FlipsGODINquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef Flippiee het volgende:
feestieeee
@:r-woud93
@:vanillekwark
@:i.
@:hemarookworst
@:iedereendieikvergeet
quote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef I. het volgende:
@:haags_kwartiertje @:r-woud93 @:naatje_1 @:kopjechino @:vanillekwark @:amarantha
R-woudquote:
Geen haagsquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef I. het volgende:
@:haags_kwartiertje @:r-woud93 @:naatje_1 @:kopjechino @:vanillekwark @:amarantha
presentquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef Flippiee het volgende:
feestieeee
@:r-woud93
@:vanillekwark
@:i.
@:hemarookworst
@:iedereendieikvergeet
dan gaat ie me pestenquote:
quote:
woehoeequote:
hoop dat ie er lang blijftquote:Op zondag 14 april 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
Haags zit dronken in de kroeg de zeldzame overwinning van ADO te vieren
Oeiquote:Op zondag 14 april 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan gaat ie me pesten
het valt al mee dat ie geen topic maakte
Na die wedstrijd tegen Utrecht vreesde ik het ergste
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkDa's wel echt heel nasty altijd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkGewoon op de vluchtstrook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
oeeh prima keusquote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
NiceIk eet ook chips, sweet chilli tortillachips
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkVind die voorzieningen voor vrouwen zo beroerd wat dat betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon op de vangrail gaan zitten, kan er mooi tussendoor jaquote:
Ja maar echt hoor. Skeere zooi altijd daar..quote:Op zondag 14 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oeeh prima keus
[..]
Vind die voorzieningen voor vrouwen zo beroerd wat dat betreft
Nah ben niet zo van de chips. Wel macho'squote:Op zondag 14 april 2019 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen die niet of eet je sowieso liever geen chips?
Nog matiger als je moet betalen en het is niet eens schoonquote:Op zondag 14 april 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor. Skeere zooi altijd daar..
nacho's altijd primaquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah ben niet zo van de chips. Wel macho's
En dan gebeten worden door rode mieren. Geen pretje. Geen pretje.quote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vond ik vroeger zo lullig. Werkte ik in de zomer op het land, moesten we aardappels rapen. Werkte ook twee meiden. Als jongens moesten pissen, liepen ze gewoon even het veld uit en pisten in de sloot. De meiden moesten dan gehurkt achter een tractor gaan zitten.Lekker met je kont in de brandnetels.
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de damesquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vond ik vroeger zo lullig. Werkte ik in de zomer op het land, moesten we aardappels rapen. Werkte ook twee meiden. Als jongens moesten pissen, liepen ze gewoon even het veld uit en pisten in de sloot. De meiden moesten dan gehurkt achter een tractor gaan zitten.Lekker met je kont in de brandnetels.
Ja, zo viesquote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog matiger als je moet betalen en het is niet eens schoon
[..]
nacho's altijd prima
Of even je tractor op een plek zetten zonder brandnetels!quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de dames
Als dat mogelijk is, is dat ook een goede oplossing!quote:Op zondag 14 april 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of even je tractor op een plek zetten zonder brandnetels!
Altijd fijn als mensen nadenken met het andere geslachtquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Sorryquote:Op zondag 14 april 2019 00:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zo vies![]()
Lekker. Nu heb ik zin in nacho's
quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan gebeten worden door rode mieren. Geen pretje. Geen pretje.
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de dames
aww arme meidenquote:Op zondag 14 april 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.
Haha thanksquote:Op zondag 14 april 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen nadenken met het andere geslacht
[..]
Sorrywil ik je ook niet aandoen
gauw over wat anders praten
quote:Op zondag 14 april 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.
Dat is wel vervelendquote:Op zondag 14 april 2019 00:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha thanks
Maar heb toch al nergens trek in vandaag. Geen idee hoe dat komt..
lul ben je ookquote:
Ik denk dat het komt door het blowen ofzo. Kater valt reuze meequote:Op zondag 14 april 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelendkater van gisteren?
Binnenkort weer even mijn vaste nacho adres bezoekenquote:
Vond het ook echt een naar bedrijf.quote:Op zondag 14 april 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen nadenken met het andere geslacht
Ja, wel sneu..quote:
Lekkerrquote:Op zondag 14 april 2019 00:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Binnenkort weer even mijn vaste nacho adres bezoeken
Letterlijk.quote:Op zondag 14 april 2019 00:20 schreef I. het volgende:
[..]
Vond het ook echt een naar bedrijf.
[..]
Ja, wel sneu..In de brandende zon in je blote kont op een veldje.
Was dan ook wel echt kutwerk.
ohh beterquote:Op zondag 14 april 2019 00:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door het blowen ofzo. Kater valt reuze mee
Klinkt zeker niet als een pretjequote:Op zondag 14 april 2019 00:20 schreef I. het volgende:
[..]
Vond het ook echt een naar bedrijf.
[..]
Ja, wel sneu..In de brandende zon in je blote kont op een veldje.
Was dan ook wel echt kutwerk.
Ik ben niet thuis. Kom later wel terug.quote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef I. het volgende:
we wachten wel op jequote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Kom later wel terug.
6 van de 8 weken in de zomervakantie.quote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zeker niet als een pretjeheb je het lang volgehouden?
Wat Flips zegt.quote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis. Kom later wel terug.
Dat is nog best een lange periodequote:Op zondag 14 april 2019 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
6 van de 8 weken in de zomervakantie.Waarvan 4 op het land, en 2 in de kassen daar. Zelfde werk, alleen iets minder last van de zon.
Op dat moment heb je veel over voor een leuk zakcentje.
Goed om te horen man.quote:
Slapen gek, morgenvroeg F1 bier nootjes dit dat je weet tochquote:
Ben blij voor jequote:
jammerquote:Op zondag 14 april 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Slapen gek, morgenvroeg F1 bier nootjes dit dat je weet toch
Welterusten!quote:Op zondag 14 april 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
[..]
je kan niet alles hebben flipquote:
Pffff, wat is dit voor mentaliteitquote:Op zondag 14 april 2019 00:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje discipline en werk verdienenquote:Op zondag 14 april 2019 00:31 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, ik moest van m'n ouders ook wel werken, hele dagen niks doen deed ik al teveel ditdat.
Dat heb ik wel gemerkt bij jequote:
Ik ook bij jouquote:
4 punten achter op Feyenoord.quote:
quote:
Zat je tussen de oostblokkers?quote:Op zondag 14 april 2019 00:24 schreef I. het volgende:
[..]
6 van de 8 weken in de zomervakantie.Waarvan 4 op het land, en 2 in de kassen daar. Zelfde werk, alleen iets minder last van de zon.
Op dat moment heb je veel over voor een leuk zakcentje.
eerder zacht?quote:Op zondag 14 april 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Precies, word je hard van, zeiden ze dan.
Nou..
haterquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Precies, word je hard van, zeiden ze dan.
Nou..
Of was dat zo lang geleden dat ze er nog niet in volle getalen aanwezig zijnquote:Op zondag 14 april 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]
Welgeteld 4 stuks, maar verder allemaal Nederlanders.Groepje van twintig man gok ik.
quote:Op zondag 14 april 2019 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 punten achter op Feyenoord.
Volgende week wordt belangrijk voor AZ
dus zullen ze wel 6-0 verliezen
[..]beetje hard to get sorry
kussie vosss slaap zacht
Het is hard werken op een boerderij jaquote:Op zondag 14 april 2019 00:37 schreef I. het volgende:
[..]
Zo slap als een vaatdoek aan 't eind van de week.Hele weekend op bed liggen en weer door.
Ik hoorde ook nog dat Beugelsdijk een rode kaart verdiend had?quote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
man man man
Az was ook gewoon beter en dan zo verliezen
Oh je bent niet gegaan?quote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoorde ook nog dat Beugelsdijk een rode kaart verdiend had?
Las in VBL iets over 70% balbezit?
Heb het niet gezien verder, misschien maar goed ook.sowieso koppijn dan
Beetje op je luie sanka zitten hele dagquote:
Neee, was drankje doen, prioriteiten ditdat.quote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh je bent niet gegaan?
Mja Beugelsdijk wat een God
Ah okequote:Op zondag 14 april 2019 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee, was drankje doen, prioriteiten ditdat.
Kloptquote:Op zondag 14 april 2019 00:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of was dat zo lang geleden dat ze er nog niet in volle getalen aanwezig zijn
Heb jij ook wel gedaan zekerquote:Op zondag 14 april 2019 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is hard werken op een boerderij ja
Absoluut, heeft ook wel watquote:Op zondag 14 april 2019 00:42 schreef I. het volgende:
[..]
KloptDit waren de eersten.
[..]
Heb jij ook wel gedaan zeker
Mooi werk.quote:Op zondag 14 april 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Absoluut, heeft ook wel wat
hooien op het veld dit dat
Ik vermoed iets in de erotische richting?quote:
Nee ik heb 1 biertje op man. Bedoelde die nieuwe variant van cappuccinoquote:
Zoiets is het wel aan het worden jamquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vermoed iets in de erotische richting?
Lekkaaaahquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets is het wel aan het worden jam
Ohquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 biertje op man. Bedoelde die nieuwe variant van cappuccino
Het geeft ook wel bepaalde voldoening dat soort werkquote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Mooi werk.
Heb ook wel onkruid gestoken tussen de bieten. Stukken leuker werk wel, kon je ook gewoon lekker lopen ipv. op je knieën. Als je dan de hele ochtend lekker in de frisse ochtendlucht staat, en dan ergens rond een uur of 10 de zon opkomt en de ochtenddauw opdroogt. Boh.
Mja, dan is het al snel 13:00/14:00 's middags en staat de zon een partij te branden in je nek.
quote:Op zondag 14 april 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat door het dolle heen vanwege ADO.
Ja, saai weekend gehad. Alleen vrijdag nog de stad in geweest.quote:
neee beetje jammer dat het ten koste van AZ moest.quote:Op zondag 14 april 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar vond het niet leuk voor jou
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 14 april 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat door het dolle heen vanwege ADO.
Maar je hebt de zondag nog.quote:Op zondag 14 april 2019 00:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, saai weekend gehad. Alleen vrijdag nog de stad in geweest.
Haha nee maar die met Paul kreeg hij nog terug. Dat soort dingen vergeet ik niet.quote:Op zondag 14 april 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neee beetje jammer dat het ten koste van AZ moest.
Was beetje bang voor topic in ONZ net zoals met paultje met utrecht![]()
Da's wel waar ja.quote:Op zondag 14 april 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het geeft ook wel bepaalde voldoening dat soort werk
quote:Op zondag 14 april 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee maar die met Paul kreeg hij nog terug. Dat soort dingen vergeet ik niet.
@:paul
Dat is waar, alleen ook nog geen plannen voor morgenquote:Op zondag 14 april 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt de zondag nog.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]in dat geval zeer blij dat ik je nooit wat heb aangedaan
Oei, gelukkig is er dan FOK!quote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen ook nog geen plannen voor morgen
Ben zo gewend mijn hele weekend volgepland te hebben dat hele weekend niets doen echt voor onwennigsverschijnselen zorgt.
Preciesquote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, gelukkig is er dan FOK!
in dat geval zijn we morgen allemaal wat doenquote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies
Kan ik jullie lastig vallen
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.quote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies
Kan ik jullie lastig vallen
of allebeiquote:Op zondag 14 april 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.
Nou oké doei danquote:Op zondag 14 april 2019 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in dat geval zijn we morgen allemaal wat doen
quote:Op zondag 14 april 2019 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.
Hmm, niet heel snel hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij door het dolle heen maat?
Hij gaat ravingparty met ons doen. Komt goed.quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment wil ik echt een keer meemaken. En niet in FB
altijd tochquote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jeetje, doe ik het weer he
heb je verloren?quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij gaat ravingparty met ons doen. Komt goed.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moment wil ik echt een keer meemaken. En niet in FB
Ja dat duurt en dat duurt ook maar hequote:Op zondag 14 april 2019 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat als ik weer aan het werk mag, ik wel behoorlijk blij ben. Weet niet of ik dan echt door het dolle heen benDat pas wanneer m'n zicht weer aanzienlijk verbetert is.
Ja joh, maar komt wel.quote:Op zondag 14 april 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat duurt en dat duurt ook maar he
Nice. Nee niet Nice van Nice in Frankrijk maar Nice van netjes. Snap je?quote:
pfffff was het dan op zijn minst gezellig?quote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon slambam middenin de middenmoot geeindigd
quote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pfffff was het dan op zijn minst gezellig?
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)quote:
Ik zie het al (bijna) voor me.quote:Op zondag 14 april 2019 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of met slecht zicht.
Huehuehue
Lolquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zie het al (bijna) voor me.
Hueuhuehuehueu
Paar biertjes maar, redelijk nuchter nog hoorquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)
Zou ie zich ook al een kort-pittig kapsel hebben aangemeten?quote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben blij dat je in een huisvrouw bent veranderd zo met alcohol op (dat laatste ga ik maar even vanuit)
Ik snap je helemaal! Zonder de uitleg had ik 'm ook wel gesnapt trouwensquote:Op zondag 14 april 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Nee niet Nice van Nice in Frankrijk maar Nice van netjes. Snap je?
krijg ik dan weer een foto in DM?quote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Paar biertjes maar, redelijk nuchter nog hoor
of zijn haar rood/paars vervenquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef I. het volgende:
[..]
Zou ie zich ook al een kort-pittig kapsel hebben aangemeten?
Ja je weet het niet hèquote:Op zondag 14 april 2019 01:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal! Zonder de uitleg had ik 'm ook wel gesnapt trouwens
Mensen zeggen dat het me goed staatquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]niets mis mee hoor, afhankelijk van kleur best leuk ook
[..]
schaakbord erin scheren
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar johquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik overleef het nog wel evendeel je enthousiasme maar, meer dan terecht
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodigquote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat het me goed staat
quote:
hoelang duurt het nog tot dat die begint?quote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar joh
Ik ookquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
jongens groot nieuws ik heb er een fleecedekentje bij gepakt
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
daar lig ik al eventjes onderquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
[..]
[..]
hoelang duurt het nog tot dat die begint?ik vraag dit voor een vriendin
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehadquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.
Iedereen houdt van fleecedekentjes.quote:
Vergezocht, maar okéquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen houdt van fleecedekentjes.
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
ohhh dat is vlotquote:
leuk tochquote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehad
quote:
nu zin in warme chocolademelkquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sow fietsen!!!!quote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.
Logisch denken is niet aan mij besteed. Niet doordachte en stomme beslissingen maken, that's ma jam.quote:
Netjes. Zeker zo'n 45km/u kar?quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren mijn benen lam gefietst om zo snel mogelijk thuis te zijn door die kou. Haalde gewoon een scooter in brug afwaarts en reed even snel als auto
quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja met zijwieltjes hoor, was bang dat ik het verleerd was.
Nee gewone auto, maar die reed ook wel rond die snelheid daarquote:Op zondag 14 april 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes. Zeker zo'n 45km/u kar?
quote:
Zet de thermostaat in de gazastrook 's uit en ga erheen met wat fleecedekentjes, en kijk waar het schip strandt.quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Logisch denken is niet aan mij besteed. Niet doordachte en stomme beslissingen maken, that's ma jam.
Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.quote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewone auto, maar die reed ook wel rond die snelheid daar
Zo schattigquote:
hier krijg ik klapperende eierstokken vanquote:
Neeeee niet waar.quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo schattig
Terwijl normaal kinderen echtzijn
Doneer dan aan 0909 Chino is skeerquote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zet de thermostaat in de gazastrook 's uit en ga erheen met wat fleecedekentjes, en kijk waar het schip strandt.
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zitquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier krijg ik klapperende eierstokken van
Mijn ballen kruipen naar binnen van dat accent welquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is even door de zure appel heen bijtenquote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zit
Als ik ooit kinderen krijg zal ik er wel heel veel van houdenquote:
Wou dat ik in de buurt bij je was.quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lang een vraagstuk geweest.quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet eens of ik kinderen wil neerzetten in deze wereld met hoe ik de toekomst zie
Ik weet niet eens of jij kinderen moet neerzetten in deze wereld met hoe ik je pohi ziequote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet eens of ik kinderen wil neerzetten in deze wereld met hoe ik de toekomst zie
en wat heeft doen besloten dat je toch wel aan kinderen deed?quote:Op zondag 14 april 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lang een vraagstuk geweest.
Ja dit. En andere dingen.quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dat de wereld altijd wel een soort van fucked up is geweest en dat het nu echt niet zoveel anders is.quote:Op zondag 14 april 2019 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat heeft doen besloten dat je toch wel aan kinderen deed?
ach je hebt niks te zeggen met jouw accentquote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn ballen kruipen naar binnen van dat accent wel
Had je me dan even geholpen?quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wou dat ik in de buurt bij je was.
Dan had er over 9... he nee.quote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach je hebt niks te zeggen met jouw accent
goeie jijbak dit
[..]
Had je me dan even geholpen?
sowwwwquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had er over 9... he nee.
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horenquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
ach je hebt niks te zeggen met jouw accent
Heb nooit over kinderen gedacht, wel even toen ik bij mijn ex was want hij wilde er per se een samen. Thank god dat dat niet is gebeurdquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef I. het volgende:
Ik heb er ook lang over nagedacht, en heb constant de gedachte gehad; Jezus, wat kan de toekomst kut zijn voor mijn potentiele kinderen.
Mja, hij kan ook helemaal top zijn.
oiiquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had er over 9... he nee.
Dat zeg ikquote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horen
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nogquote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog
Welk accent?quote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horen
quote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben weer thuisLekker onder een dekentje op de bank.
Ligt ook wel heel erg aan de leeftijd waarop je daar opeens over moet nadenken dan ja.quote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nooit over kinderen gedacht, wel even toen ik bij mijn ex was want hij wilde er per se een samen. Thank god dat dat niet is gebeurd
ook alquote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.quote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kudkwark ook met zijn fleece dekentje
Amaaaquote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat niet maar moest lachen om je binnenkomst.quote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.
Het accent van iemand met een micropenisquote:
BEK HOUWEquote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kudkwark ook met zijn fleece dekentje
haags snapt het nietquote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.
Nja vorig jaar opeens over gaan nadenken. Maar geen donkere verhalen op deze doldwaze avondquote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ligt ook wel heel erg aan de leeftijd waarop je daar opeens over moet nadenken dan ja.
Oehlalaquote:Op zondag 14 april 2019 01:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het accent van iemand met een micropenis
Okokquote:Op zondag 14 april 2019 01:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het accent van iemand met een micropenis
[..]
BEK HOUWE
[..]
haags snapt het niet
Ja jaquote:Op zondag 14 april 2019 01:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet maar moest lachen om je binnenkomst.
Okokquote:Op zondag 14 april 2019 01:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nja vorig jaar opeens over gaan nadenken. Maar geen donkere verhalen op deze doldwaze avond
Jawelquote:Op zondag 14 april 2019 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haags heeft gewoon geen chilldekentje.
Mijne ook niet, ik heb een super zacht dekentjequote:
Ik heb twee van deze dingen vol met verschillende dekentjes want ik ben een faggotquote:Op zondag 14 april 2019 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haags heeft gewoon geen chilldekentje.
Omgquote:Op zondag 14 april 2019 01:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb twee van deze dingen vol met verschillende dekentjes want ik ben een faggot![]()
[ afbeelding ]
Dat was ik gisteren. I feel youquote:Op zondag 14 april 2019 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Hoi naar iedereen.Ik ben echt te stoned om goed met mijn touchpad te werken hoor. Dus ben te lui nu om iedereen te quoten haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |