Zijn er ook maar 6 totaal, dus wel erg karig dat er nu nog armoedige afleveringen tussen zitten.quote:Op maandag 15 april 2019 21:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is dat ik die andere ook gezien heb maar het gaat me moeite kosten om dit af te kijken.
Al geboektquote:Op maandag 15 april 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom de ramptoerist uithangen, je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.
Echt? weyoquote:Op maandag 15 april 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn er ook maar 6 totaal, dus wel erg karig dat er nu nog armoedige afleveringen tussen zitten.
Kijk die fantasiebullshit nou niet joh.quote:Op maandag 15 april 2019 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Man wat is die Game of Thrones aflevering kut zeg.
Pierre wil trouwen die ghost ik evenquote:Op maandag 15 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem je Pierre wel mee als je er naartoe gaat om je hand vast te houden.
Die draken en zombies enzo heb ik weinig mee, maar in de eerdere seizoenen had je nog intriges, politiek en serieuze gevechten. Dat is nu echt allemaal weg.quote:Op maandag 15 april 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk die fantasiebullshit nou niet joh.
Haha dakdekker wil permanent dakquote:Op maandag 15 april 2019 21:52 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Pierre wil trouwen die ghost ik even
quote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die draken en zombies enzo heb ik weinig mee, maar in de eerdere seizoenen had je nog intriges, politiek en serieuze gevechten. Dat is nu echt allemaal weg.
Dat was mijn favo karakter by far.quote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat gebeurde er toen met je
Had al zo'n idee hahaquote:Op maandag 15 april 2019 21:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was mijn favo karakter by far.
Haha ja misschien moet ik het maar doenquote:Op maandag 15 april 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dakdekker wil permanent dak
Vind je 'm leuk genoegquote:Op maandag 15 april 2019 21:58 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha ja misschien moet ik het maar doen
Ja preciesquote:Op maandag 15 april 2019 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je 'm leuk genoeg
En anders vind je Parijs leuk genoeg natuurlijk
Als ik ooit een relatie krijg met een niet-fokker kom ik hier nooit meerquote:
Oh, in dat geval hoop ik dat het niets wordtquote:Op maandag 15 april 2019 22:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Als ik ooit een relatie krijg met een niet-fokker kom ik hier nooit meer
Inb4 gaat toch nooit gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |