quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, moeten we niet kotsen van dat geluk van PSV.²
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Want deze voorsprong is niet verdiend?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Gewoon een terechte voorsprong hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
onaardig dit zegquote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.
Van wie ben jij de kloon?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef RedLabel het volgende:
PSV is de beste ploeg van Nederland. Het zou onterecht zijn als PSV geen kampioen wordt.
Kotsen om een voetbalwedstrijdjequote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe,beter dan Roasrio iig.quote:Op zondag 14 april 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een hele matige speler.
Wat denk jij van die Sadilek?
Heeft je vrouw weer gekookt?quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor dat iemand dit zou zeggen bij zijn volle verstand! Van jou kan ik het hebben. Ik ben doorgaans mild tegen de geestelijk minder bedeelden.quote:Op zondag 14 april 2019 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van het hoofd van je moeder.
Ook beter dan Guti?quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt niet tegen tot nu toe,beter dan Roasrio iig.
Dat is meer een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Geluk? Het is dat PSV al die kansen niet benut. Bekijk de statistieken eens.
Mwuah. ik vond het wel een semi-schwalbe hoor van die Saurez-kloon.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef RedLabel het volgende:
Ajax laat nog wel een puntje liggen ergens de komende maand.
Dat is meer een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat zijn borsten JR.quote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien heeft ze wel rare bultjes.
hmmquote:Op zondag 14 april 2019 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Misschien heeft ze wel rare bultjes.
VBL draait ook wel zonder jullie door.quote:Op zondag 14 april 2019 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt posten @:onlogisch en ik een week niet op FOK!
quote:Op zondag 14 april 2019 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dit zou zeggen bij zijn volle verstand! Van jou kan ik het hebben. Ik ben doorgaans mild tegen de geestelijk minder bedeelden.²
HAHAHAHAH!!! PSV tegen beter weten in nog bezig aan het restant van het seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |