quote:
Dat wil-ie ook daadwerkelijk. In de niet verknipte versie van het filmpje zegt-ie dat net zo goed.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef Bocaj het volgende:
Zogenaamd zou Bart van der Werf uit Groningen ‘zich moeten schamen’ voor zijn mening. Immers wil de beste man de gasboringen in Groningen voortzetten,
Het hele interview is wel iets beter, maar niet veel.quote:Op zondag 14 april 2019 22:25 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Dat wil-ie ook daadwerkelijk. In de niet verknipte versie van het filmpje zegt-ie dat net zo goed.
Precies. Die Groningers weten echt wel waar ze op stemmen.quote:Niet alleen wil het Groningse eskader van de renaissancevloot een snelle afhandeling voor de schade aan de huizen, maar wil de partij ook een deel van de Groningse gasbaten ‘provincaliseren’ zodat de bewoners niet alleen de nadelen, maar ook de voordelen ondervinden van de exploitatie van de bodemschatten.
DDS is troep. Ziekelijk gehaat op Wilders, verafgoding van Baudet.quote:Op zondag 14 april 2019 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind de bijdrages op DDS niet van een heel hoog niveau
Toch vrij relevant. Iets ervoor terug krijgen.quote:Op maandag 15 april 2019 02:41 schreef Ringo het volgende:
Hij zegt trouwens precies wat hij zegt.
Namelijk dat die gaskraan best mag blijven openstaan.
In ruil daarvoor, en alleen dat stukje is weggelaten, wil hij de provincie Groningen een beetje meer poen geven.
Om “het draagvlak te vergroten”.
“Mag ik jouw huis kapotmaken? Ik betaal je ervoor, hoor!”quote:Op maandag 15 april 2019 07:15 schreef theunderdog het volgende:
Toch vrij relevant. Iets ervoor terug krijgen.
Daarom: regulering.quote:Op maandag 15 april 2019 07:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
“Mag ik jouw huis kapotmaken? Ik betaal je ervoor, hoor!”
En dan boos zijn dat alleen de eerste zin is geciteerd.quote:Op maandag 15 april 2019 07:21 schreef Ringo het volgende:
“Mag ik jouw huis kapotmaken? Ik betaal je ervoor, hoor!”
Ohja, want Groningen is een wingewest. Doodmoe van die gasten die doen alsof we Groningen leegtrekken alsof het Afrika is.quote:Op maandag 15 april 2019 00:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies. Die Groningers weten echt wel waar ze op stemmen.
Kan niet dat Jinek en co dit niet wisten. Ernstige zaak.
Ja.quote:Op maandag 15 april 2019 06:38 schreef ender_xenocide het volgende:
Ook in het ongeknipte filmpje zegt hij toch gewoon dat de gaskraan open kan blijven?
Toon dat laatste nou eens aan, jij olijke onderbuikspreker.quote:Op maandag 15 april 2019 08:18 schreef Loekie1 het volgende:
Dus publieke omroep: hou ermee op, zowel bij rechtse als bij linkse uitspraken maar toevallig gebeurt het meestal bij de wat rechtsere types..
De NOS, de bron van het filmpje, heeft dat stuk er wel gewoon in laten zitten.quote:Op maandag 15 april 2019 08:50 schreef KoosVogels het volgende:
Je had het stukje over compensatieregelingen erin kunnen laten zitten, maar dat verandert niets. De discussie gaat namelijk over wel of geen gas meer winnen. Dat is de scheidslijn.
Vind het opvallender dat er blijkbaar een 'journalistiek medium' (DDS) bestaat dat niet eens de schijn van partijdigheid probeert te verbergen, maar gewoon all in gaat voor het FvD. Wanneer je je zo bevooroordeeld opstelt, ben je niet serieus te nemen.quote:Op maandag 15 april 2019 08:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
De NOS, de bron van het filmpje, heeft dat stuk er wel gewoon in laten zitten.
Dus het is me een raadsel waar precies die neo-sovjets van het FvD zoveel over te klagen hebben.
Vrije pers, het is een lastige kwestie.
Het is de Pravda van de rechtse kerk. Is hun eigen bescheiden mening.quote:Op maandag 15 april 2019 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het opvallender dat er blijkbaar een 'journalistiek medium' (DDS) bestaat dat niet eens de schijn van partijdigheid probeert te verbergen, maar gewoon all in gaat voor het FvD. Wanneer je je zo bevooroordeeld opstelt, ben je niet serieus te nemen.
Het wordt al zolang gedaan, dat het normaal wordt gevonden. Maar in deze tijd waarin iedereen alles kan nazoeken op internet, gaat het opvallen. Tijd dus om die gewoonte aan te pakken en eerlijker te citeren. Vooral door die media die altijd zo te koop lopen met hun waarheidsgetrouw zijn.quote:Op maandag 15 april 2019 08:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er wordt altijd en overal geknipt en selectief geciteerd
Het is ook normaal . ( je citeerde zelf Ringo)quote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het wordt al zolang gedaan, dat het normaal wordt gevonden.
Media die knipt zal nu eerder opvallen. Daarmee zal ook eerder de vraag komen wat de reden van het knippen was.quote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het wordt al zolang gedaan, dat het normaal wordt gevonden. Maar in deze tijd waarin iedereen alles kan nazoeken op internet, gaat het opvallen. Tijd dus om die gewoonte aan te pakken en eerlijker te citeren. Vooral door die media die altijd zo te koop lopen met hun waarheidsgetrouw zijn.
Omdat het afleidt van de hoofdboodschap (“de gaskraan mag open blijven”) en op televisie elke seconde telt, zeker in zulke hap-snap rubriekjes.quote:Op maandag 15 april 2019 09:28 schreef Dutchguy het volgende:
Het gekke is dat dat stukje van de gasgelden terug geven aan de Groningers super kort is. Waarom heeft iemand de moeite genomen om dat er tussen uit te knippen.
Het is hier echt secondenwerk dus die vlieger gaat hier niet echt op. Het komt op mij meer over van dat het tussenstukje potentieel de lading van de oorspronkelijke uitlating nuanceert en dat kijkt minder lekker weg.quote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat het afleidt van de hoofdboodschap (“de gaskraan mag open blijven”) en op televisie elke seconde telt, zeker in zulke hap-snap rubriekjes.
Politici die bullshit verkopen ook?quote:Op maandag 15 april 2019 10:24 schreef Dutchguy het volgende:
Media die knipt zal nu eerder opvallen.
Bij Jinek kunnen alle politici ongestoord hun gang gaan. Jetten en Klaver krijgen ook nooit lastige vragen.quote:Op maandag 15 april 2019 10:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Politici die bullshit verkopen ook?
Baudet kan immers ongehinderd doorgaan met zijn reactionaire klimaatgereutel.
Zoals ik al zei, elke seconde telt, alles wat afleidt van de hoofdboodschap kan weg.quote:Op maandag 15 april 2019 10:25 schreef Dutchguy het volgende:
Het is hier echt secondenwerk dus die vlieger gaat hier niet echt op. Het komt op mij meer over van dat het tussenstukje potentieel de lading van de oorspronkelijke uitlating nuanceert en dat kijkt minder lekker weg.
Een beetje zoals Baudet bij Rick Nieman?quote:Op maandag 15 april 2019 10:27 schreef Dutchguy het volgende:
Bij Jinek kunnen alle politici ongestoord hun gang gaan. Jetten en Klaver krijgen ook nooit lastige vragen.
Dit was geen afleiding, dit gaf een ander beeld. Het Jinek beeld geeft een beeld van een FvD reactie die totaal geen oog heeft voor de effecten voor Groningen, het weggeknipte stukje geeft juist aan dat dat anders zit.quote:Op maandag 15 april 2019 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, elke seconde telt, alles wat afleidt van de hoofdboodschap kan weg.
Jinek stelt nooit lastige vragen. Daar heeft ze inhoud niet voor.quote:Op maandag 15 april 2019 10:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een beetje zoals Baudet bij Rick Nieman?
Deze kerel wil de gaskraan gewoon open houden en neemt de kwalijke gevolgen voor lief. In ruil daarvoor scheept hij de Groningers af met een of andere fooi, zodat ze eindelijk eens hun bek houden.quote:Op maandag 15 april 2019 10:30 schreef Dutchguy het volgende:
Dit was geen afleiding, dit gaf een ander beeld. Het Jinek beeld geeft een beeld van een FvD reactie die totaal geen oog heeft voor de effecten voor Groningen, het weggeknipte stukje geeft juist aan dat dat anders zit.
Die inhoud heeft ze zeker wel. Maar ze kiest er niet voor.quote:Op maandag 15 april 2019 10:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jinek stelt nooit lastige vragen. Daar heeft ze inhoud niet voor.
Zoals ik al zei ben ik het niet eens met dit FvD standpunt maar het gaat me nu even niet om de inhoud maar om hoe het gebracht wordt. Het feit dat je aangeeft dat het in het NOS journaal anders gebracht wordt dan bij Jinek terwijl het om luttele seconden gaat, geeft juist aan hoe bizar is dat dit er kennelijk tussen uit moest.quote:Op maandag 15 april 2019 10:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Deze kerel wil de gaskraan gewoon open houden en neemt de kwalijke gevolgen voor lief. In ruil daarvoor scheept hij de Groningers af met een of andere fooi, zodat ze eindelijk eens hun bek houden.
Die context heeft iedereen netjes in het NOS-journaal kunnen zien.
Niet gaan klagen wanneer daarvan in een talkshow weer een fragment wordt getoond.
Veel Groningers zien het blijkbaar wel zitten, waarom zouden ze nog op partijen stemmen die al 10 jaar van alles beloven maar ondertussen nog steeds bezig zijn met schade te inventariseren?quote:Op maandag 15 april 2019 10:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Deze kerel wil de gaskraan gewoon open houden en neemt de kwalijke gevolgen voor lief. In ruil daarvoor scheept hij de Groningers af met een of andere fooi, zodat ze eindelijk eens hun bek houden.
Als ze het winnende doelpunt eruit hadden geknipt had je misschien nog een punt met deze appels-peren vergelijking.quote:Op maandag 15 april 2019 10:45 schreef manny het volgende:
ik zag laatst een samenvatting van een voetbalwedstrijd op de NPO en daar hadden ze gewoon stukjes uitgeknipt. Maar ik heb het gecheckt en die hele wedstrijd bleek 90 minuten te duren. Kijk hier maar eens op www.waarheidvoorhetvolk.com.nu.nl
NPO: Schande. Linkse Kerk. Zie je nou wel. Ontmaskerd. Ongelooflijk, hoe vaak moet dit nog gebeuren voor dat de ogen open gaan ?
dat is de hele issue aardbei. ze knippen het winnende doelpunt er niet uit. hoe graag je dat ook wil geloven.quote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als ze het winnende doelpunt eruit hadden geknipt had je misschien nog een punt met deze appels-peren vergelijking.
Kennelijk ligt het voor de ware FvD-fanboys anders, maar lees dit topic: voor de meeste mensen wordt het er mét die toevoeging alleen maar erger van. Eigenlijk heeft FvD dus geluk gehad dat men dat eruit heeft gehaald.quote:Op maandag 15 april 2019 10:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is hier echt secondenwerk dus die vlieger gaat hier niet echt op. Het komt op mij meer over van dat het tussenstukje potentieel de lading van de oorspronkelijke uitlating nuanceert en dat kijkt minder lekker weg.
Dat is nogal beside the point.quote:Op maandag 15 april 2019 11:25 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Kennelijk ligt het voor de ware FvD-fanboys anders, maar lees dit topic: voor de meeste mensen wordt het er mét die toevoeging alleen maar erger van. Eigenlijk heeft FvD dus geluk gehad dat men dat eruit heeft gehaald.
Om vervolgens de strontkar van linksch over zich heen te krijgen. Hoe durfde zij om Wilders als 'menselijk' neer te zetten!!quote:Op maandag 15 april 2019 10:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die man is extreemrechts, discriminerend, anti-democratisch en zij keuvelt gezellig met hem over poesjes.
Hoezo? Het hele punt van die fansite is toch dat FvD in een kwaad daglicht gesteld wordt doordat er in het fragment geknipt is?quote:
Ze zette hem neer als lief voor poesjes.. Hoe gevoelig toch........quote:Op maandag 15 april 2019 12:19 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Om vervolgens de strontkar van linksch over zich heen te krijgen. Hoe durfde zij om Wilders als 'menselijk' neer te zetten!!
Wat is daar mis mee? Het nationale belang dient hier voorop te staan. We hebben toch een vorm van gasvoorziening nodig. Inkopen of iedereen aan de verplichte warmtepomp zetten is een financieel rampenplan.quote:Op maandag 15 april 2019 10:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die context heeft iedereen netjes in het NOS-journaal kunnen zien.
Niet gaan klagen wanneer daarvan in een talkshow weer een fragment wordt getoond.
Doe nou even niet zo sukkelig. De VVD draait na vele jaren van negeren van de aardbevingen en ontkennen dat de NAM die veroorzaakt de gaskraan dicht om te voorkomen dat de Shell en Exxon fors moeten betalen voor verstevigings- en hersteloperaties.quote:Op maandag 15 april 2019 08:25 schreef SicSicSics het volgende:
Het is vreselijk inderdaad.Fakenews. Sad.
Hij was namelijk veel schofferender door te stellen dat Groningers best de kraan open willen houden als ze er maar meer voor betaald worden._!
Alle geestelijke druk die deze mensen hebben ervaren even afdoen als geldwolverij.Knap hoor.
Jij legt de lat voor de PO niet hoger? Ik weet Jinek ook alleen maar carriere heeft gemaakt door de aandacht op haar tieten te vestigen en het bed te delen met een louche advocaat die de kantjes er vanaf liep. Maar dat is geen excuus om manipulatief te knippen, hoe vaak de PO zich daar ook aan schuldig maakt.quote:Op maandag 15 april 2019 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het opvallender dat er blijkbaar een 'journalistiek medium' (DDS) bestaat dat niet eens de schijn van partijdigheid probeert te verbergen, maar gewoon all in gaat voor het FvD. Wanneer je je zo bevooroordeeld opstelt, ben je niet serieus te nemen.
Jinek is geen journalistiek. Bovendien mocht jouw held Baudet kritiekloos zijn leven verhaal doen aan tafel bij Jinek. Niemand gaf ook maar een beetje tegengas.quote:Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij legt de lat voor de PO niet hoger? Ik weet Jinek ook alleen maar carriere heeft gemaakt door de aandacht op haar tieten te vestigen en het bed te delen met een louche advocaat die de kantjes er vanaf liep. Maar dat is geen excuus om manipulatief te knippen, hoe vaak de PO zich daar ook aan schuldig maakt.
Dat zeg ik... linksch was boos.quote:Op maandag 15 april 2019 13:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ze zette hem neer als lief voor poesjes.. Hoe gevoelig toch........
Terwijl hij een hardvochtige discriminerend agitator is tov bepaalde mensen met een door hem gehate etnische afkomst
Dat was niet zo fatsoenlijk van Jinek
Ze had hem aan tafel kunnen uitnodigen. Eerst 5 minuten hem poeslief voor poesjes wegzetten en dan de man 10 minuten kritisch benaderen over zijn etnische haat en godsdienstonderdrukking.
Ik zeg ook niet dat het nu goed is.quote:Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Doe nou even niet zo sukkelig. De VVD draait na vele jaren van negeren van de aardbevingen en ontkennen dat de NAM die veroorzaakt de gaskraan dicht om te voorkomen dat de Shell en Exxon fors moeten betalen voor verstevigings- en hersteloperaties.
De geestelijke en juridisch-geestelijke druk blijft nu er weer getreuzeld wordt met de aanpak van de huizen en gebouwen.
Omdat veel Groningers, net als Nederlanders, geen idee hebben waar ze op stemmen. Oost Groningers zijn laag opgeleid en houden niet van buutnlanders. Daarom stemden ze eerder PVV en nu FvD.quote:Op maandag 15 april 2019 10:44 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Veel Groningers zien het blijkbaar wel zitten, waarom zouden ze nog op partijen stemmen die al 10 jaar van alles beloven maar ondertussen nog steeds bezig zijn met schade te inventariseren?
Onzin. Het is niet zo dat het nu veilig is omdat Wiebes het sluiten van de gaskraan heeft aangekondigd, het wordt waarschijnlijk ook niet veilig wanneer de gaskraan gesloten is. Daarvoor is versterking nodig, maar dat gaat de werkelijke achterban van de VVD geld kosten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 08:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het nu goed is.
Ik zeg dat het bijzonder aanmatigend is om te stellen dat de mensen die het al kut hebben, het prima zouden vinden om meer risico te lopen voor een beetje geld.
Ik zeg toch ook niet dat het nu veilig is?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Onzin. Het is niet zo dat het nu veilig is omdat Wiebes het sluiten van de gaskraan heeft aangekondigd, het wordt waarschijnlijk ook niet veilig wanneer de gaskraan gesloten is. Daarvoor is versterking nodig, maar dat gaat de werkelijke achterban van de VVD geld kosten.
Je dwaalt af.quote:Daarnaast is de opbrengst van gas bijna volledig in het Westen terecht gekomen. Dat deugt natuurlijk niet en daar heeft de PvdA als grote medeschuldige niet zo over te schamperen. Ook zou Ruslan de grote vijand zijn volgens het partijkartel, met of zonder Halbe Zijlstra. Maar ondertussen moeten we wel afhankelijk worden van Putins gas zodat die kan dreigen dat in de winter de kraan dicht gaat, alleen om Shell en Exxon de kosten van de versterkingsoperatie te besparen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |