Ik vind dat je wel rare conclusies trekt als ik vraag of iemand een bewuste break neemt of in de bijstand zit.quote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef Lotusss het volgende:
Alsof ik "blij" ben dat ik bijstand vang.
Ene user die MCH als username gebruikt, vindt blijkbaar dat ik met alle liefde een uitkering ontvang zonder dat ik ooit zou willen werken.
MCH: ik hoop dat jij net zo'n fucking gare burnout krijgt als ik, alsmede alle (NIET!-)medewerking van onze lieve mensen van het UWV.
Moge jij tot in den eeuwigheid verdoemd zijn tot werkzaamheden die niet bij jou passen en die totaal niet aansluiten aan jouw aankomende ziektebeeld. Zoals het UWV het wil, Amen.
Zelfspotquote:Op maandag 15 april 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Je maakt het echt alleen maar erger voor jezelf. Nu weet ik wat jullie met mij moeten doorstaan steeds.
Excuusquote:
Wachten tot mijn TR werkt.quote:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijgt Elvi een TR vanwege dr burn-out?
Dat kan ik niet beloven omdat ik ik ben.quote:Op maandag 15 april 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou hopelijk krijg je geen tweede denk ik
Terwijl fok minstens zoveel intrige kent.quote:
quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom krijgt Elvi een TR vanwege dr burn-out?
We zouden willen dat we kinderen uit het raam konden tyfen.quote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terwijl fok minstens zoveel intrige kent.
Doe toch eens niet zo fucking onschuldig. Jouw comment omtrent "lotusssen" is al verwijderd hier.quote:Op maandag 15 april 2019 22:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel rare conclusies trekt als ik vraag of iemand een bewuste break neemt of in de bijstand zit.
Mag ik vragen of je ooit van jezelf gedacht had dat je een burnout kon krijgen?quote:Op maandag 15 april 2019 22:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven omdat ik ik ben.
Jij ook een TR wegens lasterquote:
Jaquote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je ooit van jezelf gedacht had dat je een burnout kon krijgen?
Mes in je rug is niet vreemd hier.quote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Terwijl fok minstens zoveel intrige kent.
Iedereen een TRquote:
Dat gebeurt virtueel al regelmatigquote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We zouden willen dat we kinderen uit het raam konden tyfen.
Neequote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mes in je rug is niet vreemd hier.
Dat kan.quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een vreemd verschijnsel
Zo'n rechtopstaand chipje in je gehemelte prik gevoelquote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo met je ruggengraat op een glasscherf.
Je kunt die energie ook gebruiken voor nuttige zaken.quote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo fucking onschuldig. Jouw comment omtrent "lotusssen" is al verwijderd hier.
Gezien je daar nog steeds niet van geleerd blijkt te hebben, geeft me des te meer energie om jou precies hetzelfde te wensen als ik. Veel plezier ermee en ik hoop dat je net zoveel tegenslag ervaart als ik; zo niet meer. Houdoe.
Mja maar dan ben ik met mijn EHBO-diploma weer verplicht om te helpen. Dan zou ik diegene nog kunnen redden enzo.quote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slagaderlijke bloeding is wel genoeg.
Dat dus. Ik ga lekker slapen nu.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt die energie ook gebruiken voor nuttige zaken.
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja maar dan ben ik met mijn EHBO-diploma weer verplicht om te helpen. Dan zou ik diegene nog kunnen redden enzo.
Duxttapequote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.
Ja, dat kan dus nooit meer.quote:Op maandag 15 april 2019 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg als je dat dan los moet trekken.
Ok vreemde opmerking dit.quote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.
Bewegen? Gadver.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok vreemde opmerking dit.
Je kunt je agressie ook kwijt door gewoon te gaan sporten en bewegen zoals.iedere halve idioot.
Flikker op, daar word je moe vanquote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok vreemde opmerking dit.
Je kunt je agressie ook kwijt door gewoon te gaan sporten en bewegen zoals.iedere halve idioot.
Nee, shady gedoe daar 's avonds.quote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe maar stoer, je durft niet eens alleen naar Parijs.
Van die sporters die worden aangereden op de racefiets.quote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar je moe van word, vette lamballen die onze zorgkosten opdrijven.
Ook jij kan morgen opeens kanker krijgenquote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar je moe van word, vette lamballen die onze zorgkosten opdrijven.
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die sporters die worden aangereden op de racefiets.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?
Ik lees steeds 'vette gehaktbal' en nu heb ik honger.quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?
Ik ookquote:Op maandag 15 april 2019 22:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik lees steeds 'vette gehaktbal' en nu heb ik honger.
Tuurlijk, werd je daarna zwetend wakker?quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Gister op de begraafplaats, midden in het bos, er loopt een pad dwars doorheen. Scheurt er een groepje wielrenners langs de graven
Langs de graven, blinde.quote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, werd je daarna zwetend wakker?
Wielrenners over de graven, vette jumps.
Ik weet het, heb daar ook wel respect voor. Mijn neef en goede vriend, jonger dan mij, heeft nog 2 maand. Jouw zusje was ook de klos.quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook jij kan morgen opeens kanker krijgen
Dat kon ik vroegerquote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag iemand die even 50 meter onderwater zwom. Daar doe ik een halve dag over om aan de overkant te komen.
Ja door de begraafplaats, over dat pad.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dwars doorheen zeg je toch, halve!
Ow dat kan ik ook weer sinds ik niet meer rook.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag iemand die even 50 meter onderwater zwom. Daar doe ik een halve dag over om aan de overkant te komen.
quote:Op maandag 15 april 2019 23:21 schreef Allures het volgende:
Jezus moet dit echt om half 12? Sommige van ons moeten morgen werken he...
Sorry vond hem zelf hilarisch![]()
Landelijk minder ja, en dat is gewoon terug te vinden op de officiele sites. Misschien moet je jezelf eens niet zo gek laten maken door de media.quote:Op maandag 15 april 2019 20:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens faxie zijn er anders minder bosbranden en schade.
Je bent wel toe aan een uitdaging.quote:Op maandag 15 april 2019 23:22 schreef AirwiN het volgende:
Sfeertje hier. Maar niet het sfeertje om tettenfoto's te hosselen.
Je biedt jezelf aan?quote:Op maandag 15 april 2019 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel toe aan een uitdaging.
Aanbieden om het te proberen. En dat het vervolgens niet gaat lukken. Die uitdaging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |