Oooh dat vind ik ook altijd zo'n relaxed werkjequote:Op zaterdag 20 april 2019 04:27 schreef dodoria het volgende:
Ik ben nog niet aan het kaartje begonnen. Maar mijn nesteldrang heeft nu wel echt epische proporties bereikt. Ik heb zo juist alle kleurtjes van de kinderen gesorteerd. Stiften die het niet meer doen weggedaan en alle kleirpotloden weer netjes geslepen. En dan heb ik het nog niet over het net geordende en gecategoriseerde knutselpapier, vouwblaadjes, stickers etc😂😂😂😂 echt wat bezielt me! Marie Kondo zou het genant vinden hoe geordend het nu is.... en mijn hormonen worden er heel blij van 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zoiets als de strijkkralen op kleur sorteren....quote:Op zaterdag 20 april 2019 04:27 schreef dodoria het volgende:
Ik ben nog niet aan het kaartje begonnen. Maar mijn nesteldrang heeft nu wel echt epische proporties bereikt. Ik heb zo juist alle kleurtjes van de kinderen gesorteerd. Stiften die het niet meer doen weggedaan en alle kleirpotloden weer netjes geslepen. En dan heb ik het nog niet over het net geordende en gecategoriseerde knutselpapier, vouwblaadjes, stickers etc😂😂😂😂 echt wat bezielt me! Marie Kondo zou het genant vinden hoe geordend het nu is.... en mijn hormonen worden er heel blij van 😂
quote:Op zaterdag 20 april 2019 06:23 schreef Flav het volgende:
Hier ook al sinds 5 uur wakker.
Helaas namen de krampen af toen ik V met 39 graden koorts uit bed haalde na zijn middagslaapje.
Hopelijk hebben de krampen wel iets gedaan want merk dat het wachten me toch wat doet.
Alsof ik een race tegen de klok aan het houden ben omdat dinsdag de controle in het ziekenhuis is.Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou strippen dan iets voor je zijn?Schudden voor gebruik
Ik geef beeldende vorming op een vmbo school en er zitten weleens dagen tussen dat ik alle creatieve materialen als rommel ga zien. Klusjes als dit zorgen ervoor dat ik dan weer helemaal bij kan tanken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 04:27 schreef dodoria het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:18 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als de strijkkralen op kleur sorteren....![]()
Lekker zen!
Wij hebben ons vierkante ontwerp geüpload naar een geboortekaartjeswebshop (alsof het een foto-kaart was) en kregen er gratis passende vierkante enveloppen bij (wit, andere kleuren tegen meerprijs).quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:26 schreef Stippelrientje het volgende:
Dat gaat niet in een standaard enveloppe
En als ik dit zo lees, kom ik een stukje tegen wat mij zo af en toe ergernis geeft omtrent zorg krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:37 schreef Flav het volgende:
Afgelopen donderdag is het vruchtwater nog gecontroleerd en het zat nog net boven het minimum.
Meidenhuis <3quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Geslachtsbepaling gehad!
We krijgen een meisjeeeee! 🎀
Arme Lex
We gaan nu naar een feestje van vrienden en ik probeerde mijn flipflops aan te krijgen, maar dat was een no go. 😂 Nu enorm oude sneakers op standje olifantenpootje gemaakt en dat gaat net. Ze zien er echter wel heel pauper aan. Dat samen met de zwangerschapsleggings, mijn haar in een staart en een legerjasje, schreeuwt ik ben 40 weken en dont give a fuck anymore.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:52 schreef Flav het volgende:
@:Rebubbled hier ook vochtpootjes.
Liep toch al alleen op slippers omdat lekker makkelijk
Ga je ze ook een live suprise eerste range show geven?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:28 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
We gaan nu naar een feestje van vrienden en ik probeerde mijn flipflops aan te krijgen, maar dat was een no go. 😂 Nu enorm oude sneakers op standje olifantenpootje gemaakt en dat gaat net. Ze zien er echter wel heel pauper aan. Dat samen met de zwangerschapsleggings, mijn haar in een staart en een legerjasje, schreeuwt ik ben 40 weken en dont give a fuck anymore.
Wat fijn! 19 april baby’s zijn zooooo leuk!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef Mariposas het volgende:
Goede vrijdag en volle maan baby: check!
Vanochtend iets voor 5 uur geboren in bad. Wow, wat een ervaring! Ik kreeg vlot persweeën die al het werk deden. Met een paar persweeën is hij onder water geboren. En zonder schouderdystocie, mede door mijn geweldige verloskundige die gewoon op de volgende persweeën wachtte nadat het hoofdje geboren was.
Ik zit in een praktijk waar 3 verloskundige en 2 waarnemers zitten, maar merk dat ik de meeste klik tot nu toe heb met 1 van de verloskundige en die had ik de laatste keer dus nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:36 schreef Rebubbled het volgende:
D-E, ik snap je helemaal. Ik ben erg blij met mijn verloskundige daarom. Ze is heel relaxt onder alles en trekt niet aan de paniekbel voor er echt iets moet worden gecheckt. Zoals na 4 weken geen fundusgroei bij mij een groeiecho ingepland. Geen moment heeft ze er voor die tijd iets over gezegd. Suikertest vroeg ze of ik hem wilde of niet, incl. haar mening dat als je suiker hebt er toch weinig aan gedaan kan worden en ze zelf geen redenen bij me zag om hem af te nemen. Dat maakt mij zoveel relaxter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladebroodje, kaneelbroodjes en kaasbroodjes. Verveling doet rare dingen met mij.
Yay! van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:13 schreef Mariposas het volgende:
Goede vrijdag en volle maan baby: check!
Vanochtend iets voor 5 uur geboren in bad. Wow, wat een ervaring! Ik kreeg vlot persweeën die al het werk deden. Met een paar persweeën is hij onder water geboren. En zonder schouderdystocie, mede door mijn geweldige verloskundige die gewoon op de volgende persweeën wachtte nadat het hoofdje geboren was.
https://rutgerbakt.nl/bro(...)e-hazelnoten-recept/quote:
Hahaha nee heb de hele avond in een kringetje met een andere zwangere en alle klapperende eierstokvriendinnetjes van de vrienden van boyfriend gezeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:20 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ga je ze ook een live suprise eerste range show geven?veel dansen kan ook de boel opwekken
![]()
Dat zijn de betere feestjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |