Mag ik het dan niet kijken of zo?quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij post daar nooit.
Matige act om ons daar naar toe te lokken.
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik het dan niet kijken of zo?
dat heb jij goed begrepenquote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je visie op het spelletje net zo goed is als je postgedrag kan je die wedstrijd beter overslaan maat.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je visie op het spelletje net zo goed is als je postgedrag kan je die wedstrijd beter overslaan maat.
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week naast Capelle ook naar Enkhuizen
genot
wtf moet je hierquote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week naast Capelle ook naar Enkhuizen
genot
ja onder anderequote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je nog maagd bent?
charms?quote:Op zondag 14 april 2019 17:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
die missie dat je charms moet kapot maken is moker kut
wtf
???quote:Op zondag 14 april 2019 17:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee zo. Maar ik geloof je direct.
Ja jeetjequote:
altijd pockie op stil maatquote:Op zondag 14 april 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja jeetje
Kan niet eens powernapje doen
Thanks maat. Had het niet verwacht!quote:Op zondag 14 april 2019 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de overwinning op AZ haags. Toch nog makkelijk veilig gespeeld
En terecht. Tekenenquote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Charlotte3 wilde weer tekenen, maar heb bedankt in DE APP.
godtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
Vrouwen (en @onlogisch ) denken, mannen gaanquote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja even kijken of poot niet te stijf is.
Hij gaat wel stug door hèquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
godtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
Ik at witlof uit de oven, doe zelf wat je wil met deze informatiequote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik wil eten
Harde struggles
Giftige paddestoelenquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Ik at broccoli met gebakken aardappeltjes en een biefstukje.quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Heb bijna niks in huisquote:Op zondag 14 april 2019 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik at witlof uit de oven, doe zelf wat je wil met deze informatie
#viesdikquote:Op zondag 14 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bijna niks in huis
Gaat sowieso thuisbezorgd worden
Pizzatje ofzo, lekker manquote:Op zondag 14 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bijna niks in huis
Gaat sowieso thuisbezorgd worden
Oke Braddie.quote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Al heb ik ook wel weer zin in een pizza shoarma ja
Bakkie knoflooksaus er overheen
Lekker man
Yannick pakt het niet slim aan. Hij moet wat populaire ##### gebruiken. Als sympathieke FOK influencer weet ik dit.quote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
pizza tonnoquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Braddie eet geen pizza met knoflooksaus. Hij eet een kapsalon en een hele pizza, maar die pizza zonder saus.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
@El-Stinho @Slobeendquote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
Zo kom je nooit van je overgewicht af.quote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man
gewoon broodje donerquote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man
quote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
oeie troll welquote:Op zondag 14 april 2019 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Yannick zegt waar het op staat.
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
Geen idee wie het is. Of hij is echt zo, afgelopen week zag ik ook een tweet waarin hij iemand van alles, o.a. een gebroken rug, toewenste, maar die verwijderde hij snel daarna.quote:
zie appquote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de radijsjes van @:knutdeijsbeer is?
quote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de radijsjes van @:knutdeijsbeer is?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
Het is toch een pizza shoarma geworden, overigens.
#gezelligdik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genotquote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
#gezelligdik
Viesdik.quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
#gezelligdik
Eet smakelijk, makker. Dit heb je verdiend na weer 90 minuten kijken naar Feyenoord.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik ben gisteren de hele dag vergeten te eten dus ik vind dat het kan.
Niet eens.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens.
Werd vanmorgen 6 uur wakker met m’n jas aan.
Geen genot
Ik wel hoor?quote:Op zondag 14 april 2019 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom gunnen jullie Caland zijn avondmaal niet?
Waarom voel je je toch altijd weer zo snel tekort gedaan?quote:
@Doublepain houdt van aandacht.quote:Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom voel je je toch altijd weer zo snel tekort gedaan?
Omdat ik DP benquote:Op zondag 14 april 2019 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom voel je je toch altijd weer zo snel tekort gedaan?
Je hebt zeven punten in de toto.quote:
Klopt, want er heeft iemand vier juiste uitslagen.quote:
Nice. Wie?quote:Op zondag 14 april 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt, want er heeft iemand vier juiste uitslagen.
twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Hazard mist 2 kansen voor Chelsea om weer op gelijke hoogte te kunnen komen met Liverpool.. even kijken of @rafvdvaart dezelfde energie heeft nu tijdens zn analyze.. oh nee wacht, hij doet geen premier league 🤨 reageer retweet
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 14 april 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Ryanbabel twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Hazard mist 2 kansen voor Chelsea om weer op gelijke hoogte te kunnen komen met Liverpool.. even kijken of @:rafvdvaart dezelfde energie heeft nu tijdens zn analyze.. oh nee wacht, hij doet geen premier league 🤨 reageer retweet
Rafa heeft schijnbaar iets negatiefs over RyBa gezegdquote:Op zondag 14 april 2019 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Behalve analyze dan.
Oh, hij is gewoon op zijn pik getrapt.quote:Op zondag 14 april 2019 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rafa heeft schijnbaar iets negatiefs over RyBa gezegd
quote:Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Charlotte!
En mensen maar zeggen dan je dom bent.
Ik wil graag vrienden zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 21:51 schreef Rozevla het volgende:
HAAAAAAHAAAAATJES!!!!!
Goooooooooaaaaaaaaaaaaaallllllllllll
danquote:Op zondag 14 april 2019 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed Charlotte!
En mensen maar zeggen dan je dom bent.
quote:Op zondag 14 april 2019 21:51 schreef Rozevla het volgende:
HAAAAAAHAAAAATJES!!!!!
Goooooooooaaaaaaaaaaaaaallllllllllll
Caland heeft graag vrienden met een Stint, ik zou er maar mee gaan oefenen als ik jou was.quote:
Nee die zijn verboden en ik hou mij aan de wetquote:Op zondag 14 april 2019 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Caland heeft graag vrienden met een Stint, ik zou er maar mee gaan oefenen als ik jou was.
quote:Op zondag 14 april 2019 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Caland heeft graag vrienden met een Stint, ik zou er maar mee gaan oefenen als ik jou was.
Wel een lust voor het ook.quote:Op zondag 14 april 2019 22:00 schreef Caland het volgende:
Wat is die Ellie Lust een vervelend wijf zeg
Proost! Heineken?quote:Op zondag 14 april 2019 22:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens daar ben ik weer.
Meer dan 30 uur in 3 dagen. Ik ben trots. En nu 2 dagen vrij. Tijd voor bier
quote:Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils
Gewoon halve liters kanon klappen
Daar draai ik mijn hand niet voor omquote:Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils
Dat kunnen ze in Brabant het beste LENNYquote:Op zondag 14 april 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils
Komt 101 eigenlijk nog wel op tv?quote:
Helaas is Willem doodquote:Op zondag 14 april 2019 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die heb ik echt al lang niet meer gezien. Goed filmpje.
Hallo maat.quote:
Ik verwacht er niet veel van. 3-0 voor Juventus.quote:Op zondag 14 april 2019 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Wat denk jij van dinsdag? (ik ga het nog officieel op Twitter vragen, samen met mijn andere favoriete analisten)
Hattrick cr7quote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van. 3-0 voor Juventus.
Genote.quote:Op zondag 14 april 2019 22:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke tyfus mongool.
Was ook een grapje
Ik ook niet, maar tegen Real verwachtte ik er ook niet veel van.quote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hmm..quote:Op zondag 14 april 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op maandag 15 april 2019 00:01 schreef O_o_ het volgende:
Zo, vlak voor het begin van de nieuwe week nog even gauw kaal terminaal.
En morgen gezond weer op.
Slaap lekker kusquote:Op maandag 15 april 2019 00:29 schreef KingRoland het volgende:
ik ga slapen
zak lekker door het stront iedereen behalve mijn vrienden (jullie weten wie jullie zijn)
He maatquote:Op zondag 14 april 2019 23:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee ik blijft hier zegt de sukkel
![]()
Je went er maar an
Mee eens maat.quote:Op maandag 15 april 2019 08:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze SC lijkt overgenomen door users die ik kwalitatief als "below average" zou willen bestempelen.
#ditisnietmeermijnscvriend
Volledig mee eens. En @GGMM en zijn hulpje laten het maar gebeurenquote:Op maandag 15 april 2019 08:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze SC lijkt overgenomen door users die ik kwalitatief als "below average" zou willen bestempelen.
#ditisnietmeermijnscvriend
En zijn hulpjequote:Op maandag 15 april 2019 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Volledig mee eens. En @:GGMM en zijn hulpje laten het maar gebeuren
#againstmodernvblsc
Misschien een nieuwe afsplitsing. Wijzijnvoetbal2.0quote:Op maandag 15 april 2019 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
#againstmodernvblsc
Er staat GGMM en zijn hulpje, leer lezen!quote:Op maandag 15 april 2019 09:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij bedoeld denk @:GGMM
krullenjongen dat.
Oooooquote:Op maandag 15 april 2019 09:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er staat GGMM en zijn hulpje, leer lezen!
RTquote:Op maandag 15 april 2019 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
#againstmodernvblsc
quote:Op maandag 15 april 2019 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HALLO @:GGMM DOE HIER EENS IETS MEE
BLOND HAIR DONT CARE!!!!!quote:Op maandag 15 april 2019 09:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je TR tekst klopt niet, maar ik bemoei niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
HALLO. 't hulpje hier.
Grote beslissingen neem ik niet. Ik wacht liever veilig op @:GGMM
Maar om mij niet in een te lastig parket te brengen, willen jullie je gedragen?Het hulpje!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hardop gelachen
quote:Op maandag 15 april 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
HALLO. 't hulpje hier.
Grote beslissingen neem ik niet. Ik wacht liever veilig op @:GGMM
Maar om mij niet in een te lastig parket te brengen, willen jullie je gedragen?Lees de policy dan nog een keer na warhoofd die je er bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crewbash, genotequote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lees de policy dan nog een keer na warhoofd die je er bent.
In de SC over voetbal pratenquote:Op maandag 15 april 2019 09:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe is het??
Nog een beetje voetbal gekeken?
Ik wel!
Mogguh Stijnquote:
Morge Stijn.quote:
Prima. Mooie derby van Sevilla gezien, acceptabele PR gezien. En voor de rest rust en bier.quote:Op maandag 15 april 2019 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morge Stijn.
Hoe was je weekend
Hij zal jou eerder antwoorden dan mijquote:Op maandag 15 april 2019 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morge Stijn.
Hoe was je weekend
Lekker hoor. Ik kon alleen het laatste stukje zien, maar dit was al de 3e keer dat ik Politt live op tv zo naar de finish zie rijdenquote:Op maandag 15 april 2019 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima. Mooie derby van Sevilla gezien, acceptabele PR gezien. En voor de rest rust en bier.
Pat na afloop als een smikkelbeer met Gilbert en Yves. Genot. Sagan's jaar niet echt, hé. Die zag je gisteren afhaken en je voelde zijn pijn ook al liet hij dat niet blijken.quote:Op maandag 15 april 2019 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik kon alleen het laatste stukje zien, maar dit was al de 3e keer dat ik Politt live op tv zo naar de finish zie rijdenDie heeft echt de beheersing van een amateur.
Begon eigenlijk al toen met die sprint in MSR. Dat was 2 jaar terug appeltje eitje geweest maar nu gewoon niet de snelste. Had hij toen ook niet maar 2 koersdagen in de benen?quote:Op maandag 15 april 2019 09:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pat na afloop als een smikkelbeer met Gilbert en Yves. Genot. Sagan's jaar niet echt, hé. Die zag je gisteren afhaken en je voelde zijn pijn ook al liet hij dat niet blijken.
Flikker nu maar weer op met je gezuig.quote:Op maandag 15 april 2019 09:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe is het??
Ik wel!
En de pepers van @onlogisch dan?quote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef Caland het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je radijsjes @:knutdeijsbeer
Ik wacht al dagen op een update
Kijk @onlogischquote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Flikker nu maar weer op met je gezuig.
Doei.
https://www.procyclingstats.com/rider/peter-saganquote:Op maandag 15 april 2019 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Begon eigenlijk al toen met die sprint in MSR. Dat was 2 jaar terug appeltje eitje geweest maar nu gewoon niet de snelste. Had hij toen ook niet maar 2 koersdagen in de benen?
quote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Flikker nu maar weer op met je gezuig.
Doei.
Woensdag hoef ilk niet te werken. Zondag wel maar dan rijdt AGR wel langs in de straatquote:Op maandag 15 april 2019 09:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/rider/peter-sagan
Vind dit niet weinig of zo.
Woensdag brabantse pijl en zondag AGR met Mathieu genot
Nee, opflikkerenquote:Op maandag 15 april 2019 09:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe is het??
Ik wel!
Heel erg goed leuk voor het vragen.quote:Op maandag 15 april 2019 09:39 schreef Caland het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je radijsjes @:knutdeijsbeer
Ik wacht al dagen op een update
Woensdag volgens mij om 13:45 klaar met school. Zondag voetbal op het laptopje aan en AGR op TV. Niks mis mee.quote:Op maandag 15 april 2019 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woensdag hoef ilk niet te werken. Zondag wel maar dan rijdt AGR wel langs in de straat
Wel lekker voor Gilbert hoor. Wat een erelijst ondertussen. Als het een Vlaming was dan was het net zo'n legende als Tommeke.quote:Op maandag 15 april 2019 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Woensdag volgens mij om 13:45 klaar met school. Zondag voetbal op het laptopje aan en AGR op TV. Niks mis mee.
::oquote:Op maandag 15 april 2019 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel lekker voor Gilbert hoor. Wat een erelijst ondertussen. Als het een Vlaming was dan was het net zo'n legende als Tommeke.
Zag je ook dat gezicht toen hij afstapte? ::o Een echte ouderwetse Flandrien.
Zou Flipje hem MSR gunnen?quote:Op maandag 15 april 2019 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel lekker voor Gilbert hoor. Wat een erelijst ondertussen. Als het een Vlaming was dan was het net zo'n legende als Tommeke.
Zag je ook dat gezicht toen hij afstapte? ::o Een echte ouderwetse Flandrien.
RAWRRRRRRquote:Op maandag 15 april 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben alles wat jij wil dat ik ben.
Klopt, is wel heel pittig. Je moet geluk hebben met hoe stevig de koers op de Poggio is.quote:Op maandag 15 april 2019 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daarvoor vooral gewoon niet snel genoeg is.
Blame it on the monday.quote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
…
soms vind ik het best lastig een gesprek met jou te voeren.
Leuk weekend gehad Charlotte?
Rene. Wat vind je van dat plaatje wat ik gepost hebquote:Op maandag 15 april 2019 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
…
soms vind ik het best lastig een gesprek met jou te voeren.
Leuk weekend gehad Charlotte?
Mathieu kan die wel winnenquote:Op maandag 15 april 2019 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt, is wel heel pittig. Je moet geluk hebben met hoe stevig de koers op de Poggio is.
Moet hij wel weg bij Cor en donquote:
Ik ook Charlotte.quote:Op maandag 15 april 2019 09:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Blame it on the monday.
GEWELDIG RENE, EN JIJ!!?
Die heb ik gemist denk ik.quote:Op maandag 15 april 2019 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rene. Wat vind je van dat plaatje wat ik gepost heb
Dat is een kwestie van tijd, zijn echt boeren he die maken altijd verstandige beslissingen als het om geld gaatquote:
Nee een liedjequote:Op maandag 15 april 2019 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook Charlotte.
Ik ook.
[..]
Die heb ik gemist denk ik.
Was het een plaatje van je radijsjes?
Oh ja zit nu op m'n werk dus ik kan dat helaas niet luisteren.quote:Op maandag 15 april 2019 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee een liedje
Vanaf 2:15 wel even een harde flow hoor poe poe
Ik heb het naar je gedmt dan hoef je enkel je dm te openen en te klikken en je kan losquote:Op maandag 15 april 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja zit nu op m'n werk dus ik kan dat helaas niet luisteren.
Herinner me er thuis nog even aan.
Bedankt.quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het naar je gedmt dan hoef je enkel je dm te openen en te klikken en je kan los
quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Herinner me er thuis even aan dat ik m'n dm open klik.
Stel je wekker maar inquote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Oh dat klopt, je bent aan het ‘werk’quote:Op maandag 15 april 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Neequote:Op maandag 15 april 2019 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hey Char alles goed?
Alweer beetje gewend in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |