Hij stond ook een beetje wankel, niet diep in de grond, vandaar het oranje spanbandje.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, misschien hebben de ooievaars die landingsplaats niet op tijd in de gaten als je 'm op tijd weghaalt.
Ik heb een rits van die stickers gevonden.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
35 % korting want weggooien is zonde stickers![]()
En die plak je er zelf op?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een rits van die stickers gevonden.
Dat werkt dan niet bij de zelf scannerquote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die zeker op sterke drank plakken dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Biefstuk met 35% korting.quote:
Gelukkig waaide het niet hard de laatste dagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij stond ook een beetje wankel, niet diep in de grond, vandaar het oranje spanbandje.
Die hebben we hier niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werkt dan niet bij de zelf scanner
Ohquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
En die zeker op sterke drank plakken dan.
quote:
ja... best wel...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Heel bijzonder dat iemand die een probleem heeft met autoriteiten zich daar mee bemoeit.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nou, met drie vrouwen in huis, toen ze nog thuis waren, was deze meer toepasselijk....I know, maar ik had gelukkig ook nog een zoon, inmiddels Baardaap, die volledig aan mijn zijde stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je op je vingers geslagen?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits ik genoeg pleisters in huis heb.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou er gewoon niet van wanneer willekeurige mensen andere willekeurige mensen zonder reden onfatsoenlijk behandelen en/of zelfs openbaar beledigen, my bad.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo!een extra slaapplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Bah!!quote:Op woensdag 17 april 2019 18:42 schreef mario390 het volgende:
polen eten en soep niet met lepel sondern met en mosselschale
Na, het op maat zagen, de einden geraspt, begrijp ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwam geen hamer aan te pas. Wel een houtrasp.
B&B wellicht een toekomst?quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prisha kan komen logeren. Kan ze fijn naar de sterren kijken in haar bedje van 112 cm.
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Na, het op maat zagen, de einden geraspt, begrijp ik.
Het is weer eens anders dan achter het behang plakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Prisha zou daar prima kunnen liggen.
Dacht ik al.quote:
Nah, die zijn er zoveel in de straat.quote:
Ik zou me deaud ergeren aan al die rollende koffers..quote:Op woensdag 17 april 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zijn er zoveel in de straat.
Mensen die denken dat de gasten in hun airbnb zich aan het rookverbod houden, houden zichzelf voor de gek. Het hele weekend staan hier in de straat mensen te roken op Franse balkonnetjes of hangend uit het raam![]()
Ik heb niet zo gauw ergens last van.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou me deaud ergeren aan al die rollende koffers..
Auw! Dan had je ook bloed.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, kwam geen hamer aan te pas. Wel een houtrasp.
Dat is de reden dat ik heerlijk "dorps" woon.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gauw ergens last van.
De geveltuin was één grote asbakquote:Op woensdag 17 april 2019 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die zijn er zoveel in de straat.
Mensen die denken dat de gasten in hun airbnb zich aan het rookverbod houden, houden zichzelf voor de gek. Het hele weekend staan hier in de straat mensen te roken op Franse balkonnetjes of hangend uit het raam![]()
Och ja, dat ook natuurlijk.quote:
Nee de straat is hier best leuk met plantenbakken, ook de binnentuin.quote:
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.quote:
Wat vreselijk asociaal en onbeschoft van die lui zeg.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.
Aso zegquote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel wat: mensen die hoog wonen en hun brandende peuk van het balkon gooien. Gebeurt hier veel bij het gebouw waar de supermarkt is. Daar is het ook nog eens zo druk dat er regelmatig iemand zo'n peuk op zich krijgt.
Gelukkig geen supermarkt onder mij.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig geen supermarkt onder mij.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?
Ik wilde hetzelfde tikkenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij gooit ook peuken over het balkon?
Nu je dit zegt, denk ik van niet.quote:
Zondequote:
Nee, maar waarom hij dan moest melden dat-ie blij is dat er geen supermarkt onder 'm zit?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu je dit zegt, denk ik van niet.
Het was ook niet echt een vraag.quote:
Ik heb ook een ronde balkon tafel met een asbakje erop.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag 'even' 2 schuttingen geplaatst bij mijn ouders. Werkelijk alles zat tegen.
Steekkar viel het verstelbare gedeelte van af, moeren natuurlijk niet te vinden in het zand. Schuttingen die als lood wogen, een accuboor die er geen zin meer in had en één en al puin en wortel tegengekomen bij het boren van de gaten waar de palen in moesten. Gelukkig hoefde dat maar 95 cm diep.![]()
6 uur mee bezig geweest voor 2 schuttingen!![]()
Maar het staat en keurig waterpas
Nou, omdat ik blij ben dat er geen zit.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar waarom hij dan moest melden dat-ie blij is dat er geen supermarkt onder 'm zit?
Vloeken en tieren?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag 'even' 2 schuttingen geplaatst bij mijn ouders. Werkelijk alles zat tegen.
Steekkar viel het verstelbare gedeelte van af, moeren natuurlijk niet te vinden in het zand. Schuttingen die als lood wogen, een accuboor die er geen zin meer in had en één en al puin en wortel tegengekomen bij het boren van de gaten waar de palen in moesten. Gelukkig hoefde dat maar 95 cm diep.![]()
Respect.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nee, op dat stuk ligt verder gelukkig niets, anders was het zeker weten geraakt. Het was gewoon weer 'één van die dagen'quote:Op woensdag 17 april 2019 19:09 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goed bezigGelukkig geen kabels geraakt met de grondboor?
quote:Op woensdag 17 april 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |