Ow ja, die dingen in de koffer die op het lijstje staan zijn zo geregeld inderdaad. Maar ik heb ook een lijstje met alle andere dingen die er niet op staan.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:16 schreef pinquit het volgende:
Ohja lijstjes maken![]()
Alleen moet ik nu toch wel echt die ziekenhuiskoffer gaan vullen met wat op die lijstjes staatbeetje aan 't uitstellen steeds..
Baby komt u maar inderdaad. Het idee dat dit nog twee weken kan duren is echt irritant. Ze is nog steeds jolig aan het rondrollen alsof morgen niet haar UD is.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:36 schreef Flav het volgende:
Ik doe wat huishouden en verder bankhangen.
Zou nog zo veel willen doen maar m’n bekken laat dat helaas niet toe.
Ik ga wel komende dagen kleine stukjes lopen buiten, het wordt zon mooi weer!![]()
Cordring is binnen![]()
Baby komt u maar!
quote:Op woensdag 17 april 2019 18:27 schreef douche-eendje het volgende:
Dat moment dat je een chocoladecraving hebt, de laatste 4 paaseitjes hebt opgegeten en je afvraagt of je zo nog op pad gaat voor meer. Dan het moment dat je man thuiskomt van werk met een chocoladepaashaas van een kilo![]()
![]()
.
Ik had er nog niet eens om gevraagd&wist van niks, ik was serieus aan het overwegen om na het avondeten dan nog maar de deur uit te gaan en toen kwam hij binnen lopen met een grijnsquote:Op woensdag 17 april 2019 19:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]jouw man weet
Ik heb deze zwangerschap 1 keer moeten huilen van geluk, omdat m'n vriend iets van de supermarkt had meegenomen waar ik nota bene om had gevraagddus ik begrijp je gevoel
Ohh wow, super vers. Leuk! Die eerste knipperende pixels vond ik echt speciaal. Succes.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:28 schreef Sicilia het volgende:
Nee allereerste echo! Ben als het goed is morgen 7+5.
Oh zo leuk! In heb vandaag mijn officiële termijnecho, ben nu 10+4.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:28 schreef Sicilia het volgende:
Nee allereerste echo! Ben als het goed is morgen 7+5.
Leuk dat mensen dat nu al zienquote:Op woensdag 17 april 2019 19:56 schreef taxibabe het volgende:
Vandaag sprak ik een collega op het werk die ik al 2 weken niet had gesproken, ze zei dat je al echt kon zien dat mijn buik gegroeid is!![]()
Mijn foto van buik met 'Ja nog steeds zwanger' op Whatsapp helpt echt enorm. Als mensen me nu iets vragen is het hoe het gaat en of ze iets kunnen doen. *o*quote:Op donderdag 18 april 2019 13:42 schreef Flav het volgende:
@:Rebubbled UD mijlpaal![]()
Afspraak staat voor dinsdag 10:30, ctg en daarna gesprek gynaecoloog hoe nu verder.
Vandaag is hij weer rustig maar na een tijdje op m’n zij voel ik hem wel weer.
Bij V had ik geen tijd om zenuwachtig te zijn want hij kwam onverwachts met 39 weken al.
En dat iedereen je dan moet mededelen dat een 2e eerder komt helpt ook niet mee.
Kom moeilijk in m’n bubbel met al die vragen en belangstelling hoe het nu gaat.
M’n subtiele hints om me met rust te laten komen schijnbaar alleen bij mijn ouders aan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 5 weken werken en dan heb ik verlof. Aaaaaaaah![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |