Ik denk dat hij zich nu heel erg dom voelt. Hij had gewoon steeds het idee dat het nog zo ver weg was de uitgerekende datum, maar ja, die komt natuurlijk vanzelf dichterbij.... op zich is de kans klein dat hij de geboorte echt zal missen, want is baar altijd nogal lang. maar ik zou het hem niet in dank afnemen als ik een deel alleen zou moeten doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:43 schreef Stippelrientje het volgende:
Wat gek dat hij riskeert alles te missen...

maar 3 dagen met dikke buik en 2 andere kindjes is op dit moment voor mij niet haalbaar, dus dat zou bij ons het obstakel zijn. Mijn lief ziet dat zelf ook wel in (nog wel meer dan ik denk ik, want alles komt zo'n beetje op hem terecht momenteel). Maar als het niet was omdat ik niet zoveel meer kan, dan zou ik hem nog wel zo'n uitje gunnen als hij dat graag wil denk ik. (Maar ik ben ook zwanger, dus voor het zelfde geld opeens zo'n gril dat ie toch bij me moet blijven omdat ik mezelf anders zo zielig en alleen voel
 maar 3 dagen met dikke buik en 2 andere kindjes is op dit moment voor mij niet haalbaar, dus dat zou bij ons het obstakel zijn. Mijn lief ziet dat zelf ook wel in (nog wel meer dan ik denk ik, want alles komt zo'n beetje op hem terecht momenteel). Maar als het niet was omdat ik niet zoveel meer kan, dan zou ik hem nog wel zo'n uitje gunnen als hij dat graag wil denk ik. (Maar ik ben ook zwanger, dus voor het zelfde geld opeens zo'n gril dat ie toch bij me moet blijven omdat ik mezelf anders zo zielig en alleen voel  )
 ) 

Ik sluit me aan bij Elamilano: het lijkt me vooral zwaar om alleen te zijn als je twee anderen kinderen hebt om voor te zorgen. Dat zou ik vooral problematisch vinden.
 Ik sluit me aan bij Elamilano: het lijkt me vooral zwaar om alleen te zijn als je twee anderen kinderen hebt om voor te zorgen. Dat zou ik vooral problematisch vinden.  Ik ben wel blij dat mijn nesteldrang afwezig is, anders werd ik gek in deze chaos
 Ik ben wel blij dat mijn nesteldrang afwezig is, anders werd ik gek in deze chaos   
   't Kind heeft niet zoveel nodig, hou ik mezelf maar voor. Een warme borst om uit te drinken en op te liggen, een veilig slaapplekje, wat schone luiers, wat kleertjes. En een maxicosi in geval van nood. Dat hebben we - op de luiers na - al wel in huis.
 't Kind heeft niet zoveel nodig, hou ik mezelf maar voor. Een warme borst om uit te drinken en op te liggen, een veilig slaapplekje, wat schone luiers, wat kleertjes. En een maxicosi in geval van nood. Dat hebben we - op de luiers na - al wel in huis.

van harte gefeliciteerd!!
 van harte gefeliciteerd!!  

Ik wil gewoon even een jaar geen verbouw en klusmeuk in huis meer zien straksquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef pinquit het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd voor nesteldrang. Ben lui ook

Voor mijn gevoel zijn we nu al 2 jaar continu met IETS bezig in huis.
 Voor mijn gevoel zijn we nu al 2 jaar continu met IETS bezig in huis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |