Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 15 april 2019 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig schroeft Jimmy het gemiddelde omhoog
Ik kop hem niet inquote:Op maandag 15 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vrij veel geduld met gehandicapten.
Geef zijn schoen terug dan.quote:Op maandag 15 april 2019 19:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb vrij veel geduld met gehandicapten.
Wow life hackquote:
Wel een beetje vreemd van hem dat hij katten neukt inderdaad, maar ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 april 2019 19:36 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Docentes...heb met een docente gedate die een kat heeft die Sletje heet.
En door Jasper fucking Cilissen werd gevraagd om langs te komen om te neukenMaar dat is bijzaak.
Parisquote:Op maandag 15 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er loos poepie
[ afbeelding ]
Je moet ook eerst de voorgaande seizoenen kijken he hahaquote:Op maandag 15 april 2019 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
Man wat is die Game of Thrones aflevering kut zeg.
Volgende week een kijkje nemen in het puinquote:Op maandag 15 april 2019 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, doodzonde. Ontstaan bij renovatiewerkzaamheden
Waarom de ramptoerist uithangen, je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf.quote:Op maandag 15 april 2019 21:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Volgende week een kijkje nemen in het puin
haha heb ik gedaan, het werd steeds slechter maar deze was echt om te janken zo matig.quote:Op maandag 15 april 2019 21:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de voorgaande seizoenen kijken he haha
Nog niet gezien, maar ben dan ook niet zo hyped als Crack
Slechte dialogen ofwatquote:Op maandag 15 april 2019 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
haha heb ik gedaan, het werd steeds slechter maar deze was echt om te janken zo matig.
Belabberd geacteerd, een kneuzige flinterdunne verhaallijn.quote:Op maandag 15 april 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slechte dialogen ofwat
Nee, niet spoilen graag
Het is nu toch wachten op het grote gevecht en het gefap op de special effects en muziekquote:Op maandag 15 april 2019 21:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Belabberd geacteerd, een kneuzige flinterdunne verhaallijn.
Het is dat ik die andere ook gezien heb maar het gaat me moeite kosten om dit af te kijken.quote:Op maandag 15 april 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is nu toch wachten op het grote gevecht en het gefap op de special effects en muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |