In Oss.quote:Op zondag 14 april 2019 13:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
Waar is Davy? Toch niet in het stadion.
Ja dan blijf je aan de gang.quote:Op zondag 14 april 2019 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er kwam net ook nog een andere dikke PSV-supporter in beeld bij het rustsignaal.
Iemand gif daarvan?
Toch zou ik die wel in de Eredivisie willen houden. Emmen, Excelsior, Fortuna, VVV...WEG ERMEE!quote:
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.quote:Op zondag 14 april 2019 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch zou ik die wel in de Eredivisie willen houden. Emmen, Excelsior, Fortuna, VVV...WEG ERMEE!
Dat rijmt.
Die hebben kunstgras. Kutclub dus.quote:Op zondag 14 april 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.
Geen idee. Als dat zo is mogen ze dan terugkomen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan vervangen de komende jaren?
Kunstgras...dan ben je sowieso af wat mij betreft.quote:Op zondag 14 april 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emmen kan nog wel wat worden met meer jaren Eredivisie.
Jup, maar wachten nog even af of ze in Eredivisie gaan blijvenquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willen ze dat niet gaan vervangen de komende jaren?
madquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Het is wachten tot Zeist ingrijpt om PSV aan een goal te helpen.
Ik vind jou soms maar een zielig raar mannetje.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een zielig raar mannetje.
quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee. Als dat zo is mogen ze dan terugkomen.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)et-liefst-uit-Borgerquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Kunstgras...dan ben je sowieso af wat mij betreft.
Kakkerlakken Unitedquote:
Helaas hebben ze al 1 afgekeurdquote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Gaat ze wel lukken.quote:Op zondag 14 april 2019 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup, maar wachten nog even af of ze in Eredivisie gaan blijven
Dan zie ik ze graag terug.quote:Op zondag 14 april 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)et-liefst-uit-Borger
Gisteren was dat nog een strafschop waard. Wat kunnen die regels toch snel veranderen he.quote:
huh, dat waren 2 mensen die voor de bal gingen.quote:Op zondag 14 april 2019 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
Zelfde situatie als gisteren met De Ligt.
Ondanks dat ik het wel knap vind hoe ze het doen met dat extreem lage budget ben ik helemaal klaar met dat kut kunstgras.quote:
En dan gaat NAC er sowieso al uit en De Graafschap zo ook.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het wel knap vind hoe ze het doen met dat extreem lage budget ben ik helemaal klaar met dat kut kunstgras.
Heb je geen 10 euro?quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik tien euro zou hebben zou dit het moment zijn om op PSV winst in te zetten.
Stop met dit soort domme posts.quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even koffie pakken, kijken of er dan gescoord is.
Idd.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef Makamba_ het volgende:
De Graafschap verdedigt al de gehele wedstrijd als een stel mongolen en dan toch niet scoren.
Ik ben nu al blij met 1 goalquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuke aankondiging bij de NOS net: "PSV moet met veel doelpunten van de graafschap winnen."
Ja, er is een direct lijntje naar zeist vanuit hilversumquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
En een klein beeldscherm op het horloge. Die mensen kijken tv onder het werkquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |