Van die sporters die worden aangereden op de racefiets.quote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar je moe van word, vette lamballen die onze zorgkosten opdrijven.
Ook jij kan morgen opeens kanker krijgenquote:Op maandag 15 april 2019 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je waar je moe van word, vette lamballen die onze zorgkosten opdrijven.
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die sporters die worden aangereden op de racefiets.
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?
Ik lees steeds 'vette gehaktbal' en nu heb ik honger.quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vette lambal op een racefiets telt dan dubbel?
Ik ookquote:Op maandag 15 april 2019 22:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik lees steeds 'vette gehaktbal' en nu heb ik honger.
Tuurlijk, werd je daarna zwetend wakker?quote:Op maandag 15 april 2019 22:47 schreef CherryLips het volgende:
Gister op de begraafplaats, midden in het bos, er loopt een pad dwars doorheen. Scheurt er een groepje wielrenners langs de graven
Langs de graven, blinde.quote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk, werd je daarna zwetend wakker?
Wielrenners over de graven, vette jumps.
Ik weet het, heb daar ook wel respect voor. Mijn neef en goede vriend, jonger dan mij, heeft nog 2 maand. Jouw zusje was ook de klos.quote:Op maandag 15 april 2019 22:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook jij kan morgen opeens kanker krijgen
Dat kon ik vroegerquote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag iemand die even 50 meter onderwater zwom. Daar doe ik een halve dag over om aan de overkant te komen.
Ja door de begraafplaats, over dat pad.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dwars doorheen zeg je toch, halve!
Ow dat kan ik ook weer sinds ik niet meer rook.quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag iemand die even 50 meter onderwater zwom. Daar doe ik een halve dag over om aan de overkant te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |