En dan gaat NAC er sowieso al uit en De Graafschap zo ook.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het wel knap vind hoe ze het doen met dat extreem lage budget ben ik helemaal klaar met dat kut kunstgras.
Heb je geen 10 euro?quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik tien euro zou hebben zou dit het moment zijn om op PSV winst in te zetten.
Stop met dit soort domme posts.quote:Op zondag 14 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga even koffie pakken, kijken of er dan gescoord is.
Idd.quote:Op zondag 14 april 2019 13:31 schreef Makamba_ het volgende:
De Graafschap verdedigt al de gehele wedstrijd als een stel mongolen en dan toch niet scoren.
Ik ben nu al blij met 1 goalquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuke aankondiging bij de NOS net: "PSV moet met veel doelpunten van de graafschap winnen."
Ja, er is een direct lijntje naar zeist vanuit hilversumquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Natuurlijk nietquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Krijgt de VAR trouwens ook het tv commentaar te horen bij de beelden? Erger me soms aan commentators die de beslissing van de VAR lijken te willen beïnvloeden. Zoals net dus met het shirtje trekken bij de Jong.
Nee.quote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
En een klein beeldscherm op het horloge. Die mensen kijken tv onder het werkquote:Op zondag 14 april 2019 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |