Terugschoppen.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voelde deze TT aankomen.
Het schopte van binnen.
ja jaquote:
Ja je moet hier snel gaan, er lag al een onz mod op de loer zo te zienquote:Op woensdag 17 april 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voelde deze TT aankomen.
Het schopte van binnen.
Oh jéé komen er nu ouwe koeienquote:Op woensdag 17 april 2019 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja
maar je komt er dus gewoon niet op terug?
Net als toen dood lag te gaan en jij vrij spel had om hele verhalen over Tong en mij
te kunnen verspreiden
je vind dat normaal?
vreemd....
ik vind dat niet normaal namelijk.
Ja, en dan krijg je gewoon geen TT.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet hier snel gaan, er lag al een onz mod op de loer zo te zien
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:23 schreef FANN het volgende:
Ik hen toen ook geen excuses gekregen trouwens........
Ja die komen altijd langs aan hte eind en het beginquote:Op woensdag 17 april 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet hier snel gaan, er lag al een onz mod op de loer zo te zien
Ja al jarenquote:
Je kan hem ook niet meer in dat mandje proppenquote:Op woensdag 17 april 2019 17:27 schreef sacha het volgende:
naar de AH met een ADHD'er is niks an maar dat terzijde
ja tis goed.. je hebt wel iets anders aan je hoofd Sas...quote:Op woensdag 17 april 2019 17:26 schreef sacha het volgende:
wat hebben jullie toch met oude koeien, krijg een leven asjeblieft
Ik heb lekker gezondigd. Friet en frikandel speciaal.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens even naar de Jumbo een noodrantsoen voor morgen inslaan.
Ben ik precies een uur over tijd.![]()
niet de Aap, vriendin van mij uit mijn verzamelingquote:Op woensdag 17 april 2019 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan hem ook niet meer in dat mandje proppen
De rest van de chilly hier. Beter dag twee, de knoflook is er een tijdje ingetrokkenquote:Op woensdag 17 april 2019 17:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb lekker gezondigd. Friet en frikandel speciaal.
daar gaat het niet om Fannekequote:Op woensdag 17 april 2019 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja tis goed.. je hebt wel iets anders aan je hoofd Sas...
Oh nou misschien kan je proberen. Heb je een verzamelingquote:Op woensdag 17 april 2019 17:33 schreef sacha het volgende:
[..]
niet de Aap, vriendin van mij uit mijn verzameling
Het probleem is dan meer dat ik wel weet welk pad ik wil hebben, maar dat ik niet weet welk van de afslagen van de achtsprong daarnaartoe leidt.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh maar dan heb je juist snelheid en geen tijd om er lang over na te denken en te vergeten waar je vandaan kwam. Wandelze
Om hem te monteren?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een zonnescherm gemaakt van een oude lattenbodem. Best succesvol, ik had maar twee pleisters nodig.
Is het al gemonteerdquote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag een zonnescherm gemaakt van een oude lattenbodem. Best succesvol, ik had maar twee pleisters nodig.
quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach.....quote:
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op woensdag 17 april 2019 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik was een beetje uitgeschoten met een rasp. Twee keer.
Hoe ziet dat er uitquote:
en vast.quote:
Mario, over tijd betekent juist dat ie uitblijft.quote:
Wat ga jij zo eten?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mario, over tijd betekent juist dat ie uitblijft.
Was het een leuke?quote:
Is dat voor dat raam waar je eerst een doek overheen deed?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |