Van welke muziek word jij vrolijk?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
Sean Paul dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef eNGine10 het volgende:
Smaken verschillen zal ik maar zeggen
En jij dan?quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zo veel chocolade gekregen, weet niet eens meer wat ik er mee aan moet.
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opeten. Aantrekken is niet zo prettig denk ik.
Weggeven dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik zit al zo vol.
Zoiets..quote:Op donderdag 18 april 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van welke muziek word jij vrolijk?
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.quote:
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.quote:
Weggeven op het werk?quote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben met de fiets, geen zin om het mee naar huis te sleuren. Harde leef man.
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energiequote:Op donderdag 18 april 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets..![]()
[..]
Nouja op het terras ofzo mag best maar zal het niet snel opzetten.
Kan ik me voorstellen... Meteen een "microfoon" om mee te zingenquote:Op donderdag 18 april 2019 16:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben aan het poetsen en dan geeft het wel goed energie
Beetje dansen met de dweil
Die hebben ook allemaal teveel chocolade op. Ja. Moeilijker dan je denkt dit allemaal.quote:
Die eerste tweequote:
En natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 16:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die eerste twee
3e ken ik niet maar ga zo even luisteren.
Ken ik ook al nietquote:
Black Keys zijn echtquote:Op donderdag 18 april 2019 16:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet
Wel ander nummer van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |