Ik ga deze discussie hier nu niet voerenquote:
Jawel.quote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Snifquote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hemquote:
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatstquote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....quote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Is maar net wat je ervan wil maken.quote:Op maandag 15 april 2019 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatst
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).quote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef O_o_ het volgende:
Ou est le swimming pool, dat was toch dat bandje waarvan die zanger zichzelf op Pukkelpop van de stellage had afgegooid, toch?
Komt goed. Echtquote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....![]()
Dat meisje was overleden toch?quote:Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).
quote:Op maandag 15 april 2019 23:51 schreef MCH het volgende:
Je kunt je toch ook niet voorstellen dat we in Nederland met z'n allen bij een kerk gaan staan zingen als het in de brand vliegt
Poes, binnenkort kom ik je hand lezen en laat ik je weten wat voor moois de toekomst nog allemaal voor jou in petto heeft (K)(F).quote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik ben per definitie gelukkig want ik heb geen kanker. En alles wat dat niet is, is ondergeschikt.
Ik ben gelukkig, vrolijk, blij, opgewekt, etc.
Want oh wee dat ik niet opgewekt, vrolijk en sterk ben. Buiten bovenstaande reden ben ik altijd opgewekt en help ik graag.
Sorry voor mijn aanwezigheid.
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik ben per definitie gelukkig want ik heb geen kanker. En alles wat dat niet is, is ondergeschikt.
Want oh wee dat ik niet opgewekt, vrolijk en sterk ben. Buiten bovenstaande reden ben ik altijd opgewekt en help ik graag.
Je bent niet oudquote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent een jonge meid. Ik ben een ouwe lul.
Wat jij moet doen, is je biezen pakken en wegwezen uit dat gat waar je woont. Daar valt toch ook niks te naaien !!quote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
CE doet toch ook niet zo wanhopigquote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuk huisquote:Op maandag 15 april 2019 23:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat jij moet doen, is je biezen pakken en wegwezen uit dat gat waar je woont. Daar valt toch ook niks te naaien !!
Je zit in een negatieve spiraal Fax. Je lijkt mij welquote:
Het valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je zit in een negatieve spiraal Fax. Je lijkt mij wel
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nuquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nu
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nu
Excuses aanvaardquote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Dat is toegezegd door 1 persoonquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:32 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen.
Al 100 miljoen opgehaald voor de Notre Dame. Behoorlijk bedrag al, en zo snel.
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor de eigenaar van Gucci wel ja![]()
oh haiquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.
How you doinquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.
Noem me maar meester.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dop, stuur eens wat outfitpics van je laatste aankopen bij die outlet
Zo'n Fanta en blikjes cerveza verkoper op het strand aan de Costa bravaquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem me maar meester.
Komt ie:
[ afbeelding ]
Vliegen doet ie nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Open deur, Samzz. Dwing me niet om hierop te reageren.
Was MCH weer bezig?quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het vorige topic. Aantal posts is iets minder.
Idd. Ging een beetje ver allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat een iemand in ieder geval goed de roes aan het uitslapen is
Dank je, ik ben voor het eerst in maanden wakker geworden van de wekker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat een iemand in ieder geval goed de roes aan het uitslapen is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, ik ben voor het eerst in maanden wakker geworden van de wekker.
Maanden eerder moeten kopen dusquote:
Minimaal een euroquote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt geslapen als een roosje vannacht.
Ik heb mij er verder niet mee bemoeid. Iedereen is toch wel eens de lul hier. Vinnie met z'n traantje, Dino met z'n koffers, Foldemort etc.quote:
Ohja,quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, vandaag voor het eerst een verdoving in mijn onderkaak gehad. Van oor tot aan mijn lippen gevoelloos. Zo fucked up.
"Spoel maar even."quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohja,
Iets drinken is dan altijd hilarisch
Dat het zo lekker uit je mondhoek druiptquote:
Gewoon over je hangende onderlip.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat het zo lekker uit je mondhoek druipt
Supersexyyyyquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon over je hangende onderlip.
Pijpen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, vandaag voor het eerst een verdoving in mijn onderkaak gehad. Van oor tot aan mijn lippen gevoelloos. Zo fucked up.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohja,
Iets drinken is dan altijd hilarisch
Haha dan voel je niet dat het te heet is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Maar tering.Ga even koffie proberen.
Lekker heetquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Maar tering.Ga even koffie proberen.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat het zo lekker uit je mondhoek druipt
Dat zal een feestje zijnquote:
Dan heb je toch geen flauw idee wat je aan het doen bent?quote:
Dat hebben de meeste mannen toch niet dus same diff.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen flauw idee wat je aan het doen bent?
Vrouwen wel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mannen toch niet dus same diff.
jaquote:
Tijd dat het eens goed uitgelegd word danquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede verdovingquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen flauw idee wat je aan het doen bent?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Best zorgwekkend dat jullie de meeste mannen blijkbaar al gehad hebbenquote:
En dat die niet wisten wat links of rechts was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Best zorgwekkend dat jullie de meeste mannen blijkbaar al gehad hebben
quote:
Ik zie het als net als Pokémon. Gotta catch 'em all.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Grootste slet van de wereld zoals je weet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zoals jij goed weet hou ik niet zo van intelligentiequote:Op dinsdag 16 april 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat die niet wisten wat links of rechts was.
Zeau, mokerhard natrappenquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals jij goed weet hou ik niet zo van intelligentie
Too soonquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De mijne voelt nu meer als de Notre Dame.
Ja true. Ik ben dan ook gewoon een mooiboy.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals jij goed weet hou ik niet zo van intelligentie
You got the looks, I've got the brains.quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja true. Ik ben dan ook gewoon een mooiboy.
Rietjesquote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja dit is mooi kut he, dat drinken.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
Ja dit is mooi kut he, dat drinken.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Om die hippies tevreden te houdenquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Californium het volgende:
De kantine heeft gestoofde spruiten op het menu. Wat is dat nu weer
Liever niks, dan datquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Een matrasgat met een plakje ham klinkt niet goed in jouw oren?
Hippiesquote:
Kantine? Dacht dat jij in between jobs was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:04 schreef Californium het volgende:
De kantine heeft gestoofde spruiten op het menu. Wat is dat nu weer
@angelquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kantine? Dacht dat jij in between jobs was.
PS 70% vd vrouwen bakt ook niks van pijpen.
Jaahhhh...quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kantine? Dacht dat jij in between jobs was.
PS 70% vd vrouwen bakt ook niks van pijpen.
Je hebt groot gelijk, thuis zitten wordt niemand beter van..quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaahhhh...Maar ben bezig met shit afronden en dat doe ik liever op kantoor dan thuis want is zo warm daar en hier zijn nog mensen om af en toe mee te keuvelen
Jup. Plus, het zo ook nogal jammer zijn om nu de handdoek in de ring te gooien met het einde in zicht hequote:Op dinsdag 16 april 2019 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, thuis zitten wordt niemand beter van..
Ja, dat is hier al eens eerder voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Plus, het zo ook nogal jammer zijn om nu de handdoek in de ring te gooien met het einde in zicht he
Don't even go ..quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is hier al eens eerder voorbij gekomen.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAT???quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Don't even go ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Don't even go ..
[ afbeelding ]
Meer Legoquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:39 schreef Faxie het volgende:
Infosessie onder de baas z'n tijd vandaag. Zal mij benieuwen. Ze vroegen gisteren nog voor overwerk op alle komende feestdagen, en geven nog een netto bonus ook, omdat er zoveel werk is.
Ik ga niet overwerken hahaquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja wacht nu snap ik de inside information ff niet..
quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, haha. Nou ja op zich wel goed dat ze 't doen, dan loont het ook nog een beetjequote:Op dinsdag 16 april 2019 12:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga niet overwerken haha![]()
Ben al die data eigenlijk al wel bezet
En heb nog 2 grote dozen klaarliggen huehue
Lotquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik scriptie zeg, gaat er dan een belletje rinkelen?
Volgens mij wel, maar dat heeft wel even geduurdquote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Lot!
Heeft die het eigenlijk wel afgemaakt uiteindelijk?
Wel een leuk extraatje bovenop de normale overwerkuren inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, haha. Nou ja op zich wel goed dat ze 't doen, dan loont het ook nog een beetje
Gaat dit over deezertje /datisjammerzeg?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Lot!
Heeft die het eigenlijk wel afgemaakt uiteindelijk?
Lezen is moeilijk he?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaat dit over deezertje /datisjammerzeg?
1.5 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2019 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat heeft wel even geduurd
Blinde koe.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee Mishuquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet nodig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten voor deze uitspraak?
Zo werkt dat toch, Harmanquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef Harmankardon het volgende:
Die mensen in de datingtopics manmanman, ze kunnen nog geen fatsoenlijk gesprek voeren al hangt hun leven ervan af maar verwachten na een weekje Tinder wel bedolven te worden onder de huwelijksaanzoeken.
Hey, hoe gaat het?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef Harmankardon het volgende:
Die mensen in de datingtopics manmanman, ze kunnen nog geen fatsoenlijk gesprek voeren al hangt hun leven ervan af maar verwachten na een weekje Tinder wel bedolven te worden onder de huwelijksaanzoeken.
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
Jezus het is druk. Iemand een vlammenwerper te leen?
CL, hoe lang deed jij over je scriptie?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar niet zeggen hoe lang ik over mijn scriptie heb gedaan.
Anderhalf jaar geloof ik. Ligt er een beetje aan wanneer je hem precies als "af" beschouwde want hij heeft nog een tijdje ongelezen bij een docent op het bureau gelegen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
CL, hoe lang deed jij over je scriptie?
Ik heb denk ik 10 jaar ingeschreven gestaan, nog erger dan lotquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
CL, hoe lang deed jij over je scriptie?
quote:
Wat voor een studie?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 10 jaar ingeschreven gestaan, nog erger dan lot
Ik was ook al aan het freelancen voor ik begon aan de scriptie. Geen beste combi. Voor het freelancen werd ik betaald dus dat deed ik liever.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was al een tijd aan het werk bij mijn eerste werkgever en moest mijn scriptie toen nog afronden. Vond het werken een stuk leuker
Jij hebt ook trauma's volgens mij jaquote:
2 jaar en 3 maandenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij hebt ook trauma's volgens mij ja
Wij hadden niet echt dusdanige "scripties" zoals andere studies dat hadden volgens mij...
Ja die hadden wij, dan maak je je uren gewoon daar en je verslag maken zetten ze ook wel wat druk op je vaak, dat hielp mij ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2 jaar en 3 maanden
Ik had ook gewoon een laboratoruimstage moeten gaan doen achteraf, dan had er misschien wat vaart in gezeten
Ja dan verwachten ze dat je gewoon op tijd op je plek zit 's ochtends.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja die hadden wij, dan maak je je uren gewoon daar en je verslag maken zetten ze ook wel wat druk op je vaak, dat hielp mij ook
Ligt eraan... Meeste stages die ik heb gelopen waren ze flexibel. 3 van de 4 keer begon ik eerder dan mijn begeleiders. In 2 gevallen kwamen begeleiders zelf pas 10.00-10.30 binnen enzoquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan verwachten ze dat je gewoon op tijd op je plek zit 's ochtends.
Ik had een wolvenshirt gast als begeleider die niets wilde weten van deadlines enzo, dat vond hij maar niks.
Ah klinkt eigenlijk wel goed, dan heb je flexibiliteit maar wel die meetings als stok achter de deur, want je wil daar ook niet aankomen met dat je geen steek verder bent gekomen afgelopen week.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ligt eraan... Meeste stages die ik heb gelopen waren ze flexibel. 3 van de 4 keer begon ik eerder dan mijn begeleiders. In 2 gevallen kwamen begeleiders zelf pas 10.00-10.30 binnen enzo. Meestal was het na een paar weken begeleiding: als jij je werk maar doet interesseert het niet wanneer je dat doet. Je moet wel bij de meetings aanwezig zijn natuurlijk (meestal 3-4 per week).
Nope! En natuurlijk zit je begeleider 2 kamers verder dus kun je gewoon binnenlopen. Maar ik had natuurlijk veel labwerk ook echt en dat is voor mijn opleiding onmisbaar!quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah klinkt eigenlijk wel goed, dan heb je flexibiliteit maar wel die meetings als stok achter de deur, want je wil daar ook niet aankomen met dat je geen steek verder bent gekomen afgelopen week.
Biomedisch toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope! En natuurlijk zit je begeleider 2 kamers verder dus kun je gewoon binnenlopen. Maar ik had natuurlijk veel labwerk ook echt en dat is voor mijn opleiding onmisbaar!
Medische Biologie (is net anders) en hbo ook 2 stages dus 4 in totaalquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Biomedisch toch?
Mijn zusje deed dat dit jaar maar ze gaat switchen.
Sorryquote:
Twee studies, op een gegeven moment vond ik de scriptie zo kut (was het laatste onderdeel voor mij) dat ik maar een heel nieuwe studie ben gaan doen via een schakeljaar en masterquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Twee studies, op een gegeven moment vond ik de scriptie zo kut (was het laatste onderdeel voor mij) dat ik maar een heel nieuwe studie ben gaan doen via een schakeljaar en master
Ja dat is met bloed zweet en tranen gelukt, studie is te specifiekquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]Maar dan moet je toch uiteindelijk ook daarvan een scriptie maken?
Maar weet ik nog steeds niet welke studies?
Straks komen ze je nog opzoeken?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja dat is met bloed zweet en tranen gelukt, studie is te specifiek
Zolang we hier maar hooggeleid zijnquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:30 schreef MissMSX het volgende:
Weetnietkunde is niet erg specifiek hoor. Hebben de meeste mensen gestudeerd.
Ik vind het altijd fijn om te weten welke studie want dan kan ik beoordelen wat je level iemand is op de "fok-idiot-level"quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja dat is met bloed zweet en tranen gelukt, studie is te specifiek
Bij MCH is die studie niet echt relevant.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn om te weten welke studie want dan kan ik beoordelen wat je level iemand is op de "fok-idiot-level"
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij MCH is die studie niet echt relevant.
MCH is Thierry Baudet?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij wil natuurlijk niet worden herkend. Snap ik ook wel.
Ga jij je bedrijfskunde cursus nou maar afrondenquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij MCH is die studie niet echt relevant.
The fuckquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:46 schreef Samzz het volgende:
PTA / Waarom is dit?
Ik heb een autoraadsel. Iemand hier misschien een idee?
Je kunt er geen 140 mee he. Maar er is dus een maas in de wet waardoor je vanaf je 16e met een of ander rijbewijs hier wel mee mag rijden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:46 schreef Samzz het volgende:
PTA / Waarom is dit?
Ik heb een autoraadsel. Iemand hier misschien een idee?
Aww, ben ik op je teentjes gaan staan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga jij je bedrijfskunde cursus nou maar afronden
Ja, tr gezetquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aww, ben ik op je teentjes gaan staan?
Maar wat is het? En waarom mag dat. En waarom mag dat op de snelweg. En vragen vragen vragen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er geen 140 mee he. Maar er is dus een maas in de wet waardoor je vanaf je 16e met een of ander rijbewijs hier wel mee mag rijden.
Browniesquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
Eigenlijk is het idee van de huishoudschool nog best modern, vrouwen een voortgezet onderwijs opleiding willen meegeven, ook al gaan ze hun hele verdere leven in de keuken staan thuis.
Volgens mij mogen ze niet op de snelweg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat is het? En waarom mag dat. En waarom mag dat op de snelweg. En vragen vragen vragen.
Dat zijn die brommobielen toch? Voor zover ik weet mag je niet op de snelweg met enig voertuig als 16 jarige.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er geen 140 mee he. Maar er is dus een maas in de wet waardoor je vanaf je 16e met een of ander rijbewijs hier wel mee mag rijden.
Blijkbaar wel, want motorrijtuig en geen auto. En in Duitsland mag je daarvoor dus een rijbewijs halen en de snelweg op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze niet op de snelweg.
Lekker kakkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, mijn maag moet geloof ik weer wennen aan kantoorkoffie
Hooghgelijdt.quote:
Wat vond je er interessant aan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik gaf dit jaar bijles aan een bedrijfskundestudent. Eigenlijk was het interessanter dan ik had verwacht.
Mooie samentrekking van sos en soitquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:08 schreef MissMSX het volgende:
Beetje jammer dat je je volledige salaris moet opsnuiven om het een beetje leuk te houden. Maar sois.
Anders mag je niet eens op Fok! komen, vind ik. Hoe bewijs je anders dat je een autist bent?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:09 schreef MissMSX het volgende:
Beter gewoon iets met computers doen. Als een eckte FOK!ker.
Vond het wel leuk om te zien hoe de wiskunde die ik voor heel andere toepassingen gewend was in een andere context te zien. Bijvoorbeeld lagrange multipliers gebruiken voor het maximaliseren van winstfuncties in plaats van het minimaliseren van energiefuncties. Gewoon leuk om een frisse blik op de zaken te krijgen.quote:
Soberzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooie samentrekking van sos en soit
Goedemiddag allemaal
Bedrijfskunde is ook wel echt een lossehandjesvak. Overal wat vandaan plukkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vond het wel leuk om te zien hoe de wiskunde die ik voor heel andere toepassingen gewend was in een andere context te zien. Bijvoorbeeld lagrange multipliers gebruiken voor het maximaliseren van winstfuncties in plaats van het minimaliseren van energiefuncties. Gewoon leuk om een frisse blik op de zaken te krijgen.
Heb ik dus gedaan, geweldig al die pratende mannetjes die niks kunnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bedrijfskunde is ook wel echt een lossehandjesvak. Overal wat vandaan plukken
Maar jij bent ook een paardenmeisje tochquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een iets andere definitie van leuk zie ik.
Verrassendtquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ik dus gedaan, geweldig al die pratende mannetjes die niks kunnen
Dat is wel een goede variatie op koffersorteerder. Ga ik nog een keer gebruikenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat, je bent zelf kofferinplasticvouwer op Schiphol man
Hoop niet dat ik nu boze dm's van je krijgquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel een goede variatie op koffersorteerder. Ga ik nog een keer gebruiken
Kan ik nog een privé lesje bayesian methods krijgen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:14 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry ik ben echt makkelijk te vermaken.
Nee joh, vandaag gehoord wat m’n uiteindelijke bonus is. Voor dat geld wil ik best koffers wrappen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik nu boze dm's van je krijg
Je weet toch wel wanneer je moet druppelen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb enorme zin in een grote bak chocolademelk met veel slagroom.
Volgens mij zit er een ongesteldheid aan te komen. FML.
O haiquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, vandaag gehoord wat m’n uiteindelijke bonus is. Voor dat geld wil ik best koffers wrappen.
Jammer dat je DM's niet mag delen. Had de jouwe graag even ingezienquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik nu boze dm's van je krijg
Zonder het laatste ook enorme zin warme choco met slagroom jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb enorme zin in een grote bak chocolademelk met veel slagroom.
Volgens mij zit er een ongesteldheid aan te komen. FML.
Ik durf geen FOK!kers bijles te geven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik nog een privé lesje bayesian methods krijgen?
Je kent gewoon geen bayesian statisticsquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen FOK!kers bijles te geven.
Prima, blij om den haag weer te verlatenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ouwe pik ouwe pijp. Hoe is het?
Kan het mij haast niet voorstellen maar okay. Ik ben er nu onderweg naar toe.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Prima, blij om den haag weer te verlaten
Op welke tramlijn heb je dienst vandaagquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan het mij haast niet voorstellen maar okay. Ik ben er nu onderweg naar toe.
Understatement van de eeuw.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet toch wel wanneer je moet druppelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |