Van welke muziek word jij vrolijk?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
Sean Paul dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
En jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zo veel chocolade gekregen, weet niet eens meer wat ik er mee aan moet.
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.
Weggeven dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.
Zoiets..quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.quote:
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.quote:
Weggeven op het werk?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energiequote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets..![]()
[..]
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.
Kan ik me voorstellen... Meteen een "microfoon" om mee te zingenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energie
Beetje dansen met de dweil
Die hebben ook allemaal teveel chocolade op. Ja. Moeilijker dan je denkt dit allemaal.quote:
Die eerste tweequote:
En natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die eerste twee
3e ken ik niet maar ga zo even luisteren.
Ken ik ook al nietquote:
Black Keys zijn echtquote:Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet
Wel ander nummer van hun.
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:35 schreef Californium het volgende:
[..]Scheelt dat je ambtenaar bent dan valt het überhaupt minder op
Crazy townquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou kan ik dit hebben, gezien het belachelijke aantal uren dat jij de afgelopen jaren hebt gewerkt. Groot respect voor jou nog steeds.
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Ik luister ook zoveel muziek van voor ik geboren wasquote:Op donderdag 18 april 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Dat nr van crazy town is toch ook van voor dat jij geboren bent
Fair pointquote:Op donderdag 18 april 2019 16:26 schreef Allures het volgende:
Ja en van sommige is het logisch dat het de tand des tijds doorstaat maar dat nr
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.quote:
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar ik luister zoveel muziek van voor dat ik geboren was
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent als een goede wijn; wordt alleen maar lekkerder naarmate hij ouder wordt.
Wist niet dat het uit 99 kwam, ik dacht wat eerder.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 1999. Ben jij van na 1999?
Vind hem wel geinigquote:Op donderdag 18 april 2019 16:31 schreef DrMarten het volgende:
Die Crazytownplaat moet echt wel een van de slechtste nummers ooit zijn
Dat was toevallig wel het eerste wat ik dacht toen ik zag dat je nieuwe profielfoto had op Whatsapp. Meteen een fapje gemaakt daarna.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is waar. Tegenwoordig met grijze haren ben ik onweerstaanbaar. George Clooneyesque zou ik haast zeggen.
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk vanquote:
Dat heb ik nou met tetten.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is ook geen hoogstaande muziek, maar word er wel vrolijk van
Niet alle muziek hoeft een hoogstandje te zijn om het leuk te vinden
Herkenbaar. Op naar huis dus.quote:
Bijna. Heb vaste werktijden en durf nog niet eerder te gaanquote:
Niet lief met die smiley erbijquote:Op donderdag 18 april 2019 16:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
Dat bestrijd ik dan ook niet.quote:
Ah, vandaar. Beetje te links voor mequote:
Het zal niet aan je ader liggen?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
Zooooo ben lek geprikt, kan mijn arm niet meer strekken.
Snap niet dat je een zuster van middelbare leeftijd bent en als nog niet kan prikken. Maar zal wel een reden zijn waarom ze in een streekziekenhuis werkt. Kom er altijd bont en blauw uit
Gvdquote:Wat leven we toch in een achterlijke wereld. Ik kon het even niet geloven. In 12 uur tijd is er meer dan 700 miljoen euro opgehaald om de Notre Dame te restaureren. Het is één van de meest populaire monumenten van de Franse hoofdstad, maar het is niets meer dan een gebouw! gemaakt van steen, hout etc.
Terwijl de hele wereld kijkt naar de kathedraal van Notre Dame, wordt er dagelijks gemiddeld 200 kilo plastic per seconde de zee in gedumpt.
Nog steeds sterven er elke dag gemiddeld 8500 kinderen van de honger. En smelt het ijs op de Noordpool verschrikkelijk snel.
Dagelijks trouwen er gemiddeld 41.000 meisjes die niet eens de leeftijd van 18 jaar hebben bereikt.
Elke dag kampen we met een vluchtelingen probleem
Nog steeds is er geen genezing voor diverse dodelijke ziektes, die dagelijks slachtoffers maken.
Moet ik nog doorgaan...
Ik heb de hoop in deze wereld al gelange tijd opgegeven. En deze gebeurtenis versterkt dit alleen maar meer.
Laten we ons zorgen maken over de toekomst, over wat we achterlaten aan onze kinderen,over wat we zijn en wat we willen zijn.
700 miljoen had geinvesteerd kunnen worden in het behouden van deze planeet. Wat heb je aan de Notre Dame, als de wereld langzaam afsterft.
Geen Notre Dame dus.quote:Laten we ons zorgen maken over de toekomst, over wat we achterlaten aan onze kinderen,over wat we zijn en wat we willen zijn.
Nee, want als ik in een groter ziekenhuis word geprikt dan heb ik nergens last van. Mijn ader is ook prima zichtbaar. Alleen dat streekziekenhuis is elke keer kut.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal niet aan je ader liggen?
Wees blij dat je niet geprikt bent door een AIOquote:Op donderdag 18 april 2019 17:26 schreef Halimede het volgende:
Zooooo ben lek geprikt, kan mijn arm niet meer strekken.
Snap niet dat je een zuster van middelbare leeftijd bent en als nog niet kan prikken. Maar zal wel een reden zijn waarom ze in een streekziekenhuis werkt. Kom er altijd bont en blauw uit
Niet echt relevant voor het huilverhaal in die quotequote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
Wel beetje mee eens. Kerk heeft ook al best wat geld
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorryquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet geprikt bent door een AIO
Notre Dame is van de Franse overheidquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
Er was al geen geld voor de renovatie waar ze mee bezig waren. Kerken over de hele wereld staan leeg en in verval, niemand geeft er nog geld aan, ook al zijn het eeuwenoude monumenten. Moet je eens kijken wat er gebeurt als de Mona Lisa affikt, is ook maar een stofje met wat kleurtjes.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef Allures het volgende:
True dat.quote:
Hey, dan wonen we niet ver van elkaarquote:Op donderdag 18 april 2019 17:25 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag 2x in Dordrecht geweest. Ben dolblij dat ik vanavond niet hoef
Bij mij kon ze de ader niet vinden en klapte de ader nog eens dicht ofzoquote:Op donderdag 18 april 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorry
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 18 april 2019 17:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Notre Dame is van de Franse overheid
Oh dat is inderdaad niet fijnquote:Op donderdag 18 april 2019 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kon ze de ader niet vinden en klapte de ader nog eens dicht ofzoRuim twee weken met een blauwe arm gelopen.
Vergeef me dat ik niet meteen de vlag uithang...quote:
We gaan er samen aan werken!quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik niet meteen de vlag uithang...
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrandquote:Op donderdag 18 april 2019 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was al geen geld voor de renovatie waar ze mee bezig waren. Kerken over de hele wereld staan leeg en in verval, niemand geeft er nog geld aan, ook al zijn het eeuwenoude monumenten. Moet je eens kijken wat er gebeurt als de Mona Lisa affikt, is ook maar een stofje met wat kleurtjes.
Ik moet standaard zo'n vlindernaaldje in de rug van mijn hand omdat mijn aders zo moeilijk te vinden zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad niet fijnde mijne zijn eigenlijk altijd goed zichtbaar, maar goed. Blijkbaar kan je het dan ook lekker verneuken
Wie zegt dat ze geen andere goede doelen steunen?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrand
Maar ik vind het wel heel krom dat hier in een aantal dagen heel veel geld voor vrij komt terwijl er inderdaad in mijn ogen 'ergere' dingen spelen. En als jij zonder knipperen 100 miljoen op tafel kunt leggen had je misschien eerder ook een paar euro ergens voor neer kunnen leggen
Maar dit is voordelig geven want je kunt 90% weer aftrekken huehuequote:Op donderdag 18 april 2019 17:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg hoor dat hij is afgebrand
Maar ik vind het wel heel krom dat hier in een aantal dagen heel veel geld voor vrij komt terwijl er inderdaad in mijn ogen 'ergere' dingen spelen. En als jij zonder knipperen 100 miljoen op tafel kunt leggen had je misschien eerder ook een paar euro ergens voor neer kunnen leggen
I'd rather ram that flagpole up my ass.quote:
Dan ligt het aan jezelf.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I'd rather ram that flagpole up my ass.
Blijkbaar moet je ook je hand tot een vuist ballen en je arm tegen je aan houden ofzo, heb ik allemaal niet gedaan. Plakkertje erop en klaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:37 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is inderdaad niet fijnde mijne zijn eigenlijk altijd goed zichtbaar, maar goed. Blijkbaar kan je het dan ook lekker verneuken
Die krijg ik nou nooit aan de deur.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Had net trouwens een Greenpeace meisje aan de deur. Schandalig gekleed overigens maar het zal wel een verkoopstrategie zijn
En als ik iets schandalig vind gaat het ver
Maar goed, haar techniek was ook apart
'We kunnen 2 dingen doen nu als je dit belangrijk vind: je kunt nu met mij mee langs je buren om ze te overtuigen of je kunt geld geven'
Maar optie 1 leek me toch niet heel erg de bedoeling. Maar uiteraard had ik wel even zin om dat te zeggen om te kijken hoe ze dan verder ging
Maar ik had geen zin om met een meisje in een soort bikinitopje bij mijn buren aan te kloppen dus ik liet het maar even gaan
Gelijk mee naar binnen trekken. Had ze zich maar niet zo moeten kledenquote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Had net trouwens een Greenpeace meisje aan de deur. Schandalig gekleed overigens maar het zal wel een verkoopstrategie zijn
'We kunnen 2 dingen doen nu als je dit belangrijk vind: je kunt nu met mij mee langs je buren om ze te overtuigen of je kunt geld geven'
Maar optie 1 leek me toch niet heel erg de bedoeling. Maar uiteraard had ik wel even zin om dat te zeggen om te kijken hoe ze dan verder ging
Maar ik had geen zin om met een meisje in een soort bikinitopje bij mijn buren aan te kloppen dus ik liet het maar even gaan
Hahaha, ja precies, dat had ik ook. Een AIO helemaal onder het bloed. Jammer van de witte jasquote:Op donderdag 18 april 2019 17:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar in een universitair ziekenhuis, die prikte ook aardig mis (blood spoot letterlijk over haar schoenen heen), maar werd het als nog niet zo dik, blauw en pijnlijk. Plus die zei tenminste sorry
Of die gastjes van Vluchtelingenwerk voor kinderen ofzo, die collecteerde specifiek voor de kinderen in Jemen, dus ik moest me bij hem aanmelden en niet via de website.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Ze kunnen voortaan ook gewoon een vork gebruiken, heb ik denk ik minder last van.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je ook je hand tot een vuist ballen en je arm tegen je aan houden ofzo, heb ik allemaal niet gedaan. Plakkertje erop en klaar.
Of gewoon die naald afpakken en 'm er zelf in rammen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze kunnen voortaan ook gewoon een vork gebruiken, heb ik denk ik minder last van.
Hahahahahah ja misschien dat dat zelfs beter zou zijnquote:Op donderdag 18 april 2019 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of gewoon die naald afpakken en 'm er zelf in rammen.
Het zijn ook meestal van die gelikte jongemannen die het opvatten als persoonlijke afwijzing als je hun spulletjes niet wil kopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had eens zo'n energieverkoper die pissig werd omdat ik hem af bleef wijzen
Zo kwam ik dus aan mijn contract van artsen zonder grenzen.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:42 schreef Allures het volgende:
Dat was wel zo in dit geval ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook meestal van die gelikte jongemannen die het opvatten als persoonlijke afwijzing als je hun spulletjes niet wil kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |