik niet echt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]Oh ja meh. Babygeitjes thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik heb altijd m'n kater die bij mij op de bank ligt, of als ik in bed lig, ligt hij meestal in mijn knieholte.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:25 schreef Samzz het volgende:
Net samen met de mannen met een balletje gespeeld, nu is t klaar en heb ik m weggelegd. Mier wijkt niet van die plek.
Nee maar wel bij je moederquote:Op donderdag 18 april 2019 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Mocht jij ooit bij zeefje ook in haar poepertje?
Fissuur. Gewoon goed hoor, maar blijft altijd een kwetsbaar punt. Voelt soms weer een dagje beurs.quote:
Ik vind beesten in bed een vies ideequote:Op donderdag 18 april 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n kater die bij mij op de bank ligt, of als ik in bed lig, ligt hij meestal in mijn knieholte.
Mijn poezenbeest ligt meestal op de rand van m'n bed "op de uitkijk", maar de laatste nachten wil ze neusje-neusje naast mij liggen en slaat ze haar pootje om mijn nek heen
Ik moet de hele tijd aan je mooie ogen denken icm je fissuur, beetje apart gevoelquote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Fissuur. Gewoon goed hoor, maar blijft altijd een kwetsbaar punt. Voelt soms weer een dagje beurs.
Kusje eropquote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Fissuur. Gewoon goed hoor, maar blijft altijd een kwetsbaar punt. Voelt soms weer een dagje beurs.
Bruine ogen?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd aan je mooie ogen denken icm je fissuur, beetje apart gevoel
Stalin (kater) ligt 99% van de tijd op mijn dekbed. Leena (poes) ligt ook vrijwel nooit onder het dekbed, maar als ze met mij neusje-neusje wil liggen, dan ligt ze wel half op/naast mijn hoofdkussen.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind beesten in bed een vies idee. Wat raar is, want ik lig wel samen met de honden op de bank
. Maar bed is toch anders of zo.
Waarom google ik ditquote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ouch. Know how you feel. Fuck dat deed zeerquote:Op donderdag 18 april 2019 19:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat bij jou op dezelfde manier ontstaan als bij Chai?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ouch. Know how you feel. Fuck dat deed zeer
Vind dat maar een saai stukquote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef DrMarten het volgende:
Ow god, is die ellendige passion wer vandaag?
Jaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef DrMarten het volgende:
Witte donderdag he.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben zo niet kerkelijk dat ik een afspraak had gepland op 2e paasdagquote:
Ik op eerste paasdag. Heb er helemaal niets mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben zo niet kerkelijk dat ik een afspraak had gepland op 2e paasdag
Witte donderdag zit dan ook niet in mijn systeem
Die extra dag vrij is wel lekkerquote:Op donderdag 18 april 2019 20:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik op eerste paasdag. Heb er helemaal niets mee.
Ik heb eerste paasdag een afspraak. Pasen is wat dat betreft nooit een ding geweest voor mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iig NIET door seks, mocht je dat impliceren.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dat bij jou op dezelfde manier ontstaan als bij Chai?
Jezus Christus ook zo'n 2000 jaar geleden. Beetje jammer voor hem dat hij die vrije dagen hangend aan een kruis moest doorbrengen.quote:
Ja. In Dordrecht. Vandaar dat ik blij was dat ik vanavond niet wéér terug hoefde naar Dordt.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:00 schreef DrMarten het volgende:
Niet kerkelijk? Eerder niet extra gratis vrije dagerig.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zou MCH nooit impliceren.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iig NIET door seks, mocht je dat impliceren.
Life's a bitch.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jezus Christus ook zo'n 2000 jaar geleden. Beetje jammer voor hem dat hij die vrije dagen hangend aan een kruis moest doorbrengen.
't Zure is... volgens het evangelie heeft hij nooit een bitch gehad...quote:
Ik ook. Maar wel allemaal leuke dingen. Nog even kijken wat ik op mijn vrije maandag en dinsdag ga doenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dit weekend echt bomvol gepland.
Als maagd gestorven. Arme Jezusquote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Zure is... volgens het evangelie heeft hij nooit een bitch gehad...
Das op zn tijd best okquote:Op donderdag 18 april 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
Maria toch? De hoer.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
McRib.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:15 schreef Californium het volgende:
met vriend aan de telefoon... zit ie in Duitsland bij de Mc te bestellen
Paasvuur?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
Precies als ik er niet benquote:Op donderdag 18 april 2019 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eraan te denken om zaterdag naar Haarlem te gaan.
Dit was werkgerelateerd, maar we werken dan niet, dus gister die afspraak maar 2 weken opgeschovenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eerste paasdag een afspraak. Pasen is wat dat betreft nooit een ding geweest voor mij.
Mja, mocht hij überhaupt geleefd hebben, dan geloof ik daar geen reet van.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als maagd gestorven. Arme Jezus
Hij schijnt een kind/kinderen gehad te hebben met Maria Magdalena.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie mijn uitleg hierboven... probeerde het wat diplomatieker te stellen (ja sorry, had net even een waas van diplomatie) omdat ik verder geen problemen heb met religie, mits het gebruikt wordt voor promotie van het goede in de mensquote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij schijnt een kind/kinderen gehad te hebben met Maria Magdalena.
Ein Big Mac bitte.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:15 schreef Californium het volgende:
met vriend aan de telefoon... zit ie in Duitsland bij de Mc te bestellen
Werken op zondag? Heiden!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel kerkelijk maar moet wel elke dag werken. Heb alleen gezorgd dat ik vrijdagavond en zondagochtend uitgeroosterd ben voor de paasbijeenkomsten.
De kerk was de eerste om vrouwen als kuthoeren te betitelen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
Dat Maria Magdalena een hoer was is volgens mij een verzinsel van de kerk om haar in discredit te brengen.
Ja kut is dat. Maar wil naar een tentoonstelling die deze week voor het laatst is.quote:
Ga je je stamboom napluizen met DNA enzo, blijk je gewoon een afstammeling te zijn van Jezusquote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij schijnt een kind/kinderen gehad te hebben met Maria Magdalena.
Waren ze toch een beetje verstandig.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kerk was de eerste om vrouwen als kuthoeren te betitelen.
Grote incelkliek, idd.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haben Sie auch Mayonaise?quote:
Ze zeiden vast niet letterlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cuntrags.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zoden vast niet letterlijk
Kuthoeren
Niks mis met een dagje vasten in de weekquote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja de bejaarden moeten toch ook eten op zondag.
Vast wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zeiden vast niet letterlijk
Kuthoeren
Dat is ook mijn (niet op wetenschap gestoelde) gedachte. Iets met religie en een machtspositie waardoor ideologieën ontstaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
Dat Maria Magdalena een hoer was is volgens mij een verzinsel van de kerk om haar in discredit te brengen.
Appartementje huren?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Maar wil naar een tentoonstelling die deze week voor het laatst is.
Nonsens. Beetje vasten is goed voor lichaam en geest.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja de bejaarden moeten toch ook eten op zondag.
punaniprostituees danquote:Op donderdag 18 april 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zeiden vast niet letterlijk
Kuthoeren
Eens.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, de stamboom staat online, dus dat is vast mogelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je je stamboom napluizen met DNA enzo, blijk je gewoon een afstammeling te zijn van Jezus
Ik vast elke nacht.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nonsens. Beetje vasten is goed voor lichaam en geest.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 18 april 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de stamboom staat online, dus dat is vast mogelijk.
Geloof/religie heeft goeds gebracht, maar heeft evenredig tot meer het slechte in de mens naar boven gehaald. En dat doet het nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is ook mijn (niet op wetenschap gestoelde) gedachte. Iets met religie en een machtspositie waardoor ideologieën ontstaan.
Ideologie = door mensen geïnterpreteerde normen en waarden vanuit een religie waaruit machtsposities ontstaan*
*is mijn betekenis ervan hè....
Kans is groter dat je afstammeling bent van Ghengis Khan.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je je stamboom napluizen met DNA enzo, blijk je gewoon een afstammeling te zijn van Jezus
Het lijkt me niet echt kwantitatief meetbaar eigenlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof/religie heeft goeds gebracht, maar heeft evenredig tot meer het slechte in de mens naar boven gehaald. En dat doet het nog steeds.
Mja, maar ik wil een afstammeling van Jezus zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kans is groter dat je afstammeling bent van Ghengis Khan.
Buiten het feit dat hij flink wat overwinningen behaalde etc, had hij ook nog tijd om blijkbaar duizenden vrouwen zwanger te maken.
Ik werd vannacht om twee uur wakker omdat ik moest plassen en als er paaseitjes waren geweest had ik ze allemaal opgegeten.quote:
Ik denk dat je best wat info uit de geschiedenisboeken kunt halen. En je hoeft maar naar de wereld te kijken om te zien dat uit naam van God heel veel narigheid wordt begaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt kwantitatief meetbaar eigenlijk.
Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd vannacht om twee uur wakker omdat ik moest plassen en als er paaseitjes waren geweest had ik ze allemaal opgegeten.
Waarom moet ik nu aan Chai denken?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er eigenlijk ook anushoeren?
Alles waar macht uit te halen valt (territorium, geld, geloof etc) is te corrumperen. De mens is inherent slecht (gemiddeld gezien). Zie Stanford Prison Experiment...quote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof/religie heeft goeds gebracht, maar heeft evenredig tot meer het slechte in de mens naar boven gehaald. En dat doet het nog steeds.
Ja, Ang3lquote:Op donderdag 18 april 2019 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er eigenlijk ook anushoeren?
De goede dingen die eruit voortkomen zijn vaak niet zo groots.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wat info uit de geschiedenisboeken kunt halen. En je hoeft maar naar de wereld te kijken om te zien dat uit naam van God heel veel narigheid wordt begaan.
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alles waar macht uit te halen valt (territorium, geld, geloof etc) is te corrumperen. De mens is inherent slecht (gemiddeld gezien). Zie Stanford Prison Experiment...
Niet echt een Jezuswaardige reactie dit. Je bent geen afstammeling.quote:
In de middeleeuwen kreeg je in Europa (en later ook andere continenten - yay Kruistochten, lekker vredelievendquote:Op donderdag 18 april 2019 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De goede dingen die eruit voortkomen zijn vaak niet zo groots.
Als ik kijk naar de ziekte en het overlijden van de vader van goede vrienden van ons, valt op hoe zorgzaam die gemeenschap is en hoeveel ze hebben betekend voor hen tijdens die periode.
Dat soort dingen komt alleen niet in de krant.
Heleboel nog wel. Beter ook, want het moet wel veilig blijven. Alleen debieltjes in Scheveningen snappen dat nietquote:
Dat wordt niet echt meer serieus genomen begreep ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alles waar macht uit te halen valt (territorium, geld, geloof etc) is te corrumperen. De mens is inherent slecht (gemiddeld gezien). Zie Stanford Prison Experiment...
Wel van mn vader en ik gedraag me ook niet P van E waardigquote:Op donderdag 18 april 2019 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt een Jezuswaardige reactie dit. Je bent geen afstammeling.
Yourself included?quote:Op donderdag 18 april 2019 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Aantal users hier zijn ook wel van de kruistochten.
dan heb je het over ‘grote’ dingen en volgens mij moet je goed en kwaad in de wereld niet alleen meten in de grote dingen, maar ook in de ‘kleine’ dingen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de middeleeuwen kreeg je in Europa (en later ook andere continenten - yay Kruistochten, lekker vredelievend) de evangelisering. Gek genoeg is tijdens die periode de stijgende lijn van de wetenschappelijke ontdekkingen helemaal platgeslagen....
Wat me doet nadenken, dat als religie/evangelisatie niet had plaatsgevonden, de wetenschap minimaal 300-400 jaar verder was geweest....
Ik nam kruistochten wellicht iets anders opquote:Op donderdag 18 april 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben niet beter of slechter dan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |