Ik heb een rits van die stickers gevonden.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
35 % korting want weggooien is zonde stickers![]()
En die plak je er zelf op?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een rits van die stickers gevonden.
Dat werkt dan niet bij de zelf scannerquote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die zeker op sterke drank plakken dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Biefstuk met 35% korting.quote:
Gelukkig waaide het niet hard de laatste dagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij stond ook een beetje wankel, niet diep in de grond, vandaar het oranje spanbandje.
Die hebben we hier niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werkt dan niet bij de zelf scanner
Ohquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En die zeker op sterke drank plakken dan.
quote:
ja... best wel...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Heel bijzonder dat iemand die een probleem heeft met autoriteiten zich daar mee bemoeit.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, met drie vrouwen in huis, toen ze nog thuis waren, was deze meer toepasselijk....I know, maar ik had gelukkig ook nog een zoon, inmiddels Baardaap, die volledig aan mijn zijde stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je op je vingers geslagen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits ik genoeg pleisters in huis heb.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou er gewoon niet van wanneer willekeurige mensen andere willekeurige mensen zonder reden onfatsoenlijk behandelen en/of zelfs openbaar beledigen, my bad.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo!een extra slaapplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Bah!!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
polen eten en soep niet met lepel sondern met en mosselschale
Na, het op maat zagen, de einden geraspt, begrijp ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwam geen hamer aan te pas. Wel een houtrasp.
B&B wellicht een toekomst?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prisha kan komen logeren. Kan ze fijn naar de sterren kijken in haar bedje van 112 cm.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Na, het op maat zagen, de einden geraspt, begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |