Ik ga deze discussie hier nu niet voerenquote:
Jawel.quote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Snifquote:Op maandag 15 april 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie hier nu niet voeren![]()
Ly
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hemquote:
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatstquote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....quote:Op maandag 15 april 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, Fax is super lief. Zeker komt het goed voor hem
Is maar net wat je ervan wil maken.quote:Op maandag 15 april 2019 23:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt hem bij deze dus wel definitief in de friendzone geplaatst
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).quote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef O_o_ het volgende:
Ou est le swimming pool, dat was toch dat bandje waarvan die zanger zichzelf op Pukkelpop van de stellage had afgegooid, toch?
Komt goed. Echtquote:Op maandag 15 april 2019 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik een Euro kreeg voor elke keer.....![]()
Dat meisje was overleden toch?quote:Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Helaas one hit wonder ja. Van de lichtmast afgesprongen nadat hij dacht dat ie een fan zwaar verwond had na een stagedive (van hem of 1 van z'n bandleden).
quote:Op maandag 15 april 2019 23:51 schreef MCH het volgende:
Je kunt je toch ook niet voorstellen dat we in Nederland met z'n allen bij een kerk gaan staan zingen als het in de brand vliegt
Poes, binnenkort kom ik je hand lezen en laat ik je weten wat voor moois de toekomst nog allemaal voor jou in petto heeft (K)(F).quote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik ben per definitie gelukkig want ik heb geen kanker. En alles wat dat niet is, is ondergeschikt.
Ik ben gelukkig, vrolijk, blij, opgewekt, etc.
Want oh wee dat ik niet opgewekt, vrolijk en sterk ben. Buiten bovenstaande reden ben ik altijd opgewekt en help ik graag.
Sorry voor mijn aanwezigheid.
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu slapen. En ik ben per definitie gelukkig want ik heb geen kanker. En alles wat dat niet is, is ondergeschikt.
Want oh wee dat ik niet opgewekt, vrolijk en sterk ben. Buiten bovenstaande reden ben ik altijd opgewekt en help ik graag.
Je bent niet oudquote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent een jonge meid. Ik ben een ouwe lul.
Wat jij moet doen, is je biezen pakken en wegwezen uit dat gat waar je woont. Daar valt toch ook niks te naaien !!quote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
CE doet toch ook niet zo wanhopigquote:Op maandag 15 april 2019 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik heb een leuk huisquote:Op maandag 15 april 2019 23:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wat jij moet doen, is je biezen pakken en wegwezen uit dat gat waar je woont. Daar valt toch ook niks te naaien !!
Je zit in een negatieve spiraal Fax. Je lijkt mij welquote:
Het valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je zit in een negatieve spiraal Fax. Je lijkt mij wel
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nuquote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nu
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft iedereen. Ik kon vorige week wel iemand schieten want alles was kut en blabla. Maar het gaat beter nu
Excuses aanvaardquote:Op maandag 15 april 2019 23:54 schreef Lotusss het volgende:
Dat is toegezegd door 1 persoonquote:Op dinsdag 16 april 2019 06:32 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen.
Al 100 miljoen opgehaald voor de Notre Dame. Behoorlijk bedrag al, en zo snel.
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor de eigenaar van Gucci wel ja![]()
oh haiquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.
How you doinquote:Op dinsdag 16 april 2019 07:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor jou toch ook? Voor mij iig wel hoor.
Noem me maar meester.quote:Op dinsdag 16 april 2019 07:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dop, stuur eens wat outfitpics van je laatste aankopen bij die outlet
Zo'n Fanta en blikjes cerveza verkoper op het strand aan de Costa bravaquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem me maar meester.
Komt ie:
[ afbeelding ]
Vliegen doet ie nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Open deur, Samzz. Dwing me niet om hierop te reageren.
Was MCH weer bezig?quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het vorige topic. Aantal posts is iets minder.
Idd. Ging een beetje ver allemaal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat een iemand in ieder geval goed de roes aan het uitslapen is
Dank je, ik ben voor het eerst in maanden wakker geworden van de wekker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat een iemand in ieder geval goed de roes aan het uitslapen is
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je, ik ben voor het eerst in maanden wakker geworden van de wekker.
Maanden eerder moeten kopen dusquote:
Minimaal een euroquote:
Lekker is datquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt geslapen als een roosje vannacht.
Ik heb mij er verder niet mee bemoeid. Iedereen is toch wel eens de lul hier. Vinnie met z'n traantje, Dino met z'n koffers, Foldemort etc.quote:
Ohja,quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, vandaag voor het eerst een verdoving in mijn onderkaak gehad. Van oor tot aan mijn lippen gevoelloos. Zo fucked up.
"Spoel maar even."quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Ohja,
Iets drinken is dan altijd hilarisch
Dat het zo lekker uit je mondhoek druiptquote:
Gewoon over je hangende onderlip.quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat het zo lekker uit je mondhoek druipt
Supersexyyyyquote:Op dinsdag 16 april 2019 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon over je hangende onderlip.
Pijpen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:45 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, vandaag voor het eerst een verdoving in mijn onderkaak gehad. Van oor tot aan mijn lippen gevoelloos. Zo fucked up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |