abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186231872
Oh ziet er super uit Ela! Love de tafel met verfspetters. Een tafel met verhalen van liefde en avonturen. O+
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_186231973
Ela nog gefeliciteerd met jullie dochter! *O* Wat ziet het er mooi uit. 6 jaar alweer (Als ik het goed heb onthouden. :@ ) O+
  maandag 15 april 2019 @ 14:45:01 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_186232057
Ziet er lekker uit, ela! En gefeliciteerd met je grote dochter!

Ik verlang heel erg naar een groot glas versgeperste jus, naar een bosbessenmuffin, verse fruitsalade en naar chocoladekokosbolletjes, maar ik eet nu suikervrij (alle varianten van) en koolhydraatarm. Op mijn kraambed wil ik dit wel allemaal. :9~
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 15 april 2019 @ 14:49:00 #79
327807 Mariposas
יה&#14
pi_186232101
Over traktatie gesproken, ik ben nog op zoek naar ideeen voor iets dat mijn zoon kan trakteren op de opvang als de baby er is. Maar het moet suikervrij zijn en vrij van plastic. Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een kartonnen Nijntje of ooievaar op een doosje rozijntjes plakken. Nu alleen nog moed verzamelen om dat te gaan knutselen. :O Kant en klaar kopen kan ook, maar ik vind het een beetje idioot om voor zoiets geknutseld geld uit te geven.
pi_186232107
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:52 schreef pinquit het volgende:
Guuuuys! Hongeeerr! :D misselijk :X
Ela gefeliciteerd met je grote! Wat een geniale traktatie O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_186232682
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:27 schreef elamanilo het volgende:
Nog even de traktatie van m'n dochter showen ;) O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met je oudste! *O*
pi_186232814
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Over traktatie gesproken, ik ben nog op zoek naar ideeen voor iets dat mijn zoon kan trakteren op de opvang als de baby er is. Maar het moet suikervrij zijn en vrij van plastic. Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een kartonnen Nijntje of ooievaar op een doosje rozijntjes plakken. Nu alleen nog moed verzamelen om dat te gaan knutselen. :O Kant en klaar kopen kan ook, maar ik vind het een beetje idioot om voor zoiets geknutseld geld uit te geven.
Rozijntjes zitten toch ook gewoon suikers in?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186232969
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Lange vingers met boter en roze/blauwe muisjes?
  maandag 15 april 2019 @ 15:56:58 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186232999
Mariposas, een bak blauwe bessen? :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186233012
Owja, alternatief voor beschuit met muisjes moet ik nog zoeken. Al het beschuit kan sesam bevatten/sporen van sesam bevatten en dat spul wil ik dan gewoon niet in huis. Wel een merk glutenvrij/allergenenvrij beschuit gevonden, maar 3,65 voor een pakje beschuit vind ik wat te dol :')
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:56 schreef pinquit het volgende:
Mariposas, een bak blauwe bessen? :')
Hehehe, of aardbeien. Wel episch inderdaad.
  maandag 15 april 2019 @ 15:58:09 #86
327807 Mariposas
יה&#14
pi_186233017
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Rozijntjes zitten toch ook gewoon suikers in?
Mja, voor de opvang geldt vooral geen bewerkte producten met suikers, dus geen koekjes, snoepjes en chocolade zeg maar. Dat past niet in hun visie. Fruit kan zeker wel. :)
Overigens maken ze met feestdagen wel eens dingen met kokosbloesemsuiker, dus mja. :')
pi_186233041
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Mja, voor de opvang geldt vooral geen bewerkte producten met suikers, dus geen koekjes, snoepjes en chocolade zeg maar. Dat past niet in hun visie. Fruit kan zeker wel. :)
Overigens maken ze met feestdagen wel eens dingen met kokosbloesemsuiker, dus mja. :')
Mandarijnen met een gezichtje erop en een vlaggetje met "hoera er is een baby geboren" ofzo.
pi_186234214
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ah!
Ik knutselde toendertijd wel wat met rijstwafels en dan een plaatje. Maar zonder plastic ook weer lastig.
pi_186234608
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2019 15:57 schreef douche-eendje het volgende:
Owja, alternatief voor beschuit met muisjes moet ik nog zoeken. Al het beschuit kan sesam bevatten/sporen van sesam bevatten en dat spul wil ik dan gewoon niet in huis. Wel een merk glutenvrij/allergenenvrij beschuit gevonden, maar 3,65 voor een pakje beschuit vind ik wat te dol :')
[..]

Soepstengels door de witte chocolade rollen en daarna door de muizen?

Mariposas, een roze of blauw bakje met popcorn en de naam van de baby erop? Yoghurtijsjes met vers fruit maken?
pi_186234866
Ik ben echt super misselijk nu door het lezen van dit steeds handiger geworden topic...
Schudden voor gebruik
pi_186235397
Cavabien... bedankt voor het delen van het begin van het nieuwe hoofdstuk O+
Schudden voor gebruik
  maandag 15 april 2019 @ 18:36:38 #92
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186235623
@douche-eendje
Serieus? Mogen al die kazen? Zit ik me nou voor niks zo in te houden? :o

Ik weet niet meer wie er af gaf op rijst,boter en suiker, maar rijstebrij behoort hands down tot 1 van mijn 5 (tevens mijn man’s) lievelingsgerechten ooit. :9
Je kunt me er echt voor wakker maken.
Kleffe natte rijst, suiker, boter en kaneel in de pan en dan uren onder een dekbed garen. Mmm.
Overmorgen maar eens maken :9

Ik werd net gebeld door Mn vk dat Mn glucosewaarde niet goed was. 7.0.
Plotseling bedacht ik me dat ik halverwege die 2 uur na de lunch ook nog een handje winegums en 2 choc koekjes op had. Dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben :Y) Hoe kon ik zo stom zijn.
Dus nu moet ik weer terug. Ach.. houdt me op straat. Lekker weer om te fietsen dus geen probleem.
Vergat vandaag wel meer. Een dure ketting bij de bloemenwinkel. Nog voor gebeld, maar ze hebben hem niet gevonden dus ik heb echt dikke pech.

Ik heb me een beetje laten gaan en ga zo 4 witlofjes eten. Was vergeten dat niemand het lekker vind in huis en opbakken vind ik echt niet lekker meer na bereiden. Dan maar met niks erbij :)

Vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Mn blauwe regen weer geleid, net als de druif.
En de blauwe bessen eindelijk in zure grond gezet. Een klusje dat al 9 weken op me lag te wachten. Eetbare tuin. Love it. Kan niet waxhten tot Mn andijvie en andere stekken groot genoeg zijn voor in de tuin. O+
Zonder hoop geen leven.
  maandag 15 april 2019 @ 18:52:04 #93
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_186235871
quote:
17s.gif Op maandag 15 april 2019 15:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]

Rijstwafels een optie? Of misschien levert dat hetzelfde probleem op....
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  maandag 15 april 2019 @ 18:55:05 #94
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_186235931

Ik kocht net weer deze. Zuur, beetje bitter, bubbels O+ Ik was er al verslingerd aan, maar nu al zwangerend nog meer
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_186237339
Sisu, ik kan ook echt niet wachten tot deze baby eruit is en ik weer mijn tuintje in kan. Hoe heb je de grond verzuurd? Ik wil frambozen planten en die gaan daar ook lekker op. Verder wacht ik braaf op ijsheiligen voor de pepers en tomaten de tuin in gaan. En ik wil een aardbeienbak maken.

Als ik dan een tuin moet bijhouden, moet het me ook wat opleveren.

Balen van je suikerwaardes.
pi_186238029
Hier deden ze het allebei nog steeds. Ik vond het heel leuk om te zien dat de ervaren gynaecoloog zo met de echo alles vond, overal zo heen navigeerde wat ze maar wilde zien en toen de co assistent mocht oefenen dat het toch een heel vak apart lijkt. En dan zijn het er ook nog eens twee dus het was voor haar toch vrij lastig om in 1x 1 opdracht uit te voeren want die 2 zijn nu al eigenwijs natuurlijk.
Wat ons op de discussie bracht, dat je tegenwoordig echo apparaten kan huren en dus thuis een echo kan maken. Als leek gaat het je waarschijnlijk toch echt niet lukken om die mooie echo foto’s te maken, dus waarom doen mensen dat?

In elk geval gaan de twins aardig gelijk op, 1 loopt wat voor op de meting wat betreft zn buik (dikke), en of ik de suikertest toch wel deze week wilde inplannen. Ik heb thuis ook nog teststrips en zit 2 uur na eten toch echt nog dik boven de 7, al een paar metingen. De gynaecoloog dacht zelf wel dat er nu al wel uit zou komen dat er weer diabetus is, maar anders zou dat wel over 6 weken zijn. Ze achtte de kans blijkbaar nihil dat het niet terug zou komen.

Oh en het geslacht dat de verloskundige zag bij 13 weken, 3 dagen klopte inderdaad. Best tof dat ze dat zo vroeg zag.
pi_186238380
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 18:36 schreef Sisu het volgende:
@:douche-eendje
Serieus? Mogen al die kazen? Zit ik me nou voor niks zo in te houden? :o

Jup. Geen rauwmelkse kazen eten, de rest kan echt geen kwaad. Bij AH zit er duidelijk een zwarte ronde sticker op als het rauwmelks is.
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Rijstwafels een optie? Of misschien levert dat hetzelfde probleem op....
Vaak hetzelfde probleem en tsja, rijstwafels :P
pi_186239337
Flav waar hang je uit? :D
pi_186239954
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 21:01 schreef Rebubbled het volgende:
Flav waar hang je uit? :D
Chillend op de bank :')
Geen tekenen van een naderende bevalling haha.
pi_186242001
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef Rebubbled het volgende:
Sisu, ik kan ook echt niet wachten tot deze baby eruit is en ik weer mijn tuintje in kan. Hoe heb je de grond verzuurd? Ik wil frambozen planten en die gaan daar ook lekker op. Verder wacht ik braaf op ijsheiligen voor de pepers en tomaten de tuin in gaan. En ik wil een aardbeienbak maken.

Als ik dan een tuin moet bijhouden, moet het me ook wat opleveren.

Balen van je suikerwaardes.
Dennennaalden in je aarde stoppen
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')