Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig schroeft Jimmy het gemiddelde omhoog
Ik kop hem niet inquote:Op maandag 15 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vrij veel geduld met gehandicapten.
Geef zijn schoen terug dan.quote:Op maandag 15 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vrij veel geduld met gehandicapten.
Wow life hackquote:
Wel een beetje vreemd van hem dat hij katten neukt inderdaad, maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Docentes...heb met een docente gedate die een kat heeft die Sletje heet.
En door Jasper fucking Cilissen werd gevraagd om langs te komen om te neukenMaar dat is bijzaak.
Parisquote:Op maandag 15 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er loos poepie
[ afbeelding ]
Je moet ook eerst de voorgaande seizoenen kijken he hahaquote:Op maandag 15 april 2019 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Man wat is die Game of Thrones aflevering kut zeg.
Volgende week een kijkje nemen in het puinquote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, doodzonde. Ontstaan bij renovatiewerkzaamheden
Waarom de ramptoerist uithangen, je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Volgende week een kijkje nemen in het puin
haha heb ik gedaan, het werd steeds slechter maar deze was echt om te janken zo matig.quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de voorgaande seizoenen kijken he haha
Nog niet gezien, maar ben dan ook niet zo hyped als Crack
Slechte dialogen ofwatquote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha heb ik gedaan, het werd steeds slechter maar deze was echt om te janken zo matig.
Belabberd geacteerd, een kneuzige flinterdunne verhaallijn.quote:Op maandag 15 april 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slechte dialogen ofwat
Nee, niet spoilen graag
Het is nu toch wachten op het grote gevecht en het gefap op de special effects en muziekquote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belabberd geacteerd, een kneuzige flinterdunne verhaallijn.
Het is dat ik die andere ook gezien heb maar het gaat me moeite kosten om dit af te kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nu toch wachten op het grote gevecht en het gefap op de special effects en muziek
Zijn er ook maar 6 totaal, dus wel erg karig dat er nu nog armoedige afleveringen tussen zitten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is dat ik die andere ook gezien heb maar het gaat me moeite kosten om dit af te kijken.
Al geboektquote:Op maandag 15 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom de ramptoerist uithangen, je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.
Echt? weyoquote:Op maandag 15 april 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 6 totaal, dus wel erg karig dat er nu nog armoedige afleveringen tussen zitten.
Kijk die fantasiebullshit nou niet joh.quote:Op maandag 15 april 2019 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Man wat is die Game of Thrones aflevering kut zeg.
Pierre wil trouwen die ghost ik evenquote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem je Pierre wel mee als je er naartoe gaat om je hand vast te houden.
Die draken en zombies enzo heb ik weinig mee, maar in de eerdere seizoenen had je nog intriges, politiek en serieuze gevechten. Dat is nu echt allemaal weg.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk die fantasiebullshit nou niet joh.
Haha dakdekker wil permanent dakquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Pierre wil trouwen die ghost ik even
quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die draken en zombies enzo heb ik weinig mee, maar in de eerdere seizoenen had je nog intriges, politiek en serieuze gevechten. Dat is nu echt allemaal weg.
Dat was mijn favo karakter by far.quote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat gebeurde er toen met je
Had al zo'n idee hahaquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was mijn favo karakter by far.
Haha ja misschien moet ik het maar doenquote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dakdekker wil permanent dak
Vind je 'm leuk genoegquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha ja misschien moet ik het maar doen
Ja preciesquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je 'm leuk genoeg
En anders vind je Parijs leuk genoeg natuurlijk
Als ik ooit een relatie krijg met een niet-fokker kom ik hier nooit meerquote:
Oh, in dat geval hoop ik dat het niets wordtquote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als ik ooit een relatie krijg met een niet-fokker kom ik hier nooit meer
Inb4 gaat toch nooit gebeuren
Daarom hoop ik dat het een fokker wordtquote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, in dat geval hoop ik dat het niets wordt
@Driepinkquote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat het een fokker wordt
quote:Op maandag 15 april 2019 22:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat het een fokker wordt
Waar knap je op afquote:Op maandag 15 april 2019 22:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Moet wel een man zijn, no offence
Dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 15 april 2019 22:17 schreef JimmyDean het volgende:
At the name of Jesus
Satan’s host doth flee;
On then, Christian soldiers,
On to victory!
Hell’s foundations quiver
At the shout of praise:
Brothers, lift your voices,
Loud your anthems raise!
Net als klb sinds vk mod isquote:Op maandag 15 april 2019 22:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje, daar blijft echt niks meer van over
Ja wie weet stort er volgende keer dat Ajax verliest iets in Limburg inquote:Op maandag 15 april 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is altijd hoop op betere tijden, niet echt vergelijkbaar
Hopelijk iets in Heerlen of Kerkrade danquote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja wie weet stort er volgende keer dat Ajax verliest iets in Limburg in
pardon? (spreek uit: pardàh)quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb je ook een specifiekere plek, misschien valt er het een en ander te forcerenquote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op boys, nog 10 minuten gefocust diep gaan
hahaatjesquote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook een specifiekere plek, misschien valt er het een en ander te forceren
Weenie, ben je goed met ip adressenquote:Op maandag 15 april 2019 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je ook een specifiekere plek, misschien valt er het een en ander te forceren
Nee maar schakel mijn maatje zosk gewoon inquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weenie, ben je goed met ip adressen
Niet snappen hoe het internet werktquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weenie, ben je goed met ip adressen
Tijd zat, die heeft vast snel weer vakantiequote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar schakel mijn maatje zosk gewoon in
Haha sukkelquote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet snappen hoe het internet werkt![]()
Hier heb je m'n IP, good luck![]()
84.25.113.219
Heb natuurlijk de laatste drie cijfers gewijzigdquote:
Haha het spel is gewoon uitquote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb natuurlijk de laatste drie cijfers gewijzigdMaar goed, dit IP-adres is blijkbaar centrum Heerlen.
KOM DAN, ACHTER HET STATION
oke, en nu?quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha het spel is gewoon uit
[ afbeelding ]
Die kut is al helemaal verrot, niks kapot aan te neukenquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
GEWONNNENNENENEN WOOWOWOWOWOOWO
KOM FLAM IK NAAI JE HELEMAAL KAPOT
ah oke nou laat me ff weten zodra er wat gebeurt?quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja moet wel wat in gang worden gezet
het heeft 3 jaar geduurd, maar ik ben blij dat het eindelijk zover isquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
GEWONNNENNENENEN WOOWOWOWOWOOWO
KOM FLAM IK NAAI JE HELEMAAL KAPOT
Heb genoeg dikte om de diameter nog wat op te rekkenquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kut is al helemaal verrot, niks kapot aan te neuken
Dat zou toch dom zijn, dan kan je alle boobytraps in gang zetten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ah oke nou laat me ff weten zodra er wat gebeurt?
okokquote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb genoeg dikte om de diameter nog wat op te rekken
haha boobiesquote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou toch dom zijn, dan kan je alle boobytraps in gang zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |