Dan speelt Sanchez?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tottenham door, Son geel, Alderweireld rood (1 wed schorsing).
Ik heb 16K ouwe reusquote:Op woensdag 17 april 2019 21:02 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie breedbeeld ofzo?
Verschil zie je toch wel
Hadden Gijp en Dickie met stij-gen-de verbazing zitten kijken gisteravond?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Beter dan schijtlollig doen in de studio
Lichtensteiner was een topper vergeleken met De Sciglio.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hadden Gijp en Dickie met stij-gen-de verbazing zitten kijken gisteravond?
Hopelijk is Davy niet weer zo geagiteerd als gisteravond.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 en @:DJ_Day-v en ik hopen dat @:coco. ook kijkt!
Sciglio was bij Milan toch geen slechte. Kan verkeren genot.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lichtensteiner was een topper vergeleken met De Sciglio.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lichtensteiner was een topper vergeleken met De Sciglio.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopelijk is Davy niet weer zo geagiteerd als gisteravond.
@Coco. zei al dat hij Messi zou laten hosten ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kreeg je mee dat Messi de host was? Kon niet spelen.
Hopelijk host vanavond Coco gewoon. Tophost.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:Coco. zei al dat hij Messi zou laten hosten ja.
Gelukkig was ik er niet bij.
@Coco.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk host vanavond Coco gewoon. Tophost.
@charmed_angelquote:Op woensdag 17 april 2019 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Er doet nog een Nederlander mee: Heineken.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Correctquote:Op woensdag 17 april 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
Staat die Son op scherp? Begreep ik dat nou?
Dan ga ik nu even bidden (Samen met @:kingroland ) dat hij geel pakt namelijk.
Bel chinezen op de tribune.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:11 schreef Nober het volgende:
Vermoeden van matchfixing.... Aziaat op het veld.
Die verdediging is niveau Excelsior van City teringquote:Op woensdag 17 april 2019 21:11 schreef KingRoland het volgende:
SON IS ZO UNDERRATED WTF NIET NORMAAAAAAALLL
Ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
Staat die Son op scherp? Begreep ik dat nou?
Dan ga ik nu even bidden (Samen met @:kingroland ) dat hij geel pakt namelijk.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar ik ben bang dat ik 4 goals mis.
pis jij 10 minuten?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Het wordt nu wel lastig voor ze.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lucky, maar wel lekker.
City gaat dit nog steeds pakken natuurlijk.
1.91 vs 1.91 to qualify nuquote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Harlon het volgende:
Ga ff heel erg goed de bookies in de gaten houden, dit gaat echt nergens meer over
Beter val je van een trapquote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Als je zo'n ouwe bent die druppeltjes lekt wel jaquote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
Magasjan is de naam. Zoals het ook ZIJATSJ is en geen Ziyech.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Mansjester het volgende:
Deze teams missen een type Sinkgraven of Magallan
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou liever tegen City dan tegen Spurs spelen tbh.
City is achterin niet stabiel en Spurs heb je weer meer ruimte aan de zijkanten etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou liever tegen City dan tegen Spurs spelen tbh.
Het is Ziejezj debielquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Magasjan is de naam. Zoals het ook ZIJATSJ is en geen Ziyech.
Nee hoor dacht dat ook alquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind deze twee tenues trouwens geen hele goede combinatie
Of het ligt aan mijn kleurenblindheid
Ik ben gedeeltelijk kleurenblind maar zie het erg slecht ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
kan opzich welquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk heb ik daarmee de TR naar tevredenheid afgehandeld.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net een TR gemaakt die door GGMM netjes is afgehandeld
TR gezet voor modbashquote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?
Ik zei foei tegen DPquote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?
Op papier telt niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:16 schreef Shreyas het volgende:
Over het algemeen is Manchester City natuurlijk een stuk beter dan Tottenham, ongeacht het resultaat van deze wedstrijd. Dus wij mogen blij zijn als Tottenham het redt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |