Van welke muziek word jij vrolijk?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
Sean Paul dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
En jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zo veel chocolade gekregen, weet niet eens meer wat ik er mee aan moet.
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.
Weggeven dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.
Zoiets..quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.quote:
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.quote:
Weggeven op het werk?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energiequote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets..![]()
[..]
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.
Kan ik me voorstellen... Meteen een "microfoon" om mee te zingenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energie
Beetje dansen met de dweil
Die hebben ook allemaal teveel chocolade op. Ja. Moeilijker dan je denkt dit allemaal.quote:
Die eerste tweequote:
En natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die eerste twee
3e ken ik niet maar ga zo even luisteren.
Ken ik ook al nietquote:
Black Keys zijn echtquote:Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet
Wel ander nummer van hun.
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]Scheelt dat je ambtenaar bent dan valt het überhaupt minder op
Crazy townquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Ik luister ook zoveel muziek van voor ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Fair pointquote:Op donderdag 18 april 2019 16:26 schreef Allures het volgende:
Ja en van sommige is het logisch dat het de tand des tijds doorstaat maar dat nr
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.quote:
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren was
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.
Wist niet dat het uit 99 kwam, ik dacht wat eerder.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?
Vind hem wel geinigquote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Die Crazytownplaat moet echt wel een van de slechtste nummers ooit zijn
Dat was toevallig wel het eerste wat ik dacht toen ik zag dat je nieuwe profielfoto had op Whatsapp. Meteen een fapje gemaakt daarna.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk vanquote:
Dat heb ik nou met tetten.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk van
Niet alle muziek hoeft een hoogstandje te zijn om het leuk te vinden
Herkenbaar. Op naar huis dus.quote:
Bijna. Heb vaste werktijden en durf nog niet eerder te gaanquote:
Niet lief met die smiley erbijquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |