Niet snappen hoe het internet werktquote:Op maandag 15 april 2019 22:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Weenie, ben je goed met ip adressen
Tijd zat, die heeft vast snel weer vakantiequote:Op maandag 15 april 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar schakel mijn maatje zosk gewoon in
Haha sukkelquote:Op maandag 15 april 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet snappen hoe het internet werkt![]()
Hier heb je m'n IP, good luck![]()
84.25.113.219
Heb natuurlijk de laatste drie cijfers gewijzigdquote:
Haha het spel is gewoon uitquote:Op maandag 15 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb natuurlijk de laatste drie cijfers gewijzigdMaar goed, dit IP-adres is blijkbaar centrum Heerlen.
KOM DAN, ACHTER HET STATION
oke, en nu?quote:Op maandag 15 april 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha het spel is gewoon uit
[ afbeelding ]
Die kut is al helemaal verrot, niks kapot aan te neukenquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
GEWONNNENNENENEN WOOWOWOWOWOOWO
KOM FLAM IK NAAI JE HELEMAAL KAPOT
ah oke nou laat me ff weten zodra er wat gebeurt?quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja moet wel wat in gang worden gezet
het heeft 3 jaar geduurd, maar ik ben blij dat het eindelijk zover isquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
GEWONNNENNENENEN WOOWOWOWOWOOWO
KOM FLAM IK NAAI JE HELEMAAL KAPOT
Heb genoeg dikte om de diameter nog wat op te rekkenquote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die kut is al helemaal verrot, niks kapot aan te neuken
Dat zou toch dom zijn, dan kan je alle boobytraps in gang zetten.quote:Op maandag 15 april 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ah oke nou laat me ff weten zodra er wat gebeurt?
okokquote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb genoeg dikte om de diameter nog wat op te rekken
haha boobiesquote:Op maandag 15 april 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou toch dom zijn, dan kan je alle boobytraps in gang zetten.
Oh waar zitten ze tegenwoordig?quote:Op maandag 15 april 2019 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn al jaren niet meer op het station boeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |