Oh zo leuk! In heb vandaag mijn officiële termijnecho, ben nu 10+4.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:28 schreef Sicilia het volgende:
Nee allereerste echo! Ben als het goed is morgen 7+5.

, na mijn groeispurt op mijn 15e nooit boven de 60 kilo geweest.
, na mijn groeispurt op mijn 15e nooit boven de 60 kilo geweest. En daarna met 11 weken de termijnecho, ook zo bijzonder en zo'n groot verschil met de 8 wekenecho!
 En daarna met 11 weken de termijnecho, ook zo bijzonder en zo'n groot verschil met de 8 wekenecho!

Wow, mijlpaal der mijlpalen Rebubbled!
 Wow, mijlpaal der mijlpalen Rebubbled! 
 Ik ben ook benieuwd wanneer deze baby gaat komen. Ik heb net het hangwiegje naar beneden verplaatst zodat er boven ruimte is om speelgoed dozen uit te zoeken. Hoe eerder dat kan, hoe eerder ik Eindelijk een babywasje kan gaan draaien.
 Ik ben ook benieuwd wanneer deze baby gaat komen. Ik heb net het hangwiegje naar beneden verplaatst zodat er boven ruimte is om speelgoed dozen uit te zoeken. Hoe eerder dat kan, hoe eerder ik Eindelijk een babywasje kan gaan draaien.  

Leuk dat mensen dat nu al zienquote:Op woensdag 17 april 2019 19:56 schreef taxibabe het volgende:
Vandaag sprak ik een collega op het werk die ik al 2 weken niet had gesproken, ze zei dat je al echt kon zien dat mijn buik gegroeid is!

Heb ook het gevoel dat ik het echt merk als ik op mijn buik lig, denk dat het niet lang meer duurt voordat dat oncomfortabel wordt.
 Heb ook het gevoel dat ik het echt merk als ik op mijn buik lig, denk dat het niet lang meer duurt voordat dat oncomfortabel wordt.  Wel voor de zekerheid antistoffen prikken voor de vijfde ziekte, het heerst op het kdv en peutermeisje zit ook met hoogrode wangen aan tafel. Geen idee of ik het als kind gehad heb, maar ik ga er vanuit dat het wel los zal lopen.
 Wel voor de zekerheid antistoffen prikken voor de vijfde ziekte, het heerst op het kdv en peutermeisje zit ook met hoogrode wangen aan tafel. Geen idee of ik het als kind gehad heb, maar ik ga er vanuit dat het wel los zal lopen.

Mijn foto van buik met 'Ja nog steeds zwanger' op Whatsapp helpt echt enorm. Als mensen me nu iets vragen is het hoe het gaat en of ze iets kunnen doen. *o*quote:Op donderdag 18 april 2019 13:42 schreef Flav het volgende:
@:Rebubbled UD mijlpaal
Afspraak staat voor dinsdag 10:30, ctg en daarna gesprek gynaecoloog hoe nu verder.
Vandaag is hij weer rustig maar na een tijdje op m’n zij voel ik hem wel weer.
Bij V had ik geen tijd om zenuwachtig te zijn want hij kwam onverwachts met 39 weken al.
En dat iedereen je dan moet mededelen dat een 2e eerder komt helpt ook niet mee.
Kom moeilijk in m’n bubbel met al die vragen en belangstelling hoe het nu gaat.
M’n subtiele hints om me met rust te laten komen schijnbaar alleen bij mijn ouders aan..

Wat een heerlijk kind is het toch!
 Wat een heerlijk kind is het toch!  

Ook voor het eerst het hartje gehoord. Zo bijzonder!
 Ook voor het eerst het hartje gehoord. Zo bijzonder!  

.
.  , het is gewoon zo mooi.
, het is gewoon zo mooi. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 weken werken en dan heb ik verlof. Aaaaaaaah

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |