Nou als je met iemand af spreekt en je hebt er niks aan zou ik dat ook kut vinden hoorquote:Op zondag 14 april 2019 15:40 schreef Californium het volgende:
ik vind het feit dat ze pissig was omdat je brak was en er niet goed uitzag nogal raar? Waarom was ze daar pissig om?
Zo herkenbaarquote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin had ook een dure smaak. Sinds ik alleen ben hou ik geld over
Ik had misschien 2 uurtjes geslapen en we zouden lunchen. Er kwam geen woord uit me etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 15:40 schreef Californium het volgende:
ik vind het feit dat ze pissig was omdat je brak was en er niet goed uitzag nogal raar? Waarom was ze daar pissig om?
Nu doe ik mezelf dingen cadeauquote:Op zondag 14 april 2019 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Zo herkenbaar
En nu gaat het allemaal op aan mijen dan is er nog over
Heerlijk rustig.quote:Op zondag 14 april 2019 15:43 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik had misschien 2 uurtjes geslapen en we zouden lunchen. Er kwam geen woord uit me etc etc
Had ik ook met mijn exquote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn ex-vriendin had ook een dure smaak. Sinds ik alleen ben hou ik geld over
Die had ook een dure smaak?quote:
Als ik jou was zou ik jezelf ook mij nog even cadeau doenquote:Op zondag 14 april 2019 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu doe ik mezelf dingen cadeau
Ja, en hij gaf nogal graag (mijn) geld uit.quote:
Zulke mrnsenquote:Op zondag 14 april 2019 15:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en hij gaf nogal graag (mijn) geld uit.
Weet je wat dat kost?quote:Op zondag 14 april 2019 15:47 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik jezelf ook mij nog even cadeau doen
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..
Details?quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, heb uiteindelijk na de rechtszaak wel geld teruggekregen. Maar lang niet alles..
quote:Op zondag 14 april 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind ik niet echt iets om hier tentoon te spreiden eigenlijk. Ik hou het er even bij dat hij losse handjes had.quote:Op zondag 14 april 2019 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat je trauma is? Waarom een rechtzaak?
*pakt popcorn.
Goed dat je dat tweede er nog even bij zetquote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben heel goedkoop
Mijn smaak dan he
Ja, voordat mensen denken dat ikzelf goedkoop benquote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Goed dat je dat tweede er nog even bij zet
Dat is niet duur.quote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Harlekien het volgende:
Maak er vanavond wel leuk filmavondje van samen met tapas erbij
Zo zijn we hier niet.quote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, voordat mensen denken dat ikzelf goedkoop ben
Dit ja. Valt wel erg tegen vaakquote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben al blij als vrouwen überhaupt smaak hebben.
Geen 2 tientjes?quote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, voordat mensen denken dat ikzelf goedkoop ben
Correct maar vind het beetje overdreven om een duur cadeau te halen en ze is pas laat terug van werk dus uiteten heeft ook niet zoveel zinquote:
Ja maar wat is dan smaakquote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat iemand jouw smaak niet deelt betekent niet dat zij geen smaak heeftquote:
I knowquote:Op zondag 14 april 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat iemand jouw smaak niet deelt betekent niet dat zij geen smaak heeft.
Misschien gewoon sorry zeggen en klaar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:15 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Correct maar vind het beetje overdreven om een duur cadeau te halen en ze is pas laat terug van werk dus uiteten heeft ook niet zoveel zin
Zijn ook mensen die alles wel best vinden en geen mening hebben. Heb dan toch een voorkeur voor iemand met een eigen smaak, ook al is dat niet de mijne.quote:Op zondag 14 april 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat iemand jouw smaak niet deelt betekent niet dat zij geen smaak heeft.
Watskebeurt? (Sorry, the lui om terug te lezen)quote:Op zondag 14 april 2019 16:15 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Correct maar vind het beetje overdreven om een duur cadeau te halen en ze is pas laat terug van werk dus uiteten heeft ook niet zoveel zin
Al gezegd, maar nog steeds beetje pissigquote:Op zondag 14 april 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien gewoon sorry zeggen en klaar.
Dan was ze niet boos maar teleurgesteld!quote:Op zondag 14 april 2019 16:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Al gezegd, maar nog steeds beetje pissig
Zou met vriendinlief lunchen, maar avond ervoor onverwachts op stap gegaan en beetje uit de hand gelopen. Toen 2 uurtjes geslapen en met haar gaan lunchen. Ze had het gelijk door en heeft me naar huis gestuurd omdat er amper een woord uit me kwamquote:Op zondag 14 april 2019 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Watskebeurt? (Sorry, the lui om terug te lezen)
Ligt eraan wat de wensen van de klant zijn natuurlijk.quote:
Is ze ook, ze houdt niet echt van deze kant van mijquote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was ze niet boos maar teleurgesteld!
Dat is ook niet tof neequote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zou met vriendinlief lunchen, maar avond ervoor onverwachts op stap gegaan en beetje uit de hand gelopen. Toen 2 uurtjes geslapen en met haar gaan lunchen. Ze had het gelijk door en heeft me naar huis gestuurd omdat er amper een woord uit me kwam
Ik gok dat je het vaker doet. En vaker sorry zegt. En dan toch weer doet.quote:Op zondag 14 april 2019 16:17 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Al gezegd, maar nog steeds beetje pissig
Leugenaarquote:
Dat is ook een vorm van smaak.quote:Op zondag 14 april 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die alles wel best vinden en geen mening hebben. Heb dan toch een voorkeur voor iemand met een eigen smaak, ook al is dat niet de mijne.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ik smaak heb maar ik heb van RuPaul geleerd dat het video ho is
Of $20 daytime ho
![]()
Of 50s huisvrouw
Het ligt er aan wat mijn bui is eigenlijk
Gisteren was meer jaren 90 videoclip
Dit idee krijg ik ook. Koop een Chanel tas voor haar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gok dat je het vaker doet. En vaker sorry zegt. En dan toch weer doet.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gok dat je het vaker doet. En vaker sorry zegt. En dan toch weer doet.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Is ze ook, ze houdt niet echt van deze kant van mij
Dit is wel hoe je serieus buiten geflikkert wordtquote:
Nou ja, niet zo gek dan toch dat ze nog een beetje pissig is? 't Is niet zo dat als iemand 'sorry' zegt, dat het dan ineens weer koek en ei is. Een duur cadeau lijkt me behoorlijk onnodig, kan zelfs ook verkeerde signalen afgeven. Kun je beter wat liefs doen. Edit: zoals luisteren.quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Zou met vriendinlief lunchen, maar avond ervoor onverwachts op stap gegaan en beetje uit de hand gelopen. Toen 2 uurtjes geslapen en met haar gaan lunchen. Ze had het gelijk door en heeft me naar huis gestuurd omdat er amper een woord uit me kwam
Pzc en nmz ?quote:Op zondag 14 april 2019 16:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de wensen van de klant zijn natuurlijk.
Buiten geflikkert wordt?quote:Op zondag 14 april 2019 16:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit is wel hoe je serieus buiten geflikkert wordt
Kun je nog beter geen sorry zeggen want die slaat dan toch nergens op
Klinkt als een goede oplossing.quote:Op zondag 14 april 2019 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idee krijg ik ook. Koop een Chanel tas voor haar.
Je weet wel, jij staat binnen, deur gaat open, je krijgt een schop onder je hol en je hoeft niet meer terug te komen.quote:
Oplossing voor alles.quote:Op zondag 14 april 2019 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een goede oplossing.
Ik type het verkeerd. Bedoelde: wat is nmz?quote:
Ja dat is ze blijkbaar niet want je flikt t vakerquote:Op zondag 14 april 2019 16:23 schreef Harlekien het volgende:
Heb er trouwens wel echt spijt van hoor, en wil dat graag op haar overbrengen.
Ondanks dat ze pissig is, doet ze gewoon normaal maar wil gewoon laten zien dan dat zij belangrijker is voor me dan die kant.
Oh oeps, ik heb het verkeerd getypt. Ik bedoelde nmcquote:Op zondag 14 april 2019 16:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik type het verkeerd. Bedoelde: wat is nmz?
Ben nog dronken ofzo
doe het dan gewoon niet meerquote:Op zondag 14 april 2019 16:23 schreef Harlekien het volgende:
Heb er trouwens wel echt spijt van hoor, en wil dat graag op haar overbrengen.
Ondanks dat ze pissig is, doet ze gewoon normaal maar wil gewoon laten zien dan dat zij belangrijker is voor me dan die kant.
Heb het nooit met haar geflikt, maar sta er wel bekend om dat ik niet normaal kan doen als er eenmaal drank en drugs in het spel is en dan maximaal ga. Dit is de eerste keer dat ze het meemaakt dus denk dat ze bang is dat het vaker voor komt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is ze blijkbaar niet want je flikt t vaker.
Ooo ja dat ken ik welquote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, ik heb het verkeerd getypt. Ik bedoelde nmc
Wanneer heb je die afkortingen nodig?quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oeps, ik heb het verkeerd getypt. Ik bedoelde nmc
Ah okay nu snap ik pzc ookquote:
Terecht gevoel dus blijkbaar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het nooit met haar geflikt, maar sta er wel bekend om dat ik niet normaal kan doen als er eenmaal drank en drugs in het spel is en dan maximaal ga. Dit is de eerste keer dat ze het meemaakt dus denk dat ze bang is dat het vaker voor komt.
Wanneer je te lui bent om te typenquote:Op zondag 14 april 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer heb je die afkortingen nodig?
Voor een advertentie op sexjobs natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer heb je die afkortingen nodig?
Zoute popcorn is iets goedkoper dan zoete jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:13 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ben heel goedkoop
Mijn smaak dan he
Ze hebben geen smaak, anders vielen ze wel op mijquote:Op zondag 14 april 2019 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb je geen zelfbeheersing?quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb het nooit met haar geflikt, maar sta er wel bekend om dat ik niet normaal kan doen als er eenmaal drank en drugs in het spel is en dan maximaal ga. Dit is de eerste keer dat ze het meemaakt dus denk dat ze bang is dat het vaker voor komt.
Nooit van gehoord nee... Is dat raar dan?quote:
Als je dat van jezelf weet, waarom doe je het als nog?quote:Op zondag 14 april 2019 16:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ga op mijn Tinderprofiel ook maar zetten dat ik een vaste baan heb, een normaal gesprek kan voeren en respect heb voor vrouwen.quote:Op zondag 14 april 2019 16:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben geen smaak, anders vielen ze wel op mij
Dit jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet, waarom doe je het als nog?
"ik ben normaal"quote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga op mijn Tinderprofiel ook maar zetten dat ik een vaste baan heb, een normaal gesprek kan voeren en respect heb voor vrouwen.
quote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
quote:
Ik kan me voorstellen dat je zoiets doet als je nog een puberbrein hebt die niet optimaal functioneert, maar ik ga er van uit dat dit een volwassen man is.quote:Op zondag 14 april 2019 16:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit ja
Vooral Als je een afspraak hebt de dag er na
Omdat ik elke keer denk dat ik wel even één of twee biertjes kan doenquote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Drink dan geen 4 biertjes. Niemand die je die biertjes door de strot duwt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wanneer ik vier biertjes op heb dan gaat de kop eraf
3 biertjes drinken dan hequote:Op zondag 14 april 2019 16:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dan mannen dit wel kende ja hahaquote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord nee... Is dat raar dan?
Ik heb nu even een blanko profiel. Geen idee wat ik er neer moet zettenquote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga op mijn Tinderprofiel ook maar zetten dat ik een vaste baan heb, een normaal gesprek kan voeren en respect heb voor vrouwen.
Jezus. Ben je 12? 4 biertjes. Wat.quote:Op zondag 14 april 2019 16:31 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Daar knappen ze op afquote:Op zondag 14 april 2019 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2019 16:32 schreef Allures het volgende:
[..]
3 biertjes drinken dan he
Opgelost, slotje
Dan kies je er zelf voor, je bent er wel bewust van dat dat dus niet zo is.quote:Op zondag 14 april 2019 16:32 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat ik elke keer denk dat ik wel even één of twee biertjes kan doen
Bij vier biertjes dan wordt meestal de dealer al geappt of die in de buurt isquote:
Zoek andere vrienden, klaar.quote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Bij vier biertjes dan wordt meestal de dealer al geappt of die in de buurt is
Heb ook 'foute vrienden' waarmee het altijd uit de hand loopt, heeft me trouwens al een leuke relatie gekost.
Was ook bezig om dingen te veranderen, maar dit was een beetje een terugvalletje.
Ouch....quote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb ook 'foute vrienden' waarmee het altijd uit de hand loopt, heeft me trouwens al een leuke relatie gekost.
Was ook bezig om dingen te veranderen, maar dit was een beetje een terugvalletje.
Ah ja en de oplossing is iets kopen/tapas ipv een goed gesprekquote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wil je tips?quote:Op zondag 14 april 2019 16:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb nu even een blanko profiel. Geen idee wat ik er neer moet zetten
ja vooral de manier van dealen er meequote:
Waarom spreek je er nog mee af danquote:Op zondag 14 april 2019 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hey, hij werkt wel aan zichzelf ja. Het is alleen maar een terugvallertje!quote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Allures het volgende:
[..]
ja vooral de manier van dealen er mee
Sorry vrouw, ligt aan mijn vrienden en het bier. Niet zeuren hier is een tapa.
Ja als je het zo stelt.quote:Op zondag 14 april 2019 16:37 schreef Allures het volgende:
[..]
ja vooral de manier van dealen er mee
Sorry vrouw, ligt aan mijn vrienden en het bier. Niet zeuren hier is een tapa.
Euhm niet als je daar wat aan doet hequote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt.
Ik moet zorgen dat ik niet in de verleiding kom, maar dat komt al vrij gauw voor zegmaar.
Omdat het wel m'n vrienden zijn en ik ook behoefte heb aan sociaal contact buiten m'n vriendin omquote:Op zondag 14 april 2019 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom spreek je er nog mee af dan.
Waarom reageer ik hier nog op.
Kapsalonquote:
Zoek nieuwe vriendenquote:Op zondag 14 april 2019 16:39 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Omdat het wel m'n vrienden zijn en ik ook behoefte heb aan sociaal contact buiten m'n vriendin om
Hier een soort plaatpizza ding met prei en biet en witte saus ipv roodquote:
The best apology is changed behavior.quote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Harlekien het volgende:
Maar jullie hebben gelijk, een goedmakertje zal niks eraan veranderen, beter gedrag wel.
Maar daar ging het ook niet om, ging erom om haar te laten merken dat ik er echt spijt van heb en wil dat het niet weer gebeurd.
Plaatpizza heb ik niks voor in huis, maar dat zou wel lekker zijn geweest jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Hier een soort plaatpizza ding met prei en biet en witte saus ipv rood
Maar ik heb meer zin in loaded fries
Misschien geeft dat inspiratie
Nah, dan is hij niet spannend genoeg meerquote:Op zondag 14 april 2019 16:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
The best apology is changed behavior.
Oh ja klopt. Nee gewoon lekker door gaan en goed drinken en drugs gebruiken. Daar houden vrouwen wel vanquote:Op zondag 14 april 2019 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, dan is hij niet spannend genoeg meer
Lijkt in de praktijk wel zo te zijn jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Nee gewoon lekker door gaan en goed drinken en drugs gebruiken. Daar houden vrouwen wel van
Nat nu.quote:Op zondag 14 april 2019 16:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Nee gewoon lekker door gaan en goed drinken en drugs gebruiken. Daar houden vrouwen wel van
Chinees. Kan je er meteen 5 dagen van eten.quote:
Dat wel jaquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan er niet toevallig Chinesen achter de toonbank in de frietzaak?
En dan alles in 1x opeten en klagen dat je dik bentquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm gaat worden ja![]()
Zal ik genoeg voor 2 halen?
Alsof de Chinees een andere optie heeft.quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
nee want Chinees heb ik altijd zin in maar ik krijg er ook altijd buikpijn van dus neem het maar nooitquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
En dan alles in 1x opeten en klagen dat je dik bent
Rijsttafeltjequote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, opgelostquote:
81,5 Vanochtendquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
En dan alles in 1x opeten en klagen dat je dik bent
Heb geen eens een weegschaal.quote:Op zondag 14 april 2019 16:47 schreef Allures het volgende:
Ik vergeet al 2 dagen op de weegschaal te gaan staan
quote:Op zondag 14 april 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is dat met mannen die hun tong uitsteken op foto's? Zie ze constant voorbijkomen op Tinder.
Houd dat kalfslapje lekker binnen ofzo.
Alsof er een tweede persoon isquote:Op zondag 14 april 2019 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan. Onaantrekkelijker kan het bijna nietquote:
Lekker gek en spontaan toch. Partyboy!quote:Op zondag 14 april 2019 17:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja wat is dat dan. Onaantrekkelijker kan het bijna niet![]()
De mannelijke variant van de duck face.quote:
"Dansjes en drankjes!quote:
Ben ze nog niet tegengekomen in de leeftijdrange die ik hanteer via Tinder.quote:Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
Tong uit de mond schijnt bij vrouwen ook populair te zijn. Ben het al een aantal keer tegen gekomen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ze nog niet tegengekomen in de leeftijdrange die ik hanteer via Tinder.
Dat is mijn profielquote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
"Dansjes en drankjes!
Een knuffelmonster
Echte levensgenieter
Wereldreiziger
Ideale schoonzoon"![]()
![]()
![]()
![]()
Komt omdat ik de leeftijd vanaf 12 heb ingesteld.quote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ze nog niet tegengekomen in de leeftijdrange die ik hanteer via Tinder.
En Allures maar hitten op jou. Die gaat blijkbaar voor dat soort profielen dan.quote:
Vandaar dat ik jou swipeje naar links heb gegevenquote:
Zeg je nu.quote:Op zondag 14 april 2019 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kind op de foto is mijn neefje.
Tegenwoordig ga je voor de wat oudere vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2019 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat ik de leeftijd vanaf 12 heb ingesteld.
Zelfs dan ren ik hard weg.quote:Op zondag 14 april 2019 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kind op de foto is mijn neefje.
Ja, te strak om mijn piel andersquote:Op zondag 14 april 2019 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig ga je voor de wat oudere vrouwen?
Echt bad-boy profiel zoals je ziet.quote:Op zondag 14 april 2019 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Allures maar hitten op jou. Die gaat blijkbaar voor dat soort profielen dan.
Je kent Plastikman. Jij kan niet fout doen bij mij.quote:Op zondag 14 april 2019 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt bad-boy profiel zoals je ziet.
Die keer dat ik mijn UI veranderde in de albumhoes van Thom Yorke's The Eraser vond ik wel een beetje ongemakkelijk situatie.quote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent Plastikman. Jij kan niet fout doen bij mij.
Als ik m weer eens uit het archief wil halen dan stem ik het met je af, oké?quote:Op zondag 14 april 2019 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die keer dat ik mijn UI veranderde in de albumhoes van Thom Yorke's The Eraser vond ik wel een beetje ongemakkelijk situatie.
Dirk ga ik ook vaak heenquote:Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb je tegenwoordig ook dure smaak...
https://www.rtlz.nl/algem(...)l-jumbo-albert-heijn
Gewoon voor een lekkere Fokker! gaan.quote:Op zondag 14 april 2019 17:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
"Dansjes en drankjes!
Een knuffelmonster
Echte levensgenieter
Wereldreiziger
Ideale schoonzoon"![]()
![]()
![]()
![]()
ja he! Die bakken zijn een rommel maar zo leuk om even langs te lopenquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dirk ga ik ook vaak heen
Maar ik vind de lidl zo leuk voor non food artikelen.
quote:
Sowiesoquote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon voor een lekkere Fokker! gaan.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2019 17:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Als ik geen vriendin had dan vond ik je anders wel een goede kandidaat
Is Kaneel ooit boos geworden dat je zoveel rommel koopt?quote:Op zondag 14 april 2019 17:38 schreef Lokasenna het volgende:
Vorige week nog, twee siliconen spatels met afneembaar handvat gekocht voor in de keuken, voor 2 euro.
Nee, als een van ons kan worden aangewezen als hoarder is het eerder hij dan ik.quote:Op zondag 14 april 2019 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Is Kaneel ooit boos geworden dat je zoveel rommel koopt?
Damn das best veelquote:
quote:
Nee, maar ik ga niet swipen als iemand mij niet leuk lijkt.quote:Op zondag 14 april 2019 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een lekker ding. 99/100 nots zou ik me niet kunnen permitteren.
En maar 1 op de 100 lijkt je leuk?quote:Op zondag 14 april 2019 18:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga niet swipen als iemand mij niet leuk lijkt.
Was een beetje overdreven, maar ik swipe niet heel veel mensen naar rechts. En ik ben totaal niet optimistisch wat dat betreft.quote:Op zondag 14 april 2019 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En maar 1 op de 100 lijkt je leuk?
Kan me daar zo weinig bij voorstellen, ik ben vaak best optimistisch over hoe leuk iemand is
Dan heb je Tinder nog niet gebruikt.quote:Op zondag 14 april 2019 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En maar 1 op de 100 lijkt je leuk?
Kan me daar zo weinig bij voorstellen, ik ben vaak best optimistisch over hoe leuk iemand is
Klopt, alleen een keer op de telefoon van faxie gezien. En daar stonden alleen maar vrouwen op.quote:Op zondag 14 april 2019 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je Tinder nog niet gebruikt.
Dit jaquote:Op zondag 14 april 2019 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2019 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, alleen een keer op de telefoon van faxie gezien. En daar stonden alleen maar vrouwen op.
Je had toch zo'n man als booty call eerst?quote:Op zondag 14 april 2019 18:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Not sure. We houden het nog maar even op "slecht"
Je kan beter iemand ritselen via FOK!quote:Op zondag 14 april 2019 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de kwaliteit op FOK! zelfs beter is dan op tinder, snap ik niet waarom het zo'n populaire app is.quote:
Ow vast wel.quote:Op zondag 14 april 2019 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had toch zo'n man als booty call eerst?
Er is geen alternatief, dus je moet wel als het op andere manieren niet lukt.quote:Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als de kwaliteit op FOK! zelfs beter is dan op tinder, snap ik niet waarom het zo'n populaire app is.
Gelukkig nietquote:Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Jezus, voor mijn gevoel is het kwart over negen.
Heb ook nog afgesproken met iemand later vanavond, maar op de bank blijven zitten voelt ook aantrekkelijker.quote:Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, alleen een keer op de telefoon van faxie gezien. En daar stonden alleen maar vrouwen op.
Das waarquote:
Ja, zoveel leuke mensen hier.quote:
Ligt eraan wie die iemand is. Maar, bankhangenquote:Op zondag 14 april 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook nog afgesproken met iemand later vanavond, maar op de bank blijven zitten voelt ook aantrekkelijker.
Zou jou zeker daten als ik binnen je doelgroep zou vallen.quote:
En? Pony laten knippen?quote:Op zondag 14 april 2019 18:15 schreef Samzz het volgende:
Nee joh, moet de afspraak nog maken. Nog geen reactie van kapper.quote:
Ik klaag even met je mee.quote:Op zondag 14 april 2019 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan wie die iemand is. Maar, bankhangen.
Ik zou niet zo snel meer iemand daten van fok.quote:Op zondag 14 april 2019 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou jou zeker daten als ik binnen je doelgroep zou vallen.
Die zijn allemaal labiel toch?quote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel meer iemand daten van fok.
Ik ben heel stabiel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Over de relatie met je eerste ex denk je nog positief? Dat vind ik wel mooi.quote:Op zondag 14 april 2019 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb er op zich 2/2 goede ervaringen mee.
Ja, was toch de eerste 3 jaar echt wel leuk. Alleen het einde was meh, maar anders was het ook niet uitgegaan natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Over de relatie met je eerste ex denk je nog positief? Dat vind ik wel mooi.
Doe het niet!quote:Op zondag 14 april 2019 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet gezond eten maar heb zin in de Mac.
En dan straks weer een uur op de pot zittenquote:Op zondag 14 april 2019 18:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet gezond eten maar heb zin in de Mac.
Euroknallersquote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan straks weer een uur op de pot zitten
Ik ben die uitzondering.quote:Op zondag 14 april 2019 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel meer iemand daten van fok.
Morgenochtend dan. En dat heb ik met burger King.quote:Op zondag 14 april 2019 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan straks weer een uur op de pot zitten
Ik zou beginnen op de Bergstraat, dan naar de kleine berg en als je goed getraind bent pas de grote berg.quote:Op zondag 14 april 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgenavond maar weer eens zwemmen denk ik. Als ik deze zomer door de bergen ga lopen kan ik maar beter beetje fit zijn.
Akkoord.quote:Op zondag 14 april 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgenavond maar weer eens zwemmen denk ik. Als ik deze zomer door de bergen ga lopen kan ik maar beter beetje fit zijn.
Hersentumor.quote:Op zondag 14 april 2019 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik klaag even met je mee.
De hele week weinig energie en heb zelfs niet gefietst vanochtend.![]()
Zou ik iets onder de leden hebben?
Dus hang met je mee.
Goeie tip! Ken ook wel een paar goede plekken om te rusten.quote:Op zondag 14 april 2019 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou beginnen op de Bergstraat, dan naar de kleine berg en als je goed getraind bent pas de grote berg.
Ik zou beginnen in de herberg. En er niet meer weggaan.quote:Op zondag 14 april 2019 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou beginnen op de Bergstraat, dan naar de kleine berg en als je goed getraind bent pas de grote berg.
Kleine berg kun je net zo hard zuipen als de grote berg hoorquote:Op zondag 14 april 2019 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb het niet altijd over zuipenquote:Op zondag 14 april 2019 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kleine berg kun je net zo hard zuipen als de grote berg hoor
Ik ben me mentaal al aan het voorbereiden.quote:
Je snapt mijn glapje niet, en je komt nog wel uit eindjequote:Op zondag 14 april 2019 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken daar alleen maar die bergen van
Juist wel, dat was t puntquote:Op zondag 14 april 2019 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je snapt mijn glapje niet, en je komt nog wel uit eindje
Jeetje, er borrelen weer allerlei vragen op.quote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zit in bad.
Pics:
[ afbeelding ]
Dit maakt mij lichtelijk bangquote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zit in bad.
Pics:
[ afbeelding ]
Wie is je aan t wassen?quote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zit in bad.
Pics:
[ afbeelding ]
Oeh, je hebt een foto van mij geliket in bad.quote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik zit in bad.
Pics:
[ afbeelding ]
Ja, dat kloptquote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, je hebt een foto van mij geliket in bad.
Wat?quote:Op zondag 14 april 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie in FB dat Samzz stiekem best hoog geleidt is.
Van mij mag je ze stellen hoorquote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, er borrelen weer allerlei vragen op.
Ik heb de Vlaamse Air ontdekt (jammer dat ie net dood is)quote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, je hebt een foto van mij geliket in bad.
Wat moet je ook anders als kale poes?quote:Op zondag 14 april 2019 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je hoe saai het eigenlijk is om 23 uur per dag te slapen?
Katers versieren.quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet je ook anders als kale poes?
Gezelligquote:Op zondag 14 april 2019 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Katers versieren.
Beetje schreeuwen dat je Krols bent en ze zitten met zn vijven in de tuin
Zouden vrouwen ook moeten doen.quote:Op zondag 14 april 2019 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Katers versieren.
Beetje schreeuwen dat je Krols bent en ze zitten met zn vijven in de tuin
Zo ging t met onze poes. Nooit gemerkt dat ze Krols was, hele dag weggeweest (ontsnapt) onder de modder en viezigheid terug en de hele tuin vol katers.quote:
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 14 april 2019 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb jij een look a like in Tilburg wonen?
Pics.quote:Op zondag 14 april 2019 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Staat hier iemand achter de bar die wat van je foto's hier wegheeft.
Oehquote:Op zondag 14 april 2019 19:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Staat hier iemand achter de bar die wat van je foto's hier wegheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |