In Oss.quote:Op zondag 14 april 2019 13:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waar is Davy? Toch niet in het stadion.
Ja dan blijf je aan de gang.quote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er kwam net ook nog een andere dikke PSV-supporter in beeld bij het rustsignaal.
Iemand gif daarvan?
Toch zou ik die wel in de Eredivisie willen houden. Emmen, Excelsior, Fortuna, VVV...WEG ERMEE!quote:
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.quote:Op zondag 14 april 2019 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch zou ik die wel in de Eredivisie willen houden. Emmen, Excelsior, Fortuna, VVV...WEG ERMEE!
Dat rijmt.
Die hebben kunstgras. Kutclub dus.quote:Op zondag 14 april 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.
Geen idee. Als dat zo is mogen ze dan terugkomen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan vervangen de komende jaren?
Kunstgras...dan ben je sowieso af wat mij betreft.quote:Op zondag 14 april 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.
Jup, maar wachten nog even af of ze in Eredivisie gaan blijvenquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan vervangen de komende jaren?
madquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Het is wachten tot Zeist ingrijpt om PSV aan een goal te helpen.
Ik vind jou soms maar een zielig raar mannetje.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een zielig raar mannetje.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Als dat zo is mogen ze dan terugkomen.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)et-liefst-uit-Borgerquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Kunstgras...dan ben je sowieso af wat mij betreft.
Kakkerlakken Unitedquote:
Helaas hebben ze al 1 afgekeurdquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat ze wel lukken.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, maar wachten nog even af of ze in Eredivisie gaan blijven
Dan zie ik ze graag terug.quote:Op zondag 14 april 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)et-liefst-uit-Borger
Gisteren was dat nog een strafschop waard. Wat kunnen die regels toch snel veranderen he.quote:
huh, dat waren 2 mensen die voor de bal gingen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
Zelfde situatie als gisteren met De Ligt.
Ondanks dat ik het wel knap vind hoe ze het doen met dat extreem lage budget ben ik helemaal klaar met dat kut kunstgras.quote:
En dan gaat NAC er sowieso al uit en De Graafschap zo ook.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het wel knap vind hoe ze het doen met dat extreem lage budget ben ik helemaal klaar met dat kut kunstgras.
Heb je geen 10 euro?quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik tien euro zou hebben zou dit het moment zijn om op PSV winst in te zetten.
Stop met dit soort domme posts.quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even koffie pakken, kijken of er dan gescoord is.
Idd.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef Makamba_ het volgende:
De Graafschap verdedigt al de gehele wedstrijd als een stel mongolen en dan toch niet scoren.
Ik ben nu al blij met 1 goalquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuke aankondiging bij de NOS net: "PSV moet met veel doelpunten van de graafschap winnen."
Ja, er is een direct lijntje naar zeist vanuit hilversumquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
En een klein beeldscherm op het horloge. Die mensen kijken tv onder het werkquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
cd'squote:Op zondag 14 april 2019 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
In de varstudio hebben ze doorgaans een cd opstaan van Tino Martin.
De Graafschap moet promoveren.quote:Op zondag 14 april 2019 13:34 schreef fetX het volgende:
Hoe zou Sjaak Swart nu over de Graafschap denken?
Zoals het vandaag gaat zou me dat niks verbazen.quote:
Jij bent de ploeg in grijs?quote:Op zondag 14 april 2019 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ik FIFA speel lol
@:scrummie2.0
Ik heb soms het idee dat werkelijk niemand hier mijn posts leestquote:Op zondag 14 april 2019 13:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die hebben een CD opstaan, dat zei Caland net.
En een NAC'erquote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef fetX het volgende:
Waarom zit RutteGod daar. Is verdomme een Feyenoorder.
Net als bij United gister?quote:Op zondag 14 april 2019 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
In Engeland krijg je gewoon een boete voor zulke 'blatant dive'
Vinyl is ook weer helemaal hip.quote:
Totaal in de lijn der verwachting.quote:
Ik zag bij de media markt zo'n spelerquote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vinyl is ook weer helemaal hip.
Het is afwachten tot de hipsters weer cassettebandjes gaan gebruiken en hun films thuis op een Betamax gaan kijken
quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even koffie pakken, kijken of er dan gescoord is.
Ja, er zijn ook weer volwassen mannen die Angerfist luisteren.quote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vinyl is ook weer helemaal hip.
Het is afwachten tot de hipsters weer cassettebandjes gaan gebruiken en hun films thuis op een Betamax gaan kijken
Tips aan het inwinnen bij John van den Heuvelquote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Is Rutte zieltjes aan het winnen? Verkiezingen zijn al geweest, toch
De (huidige) VAR is dan ook best kut.quote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was extreem lachwekkend ja. En nog willen ze geen VAR daar
quote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook weer volwassen mannen die Angerfist luisteren.
Dat heet passiequote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel heel tof dat Zuid Amerikanen na de schwalbe de act altijd blijven doorspelen.
Mwa, valt wel mee allemaal. Duurt alleen soms beetje lang maar het wordt er wel eerlijker opquote:Op zondag 14 april 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De (huidige) VAR is dan ook best kut.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:40 schreef Zorro het volgende:
Tegen PSV is vasthouden wel toegestaan. Geen idee wanneer die regel is ingevoerd.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel heel tof dat Zuid Amerikanen na de schwalbe de act altijd blijven doorspelen.
Welke Zuid-Amerikaan precies? Pereiro zit op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moest ff op Youtube zoeken naar Angerfist.quote:Op zondag 14 april 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook weer volwassen mannen die Angerfist luisteren.
Verdedigen is in geen enkel geval een goed idee bij hen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Graafschap kan beter gewoon blijven voetballen en druk zetten ipv achterover hangen.
In ieder geval proberen te voetballenquote:Op zondag 14 april 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Graafschap kan beter gewoon blijven voetballen en druk zetten ipv achterover hangen.
Dan roepen ze het over zichzelf af inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 13:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verdedigen is in geen enkel geval een goed idee bij hen.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 13:36:18Erg jammer dat de arrogante en irritante klootzak Wade met 6-5 van Woodhouse heeft gewonnen in ronde 1 van PC12. Als ik een PDC tourcard had dan had ik zelf geprobeerd om de handen van Wade te breken. Ik hoop dat er iemand heel snel ff de handen van Wade gaat breken #rtl7darts reageer retweet
Rot op naar DRTquote:Op zondag 14 april 2019 13:42 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 14-04-2019 om 13:36:18Erg jammer dat de arrogante en irritante klootzak Wade met 6-5 van Woodhouse heeft gewonnen in ronde 1 van PC12. Als ik een PDC tourcard had dan had ik zelf geprobeerd om de handen van Wade te breken. Ik hoop dat er iemand heel snel ff de handen van Wade gaat breken #rtl7darts reageer retweet
madquote:Op zondag 14 april 2019 13:42 schreef Caland het volgende:
Dit is VBLquote:Op zondag 14 april 2019 13:42 schreef Caland het volgende:
Suarezgodquote:Op zondag 14 april 2019 13:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Smerige voetballer is het toch ook. Daar kun je zelfs als PSV supporter toch niet blij mee zijn. Heeft voornamelijk de smerige elementen van Suarez.²
Bij je moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 13:42 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is Bryan Smeets als je hem nodig heb?
#RTL7DARTS is idd ook lastig te begrijpenquote:Op zondag 14 april 2019 13:43 schreef Coco. het volgende:
Ze weten wel allemaal netjes dat het over DRT gaat.
Sow, mad.quote:
Misschien wel op je moederquote:Op zondag 14 april 2019 13:44 schreef Doublepain het volgende:
Wel veel frustratie bij Lozano dit seizoen he, mag hij er niet meer op van zijn vriendin ofzo?
Feyenoordquote:Op zondag 14 april 2019 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou er nog een club geïnteresseerd zijn in Lozano?
Too soonquote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef fetX het volgende:
Van Bommel juicht alsof hij wereldkampioen is geworden.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef fetX het volgende:
Het schijnt dat Casillas daar een stokje teen voor heeft gestoken.quote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef fetX het volgende:
Hier kun je gewoon nog 4x scoren. En dit bedoel ik serieus.quote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken hoe ver ze komen qua doelsaldo.
Daar praten we in dit land nooit meer over.quote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat Casillas daar een stokje teen voor heeft gestoken.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:43 schreef Coco. het volgende:
Ze weten wel allemaal netjes dat het over DRT gaat.
Klopt.quote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon nog 4x scoren. En dit bedoel ik serieus.
Ban graagquote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het schijnt dat Casillas daar een stokje teen voor heeft gestoken.
ja, maar het is psvquote:Op zondag 14 april 2019 13:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon nog 4x scoren. En dit bedoel ik serieus.
Ik heb altijd dat ik met mijn hoofd 'meevoetbal' met het team waar ik voor ben, en als dat bij de Graafschap is, doet dat gewoon echt pijn.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, moeten we niet kotsen van dat geluk van PSV.²
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Want deze voorsprong is niet verdiend?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Gewoon een terechte voorsprong hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
onaardig dit zegquote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef RedLabel het volgende:
PSV is de beste ploeg van Nederland. Het zou onterecht zijn als PSV geen kampioen wordt.
Kotsen om een voetbalwedstrijdjequote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe,beter dan Roasrio iig.quote:Op zondag 14 april 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een hele matige speler.
Wat denk jij van die Sadilek?
Heeft je vrouw weer gekookt?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor dat iemand dit zou zeggen bij zijn volle verstand! Van jou kan ik het hebben. Ik ben doorgaans mild tegen de geestelijk minder bedeelden.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.
Ook beter dan Guti?quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt niet tegen tot nu toe,beter dan Roasrio iig.
Dat is meer een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Geluk? Het is dat PSV al die kansen niet benut. Bekijk de statistieken eens.
Mwuah. ik vond het wel een semi-schwalbe hoor van die Saurez-kloon.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef RedLabel het volgende:
Ajax laat nog wel een puntje liggen ergens de komende maand.
Dat is meer een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zijn borsten JR.quote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien heeft ze wel rare bultjes.
hmmquote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien heeft ze wel rare bultjes.
VBL draait ook wel zonder jullie door.quote:Op zondag 14 april 2019 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt posten @:onlogisch en ik een week niet op FOK!
quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dit zou zeggen bij zijn volle verstand! Van jou kan ik het hebben. Ik ben doorgaans mild tegen de geestelijk minder bedeelden.²
HAHAHAHAH!!! PSV tegen beter weten in nog bezig aan het restant van het seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |