Neequote:Op maandag 15 april 2019 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mes in je rug is niet vreemd hier.
Dat kan.quote:Op maandag 15 april 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Het lijkt me maar een vreemd verschijnsel
Zo'n rechtopstaand chipje in je gehemelte prik gevoelquote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Zo met je ruggengraat op een glasscherf.
Je kunt die energie ook gebruiken voor nuttige zaken.quote:Op maandag 15 april 2019 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo fucking onschuldig. Jouw comment omtrent "lotusssen" is al verwijderd hier.
Gezien je daar nog steeds niet van geleerd blijkt te hebben, geeft me des te meer energie om jou precies hetzelfde te wensen als ik. Veel plezier ermee en ik hoop dat je net zoveel tegenslag ervaart als ik; zo niet meer. Houdoe.
Mja maar dan ben ik met mijn EHBO-diploma weer verplicht om te helpen. Dan zou ik diegene nog kunnen redden enzo.quote:Op maandag 15 april 2019 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slagaderlijke bloeding is wel genoeg.
Dat dus. Ik ga lekker slapen nu.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt die energie ook gebruiken voor nuttige zaken.
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.quote:Op maandag 15 april 2019 22:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mja maar dan ben ik met mijn EHBO-diploma weer verplicht om te helpen. Dan zou ik diegene nog kunnen redden enzo.
Duxttapequote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.
Ja, dat kan dus nooit meer.quote:Op maandag 15 april 2019 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omg als je dat dan los moet trekken.
Ok vreemde opmerking dit.quote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je iemand nog kunt redden met je EHBO als de keel tot aan de luchtpijp is doorgesneden.
Bewegen? Gadver.quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok vreemde opmerking dit.
Je kunt je agressie ook kwijt door gewoon te gaan sporten en bewegen zoals.iedere halve idioot.
Flikker op, daar word je moe vanquote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok vreemde opmerking dit.
Je kunt je agressie ook kwijt door gewoon te gaan sporten en bewegen zoals.iedere halve idioot.
Nee, shady gedoe daar 's avonds.quote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe maar stoer, je durft niet eens alleen naar Parijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |