City is achterin niet stabiel en Spurs heb je weer meer ruimte aan de zijkanten etc.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou liever tegen City dan tegen Spurs spelen tbh.
Het is Ziejezj debielquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Magasjan is de naam. Zoals het ook ZIJATSJ is en geen Ziyech.
Nee hoor dacht dat ook alquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik vind deze twee tenues trouwens geen hele goede combinatie
Of het ligt aan mijn kleurenblindheid
Ik ben gedeeltelijk kleurenblind maar zie het erg slecht ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
kan opzich welquote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?quote:Op woensdag 17 april 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk heb ik daarmee de TR naar tevredenheid afgehandeld.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net een TR gemaakt die door GGMM netjes is afgehandeld
TR gezet voor modbashquote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?
Ik zei foei tegen DPquote:Op woensdag 17 april 2019 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar de TR over ging en welke actie je daarop hebt genomen zodat wij met z'n allen daar feedback op kunnen geven zodat je je kan ontwikkelen als moderator?
Op papier telt niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:16 schreef Shreyas het volgende:
Over het algemeen is Manchester City natuurlijk een stuk beter dan Tottenham, ongeacht het resultaat van deze wedstrijd. Dus wij mogen blij zijn als Tottenham het redt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |