Je bent een lieverd en ik vind je zo stoer dat je ondanks al die chemo's zo positief bent.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:14 schreef ato het volgende:
Hopelijk kom ik in mijn minder manische buien een beetje normaal over en ik ben onzeker nu.
Vraag als ik onduidelijk ben hoor.
quote:Op woensdag 17 april 2019 01:03 schreef ato het volgende:
Chemo, ik had het vandaag weer voor het eerst na 2 weken Redefine.
Ik word er na eerste dag heerlijk manisch van.
Ik hoop echt dat ik normaal wel te volgen ben
Misschien kan @Kreator een keer langskomen.quote:Op woensdag 17 april 2019 01:17 schreef ato het volgende:
Die schoorsteen veger van Dave doet mij wel wat @:Dave
Ja tochquote:Op woensdag 17 april 2019 08:10 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, die ken ik!! @:Greys
Ftfyquote:Op woensdag 17 april 2019 08:59 schreef MaGNeT het volgende:
Die TT leek me wel een goed idee gisteren maar nu slaat het nergens op
Nee, niet terugkrabbelen nuquote:Op woensdag 17 april 2019 08:59 schreef MaGNeT het volgende:
Die TT leek me wel een goed idee gisteren maar nu slaat het nergens op
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, niet terugkrabbelen nuHup naar bed jij
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 april 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dus gewoon daadwerkelijk in slaap gevallen, en dat voor 0.00... Anyway, ik werd wakker met het nieuws dat ik een 7,5 heb voor het vak Stijlen Continentaal (paperonderwerp had hiermee te maken: F&L / Baudet, Bildung en Nietzsche ), wat betekent dat ik nu alleen nog maar Arabische Filosofie en mijn scriptie hoef te doen en dan heb ik mijn bachelor binnen!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 april 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dus gewoon daadwerkelijk in slaap gevallen, en dat voor 0.00... Anyway, ik werd wakker met het nieuws dat ik een 7,5 heb voor het vak Stijlen Continentaal (paperonderwerp had hiermee te maken: F&L / Baudet, Bildung en Nietzsche ), wat betekent dat ik nu alleen nog maar Arabische Filosofie en mijn scriptie hoef te doen en dan heb ik mijn bachelor binnen!
Nice.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 08:57 schreef Kreator het volgende:
Ik voelde dat mijn aanwezigheid gewenst was.
Dit zei ik ook toen ik gisterochtend op het vliegveld stondquote:Op woensdag 17 april 2019 01:37 schreef ato het volgende:
Nog meer symphatie voor mij, Slovenië moet door.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toen ik gisterochtend op het vliegveld stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |