Heb je daar geen bouwvergunning voor nodig?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een zonnescherm gemaakt van een oude lattenbodem. Best succesvol, ik had maar twee pleisters nodig.
Oh jééquote:Op woensdag 17 april 2019 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]ik heb dat niet kenn me deswegen niet uit
Nope, twee vakkenvullers stonden een klant, laf, van een afstandje, uit te lachen en opmerkingen te maken die ik meekreeg, en ik heb er iets van gezegd, tegen hen, en tegen hun leidinggevende, zoiets doe je gewoon niet eikelquote:
Jeetje ik maak nooit wat mee in de supermarkt. Zie je niet dingen die er helemaal niet zijn soms.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, twee vakkenvullers stonden een klant, laf van een afstandje, uit te lachen, en ik heb er iets van gezegd, tegen hen, en tegen hun leidinggevende, zoiets doe je gewoon niet eikelgastje en meid waren zelf helemaal moeders mooiste niet.
Zo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK.. ..quote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, twee vakkenvullers stonden een klant, laf, van een afstandje, uit te lachen en opmerkingen te maken die ik meekreeg, en ik heb er iets van gezegd, tegen hen, en tegen hun leidinggevende, zoiets doe je gewoon niet eikelgastje en meid waren zelf helemaal moeders mooiste niet.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo!En wat heeft dat voor nutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee joh, ze liepen er zelfs samen naartoe, en ik erachteraan, zo ben ik dan wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik maak nooit wat mee in de supermarkt. Zie je niet dingen die er helemaal niet zijn soms.
Yep.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat voor dat raam waar je eerst een doek overheen deed?
[..]
Zo!Creatief recyclenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjes!
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Dat is wel iets waar je nekharen van overeind gaan staan bah kinderachtig gedrag zeg.. Goed dat er iets van gezegd hebtquote:Op woensdag 17 april 2019 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, twee vakkenvullers stonden een klant, laf, van een afstandje, uit te lachen en opmerkingen te maken die ik meekreeg, en ik heb er iets van gezegd, tegen hen, en tegen hun leidinggevende, zoiets doe je gewoon niet eikelgastje en meid waren zelf helemaal moeders mooiste niet.
Ik zet produkten die over datum zijn wel eens apart, buiten de koeling ...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik maak nooit wat mee in de supermarkt. Zie je niet dingen die er helemaal niet zijn soms.
Ik kan slecht tegen zulk gedrag.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar je nekharen van overeind gaan staan bah kinderachtig gedrag zeg.. Goed dat er iets van gezegd hebt
Ik weet het niet hoor tikkie overdrevenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar je nekharen van overeind gaan staan bah kinderachtig gedrag zeg.. Goed dat er iets van gezegd hebt
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet produkten die over datum zijn wel eens apart, buiten de koeling ...
[..]
Zo!Dit is niet goed voor mijn OCD! Dat ding dekt niet het hele gat af!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect, als zij het niet zien dan jij wel met je slechte ogen zelfs.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet produkten die over datum zijn wel eens apart, buiten de koeling ...
Die vrouw die beledigd werd is net zo goed klant als ik, ze verdient beter.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor tikkie overdreven
Oh je kan het dicht draaien. Het lijkt te kleinquote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zonnescherm is meestal bedoeld tegen de zon. Deze ook.
Hij is verschuifbaar. We hebben hier niet heel veel last van zon uit het noorden.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is niet goed voor mijn OCD! Dat ding dekt niet het hele gat af!
Hoezo overdreven, wie weet doen ze dit wel vaker.. hoort gewoon niet ze moeten zich bezig houden met vakken vullenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor tikkie overdreven
Heb je buiten geen doek meer? Daarmee kun je het toch helemaal afdekken? Of wordt het dan te donker?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is verschuifbaar. We hebben hier niet heel veel last van zon uit het noorden.
Gastje had zelf een kop als een aardappel en dat grietje was nu al te dik voor haar lftd.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo overdreven, wie weet doen ze dit wel vaker.. hoort gewoon niet ze moeten zich bezig houden met vakken vullen
Ja weet ik veel ik was er niet bij. Maar alle medewerkers van de supermarkt heb ik nooit zien sneren of gniffelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo overdreven, wie weet doen ze dit wel vaker.. hoort gewoon niet ze moeten zich bezig houden met vakken vullen
Zouden er ook maneschermen zijn?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zonnescherm is meestal bedoeld tegen de zon. Deze ook.
Dat kan ik ook nog nooit, gelukkig maar ookquote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik was er niet bij. Maar alle medewerkers van de supermarkt heb ik nooit zien sneren of gniffelen.
Buiten heb ik nooit doek gehad. Ik kan hier niet op het dak komen. Helemaal afdekken maakt het idd nogal donker. Ik leg er hoog zomer wel een doek over, denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je buiten geen doek meer? Daarmee kun je het toch helemaal afdekken? Of wordt het dan te donker?
Daarom stond ik ook even raar te kijken, en dacht, hoor ik dit goed, daarom ging ik erachteraan, nee, moest sws die kant op.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik was er niet bij. Maar alle medewerkers van de supermarkt heb ik nooit zien sneren of gniffelen.
Recyclen jij kan het!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De andere bodem die ik vervangen had is nu het hoofdeinde van m'n bed geworden
Autoriteiten my ass, fatsoenlijk behandeld worden als klant is even iets anders.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Heel bijzonder dat iemand die een probleem heeft met autoriteiten zich daar mee bemoeit.
Afgelopen zomer hield je het koeler dan ik. Bijna de hele zuidkant van m'n appartement is glas, dus daar valt weinig aan te houden als de zon de hele dag schijnt.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buiten heb ik nooit doek gehad. Ik kan hier niet op het dak komen. Helemaal afdekken maakt het idd nogal donker. Ik leg er hoog zomer wel een doek over, denk ik.
ik check altijd de houdbaarheids datum op vers produktenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Respect, als zij het niet zien dan jij wel met je slechte ogen zelfs.
Wel een strakke actie, vind ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik check altijd de houdbaarheids datum op vers produkten
Ja, daar is bij mij de slaapkamer. Erg veel ramen ook. Daar houd ik het overdag potdicht.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Afgelopen zomer hield je het koeler dan ik. Bijna de hele zuidkant van m'n appartement is glas, dus daar valt weinig aan te houden als de zon de hele dag schijnt.
#metooquote:Op woensdag 17 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zet je het buiten de koeling? Wat een raar gedrag.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Right!twitter:RightWingWatch twitterde op maandag 15-04-2019 om 17:09:44Michele Bachmann has never seen "a more biblical president" than Trump: "We will, in all likelihood, never see a more godly, biblical president again in our lifetimes." https://t.co/xnqCZRaq5f reageer retweet
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:24 schreef Amphorapotje het volgende:
De landingsplaats is een namaaknest van takken. De pop komt van de kringloop.Nou ja, hij is iig veilig geland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
De landingsplaats is een namaaknest van takken. De pop komt van de kringloop.Die is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
De landingsplaats is een namaaknest van takken. De pop komt van de kringloop.Ha, wat een mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ouwe figuurzager.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx, soms kan ik nog wel iets. Ze waren erg tevreden, dus ik helemaal.
Tja, vergeleken met haar zet Sarah Palin zelfs nog verstandige dingen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:25 schreef Recce het volgende:
Right!twitter:RightWingWatch twitterde op maandag 15-04-2019 om 17:09:44Michele Bachmann has never seen "a more biblical president" than Trump: "We will, in all likelihood, never see a more godly, biblical president again in our lifetimes." https://t.co/xnqCZRaq5f reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |