Ela gefeliciteerd met je grote! Wat een geniale traktatiequote:

quote:Op maandag 15 april 2019 14:27 schreef elamanilo het volgende:
Nog even de traktatie van m'n dochter showen
Gefeliciteerd met je oudste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Rozijntjes zitten toch ook gewoon suikers in?quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Over traktatie gesproken, ik ben nog op zoek naar ideeen voor iets dat mijn zoon kan trakteren op de opvang als de baby er is. Maar het moet suikervrij zijn en vrij van plastic. Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een kartonnen Nijntje of ooievaar op een doosje rozijntjes plakken. Nu alleen nog moed verzamelen om dat te gaan knutselen.Kant en klaar kopen kan ook, maar ik vind het een beetje idioot om voor zoiets geknutseld geld uit te geven.

Lange vingers met boter en roze/blauwe muisjes?quote:Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Over traktatie gesproken, ik ben nog op zoek naar ideeen voor iets dat mijn zoon kan trakteren op de opvang als de baby er is. Maar het moet suikervrij zijn en vrij van plastic. Het enige wat ik tot nu toe heb bedacht is een kartonnen Nijntje of ooievaar op een doosje rozijntjes plakken. Nu alleen nog moed verzamelen om dat te gaan knutselen.Kant en klaar kopen kan ook, maar ik vind het een beetje idioot om voor zoiets geknutseld geld uit te geven.

Hehehe, of aardbeien. Wel episch inderdaad.quote:

Mja, voor de opvang geldt vooral geen bewerkte producten met suikers, dus geen koekjes, snoepjes en chocolade zeg maar. Dat past niet in hun visie. Fruit kan zeker wel.quote:Op maandag 15 april 2019 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rozijntjes zitten toch ook gewoon suikers in?

Mandarijnen met een gezichtje erop en een vlaggetje met "hoera er is een baby geboren" ofzo.quote:Op maandag 15 april 2019 15:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mja, voor de opvang geldt vooral geen bewerkte producten met suikers, dus geen koekjes, snoepjes en chocolade zeg maar. Dat past niet in hun visie. Fruit kan zeker wel.
Overigens maken ze met feestdagen wel eens dingen met kokosbloesemsuiker, dus mja.

Ah!quote:Op maandag 15 april 2019 15:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mja, voor de opvang geldt vooral geen bewerkte producten met suikers, dus geen koekjes, snoepjes en chocolade zeg maar. Dat past niet in hun visie. Fruit kan zeker wel.
Overigens maken ze met feestdagen wel eens dingen met kokosbloesemsuiker, dus mja.

Soepstengels door de witte chocolade rollen en daarna door de muizen?quote:Op maandag 15 april 2019 15:57 schreef douche-eendje het volgende:
Owja, alternatief voor beschuit met muisjes moet ik nog zoeken. Al het beschuit kan sesam bevatten/sporen van sesam bevatten en dat spul wil ik dan gewoon niet in huis. Wel een merk glutenvrij/allergenenvrij beschuit gevonden, maar 3,65 voor een pakje beschuit vind ik wat te dol
[..]
Hehehe, of aardbeien. Wel episch inderdaad.

Rijstwafels een optie? Of misschien levert dat hetzelfde probleem op....quote:Op maandag 15 april 2019 15:57 schreef douche-eendje het volgende:
Owja, alternatief voor beschuit met muisjes moet ik nog zoeken. Al het beschuit kan sesam bevatten/sporen van sesam bevatten en dat spul wil ik dan gewoon niet in huis. Wel een merk glutenvrij/allergenenvrij beschuit gevonden, maar 3,65 voor een pakje beschuit vind ik wat te dol
[..]
Hehehe, of aardbeien. Wel episch inderdaad.

Jup. Geen rauwmelkse kazen eten, de rest kan echt geen kwaad. Bij AH zit er duidelijk een zwarte ronde sticker op als het rauwmelks is.quote:Op maandag 15 april 2019 18:36 schreef Sisu het volgende:
@:douche-eendje
Serieus? Mogen al die kazen? Zit ik me nou voor niks zo in te houden?![]()
Vaak hetzelfde probleem en tsja, rijstwafelsquote:Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Rijstwafels een optie? Of misschien levert dat hetzelfde probleem op....

Dennennaalden in je aarde stoppenquote:Op maandag 15 april 2019 19:48 schreef Rebubbled het volgende:
Sisu, ik kan ook echt niet wachten tot deze baby eruit is en ik weer mijn tuintje in kan. Hoe heb je de grond verzuurd? Ik wil frambozen planten en die gaan daar ook lekker op. Verder wacht ik braaf op ijsheiligen voor de pepers en tomaten de tuin in gaan. En ik wil een aardbeienbak maken.
Als ik dan een tuin moet bijhouden, moet het me ook wat opleveren.
Balen van je suikerwaardes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |