Leuk.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx, soms kan ik nog wel iets. Ze waren erg tevreden, dus ik helemaal.
creatief met je bedquote:Op woensdag 17 april 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De andere bodem die ik vervangen had is nu het hoofdeinde van m'n bed geworden
quote:
Tnxquote:
Was deze nou van je zoon of dochter?quote:
Alleen als het over datum is ...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan zet je het buiten de koeling? Wat een raar gedrag.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:24 schreef Amphorapotje het volgende:
De landingsplaats is een namaaknest van takken. De pop komt van de kringloop.Nu maar hopen dat er niet opeens een heleboel baby's worden afgeleverd op die landingsplaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee dochtersquote:Op woensdag 17 april 2019 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was deze nou van je zoon of dochter?
Die zijn allemaal voor hun dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er niet opeens een heleboel baby's worden afgeleverd op die landingsplaats.
Dat hoeft toch helemaal niet meestal zit er een 35% sticker opquote:
Dan is het nog net niet over datumquote:Op woensdag 17 april 2019 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet meestal zit er een 35% sticker op
Zit je opeens met een hele klas aan kleinkinderen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die zijn allemaal voor hun dan.
Dan vind je dat nummer "Dochters" van Marco Borsato ook vast heel mooi.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb twee dochtersEn nu een kleinzoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ok maar dan nog het uit de koeling halen is best wel uhhhhhh ja beetje raar. Roep er dan iemand bijquote:
Polizei!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar dan nog het uit de koeling halen is best wel uhhhhhh ja beetje raar. Roep er dan iemand bij
Hun probleemquote:Op woensdag 17 april 2019 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit je opeens met een hele klas aan kleinkinderen.
Ja weet ik veel ik grijp meestal wat. Als ik mijn bril niet mee heb koop ik waarschijnlijk ook over datum shit. Ik leef nogquote:
Doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 17 april 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok maar dan nog het uit de koeling halen is best wel uhhhhhh ja beetje raar. Roep er dan iemand bij
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan vind je dat nummer "Dochters" van Marco Borsato ook vast heel mooi.Nou, met drie vrouwen in huis, toen ze nog thuis waren, was deze meer toepasselijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, met drie vrouwen in huis, toen ze nog thuis waren, was deze meer toepasselijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ah, misschien hebben de ooievaars die landingsplaats niet op tijd in de gaten als je 'm op tijd weghaalt.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hun probleemIk haal die ooievaar later weer terug en schilder het naamplaatje weer bordeaux rood. En voor een evt. volgende komt er in het wit weer de naam op te staan. It's so simple.
Hij stond ook een beetje wankel, niet diep in de grond, vandaar het oranje spanbandje.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, misschien hebben de ooievaars die landingsplaats niet op tijd in de gaten als je 'm op tijd weghaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |