Mag ik het dan niet kijken of zo?quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij post daar nooit.
Matige act om ons daar naar toe te lokken.
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik het dan niet kijken of zo?
dat heb jij goed begrepenquote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je visie op het spelletje net zo goed is als je postgedrag kan je die wedstrijd beter overslaan maat.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je visie op het spelletje net zo goed is als je postgedrag kan je die wedstrijd beter overslaan maat.
Moet jij weten.quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week naast Capelle ook naar Enkhuizen
genot
wtf moet je hierquote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef KingRoland het volgende:
volgende week naast Capelle ook naar Enkhuizen
genot
ja onder anderequote:Op zondag 14 april 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je nog maagd bent?
charms?quote:Op zondag 14 april 2019 17:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
die missie dat je charms moet kapot maken is moker kut
wtf
???quote:Op zondag 14 april 2019 17:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee zo. Maar ik geloof je direct.
Ja jeetjequote:
altijd pockie op stil maatquote:Op zondag 14 april 2019 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja jeetje
Kan niet eens powernapje doen
Thanks maat. Had het niet verwacht!quote:Op zondag 14 april 2019 18:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de overwinning op AZ haags. Toch nog makkelijk veilig gespeeld
En terecht. Tekenenquote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Charlotte3 wilde weer tekenen, maar heb bedankt in DE APP.
godtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
Vrouwen (en @onlogisch ) denken, mannen gaanquote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja even kijken of poot niet te stijf is.
Hij gaat wel stug door hèquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
godtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 18:58:09Ik baal er erg van dat Wade nu al 3 titels heeft gewonnen dit jaar. Ik hoop dat Wade snel een auto ongeluk krijgt en daardoor alleen nog maar vanuit een rolstoel kan darten. Ik wordt ziek van Wade zijn succes de laatste tijd en dat mag snel definitief afgelopen zijn #rtl7darts reageer retweet
Ik at witlof uit de oven, doe zelf wat je wil met deze informatiequote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik wil eten
Harde struggles
Giftige paddestoelenquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Ik at broccoli met gebakken aardappeltjes en een biefstukje.quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Heb bijna niks in huisquote:Op zondag 14 april 2019 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik at witlof uit de oven, doe zelf wat je wil met deze informatie
#viesdikquote:Op zondag 14 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bijna niks in huis
Gaat sowieso thuisbezorgd worden
Pizzatje ofzo, lekker manquote:Op zondag 14 april 2019 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb bijna niks in huis
Gaat sowieso thuisbezorgd worden
Oke Braddie.quote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Al heb ik ook wel weer zin in een pizza shoarma ja
Bakkie knoflooksaus er overheen
Lekker man
Yannick pakt het niet slim aan. Hij moet wat populaire ##### gebruiken. Als sympathieke FOK influencer weet ik dit.quote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
pizza tonnoquote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
Harde struggles
Braddie eet geen pizza met knoflooksaus. Hij eet een kapsalon en een hele pizza, maar die pizza zonder saus.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
@El-Stinho @Slobeendquote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 20:11:43In een eerdere tweet op deze dag zei ik dat ik Wade een auto ongeluk toewenste maar op die tweet kom ik nu terug. Ik heb een erge hekel aan Wade maar iemand een auto ongeluk toewensen gaat te ver. Ik hoop gewoon dat Wade heel snel zelf besluit om te stoppen met darten #rtl7darts reageer retweet
Zo kom je nooit van je overgewicht af.quote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man
gewoon broodje donerquote:Op zondag 14 april 2019 19:37 schreef Caland het volgende:
Lekker man
quote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
oeie troll welquote:Op zondag 14 april 2019 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Yannick zegt waar het op staat.
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 14:17:56Een schande dat de trage en irritante klootzak Dolan met 6-3 van Cadby heeft gewonnen in ETQ5. Cadby mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat Dolan snel zijn benen en armen breekt zodat hij een hele lange tijd niet meer in de dartswereld te zien is #rtl7darts reageer retweet
Geen idee wie het is. Of hij is echt zo, afgelopen week zag ik ook een tweet waarin hij iemand van alles, o.a. een gebroken rug, toewenste, maar die verwijderde hij snel daarna.quote:
zie appquote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de radijsjes van @:knutdeijsbeer is?
quote:Op zondag 14 april 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het met de radijsjes van @:knutdeijsbeer is?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
Het is toch een pizza shoarma geworden, overigens.
#gezelligdik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genotquote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
#gezelligdik
Viesdik.quote:Op zondag 14 april 2019 20:38 schreef Caland het volgende:
#gezelligdik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |