FlipsGODINquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef Flippiee het volgende:
feestieeee
@:r-woud93
@:vanillekwark
@:i.
@:hemarookworst
@:iedereendieikvergeet
quote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef I. het volgende:
@:haags_kwartiertje @:r-woud93 @:naatje_1 @:kopjechino @:vanillekwark @:amarantha
R-woudquote:
Geen haagsquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef I. het volgende:
@:haags_kwartiertje @:r-woud93 @:naatje_1 @:kopjechino @:vanillekwark @:amarantha
presentquote:Op zondag 14 april 2019 00:02 schreef Flippiee het volgende:
feestieeee
@:r-woud93
@:vanillekwark
@:i.
@:hemarookworst
@:iedereendieikvergeet
dan gaat ie me pestenquote:
quote:
woehoeequote:
hoop dat ie er lang blijftquote:Op zondag 14 april 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
Haags zit dronken in de kroeg de zeldzame overwinning van ADO te vieren
Oeiquote:Op zondag 14 april 2019 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan gaat ie me pesten
het valt al mee dat ie geen topic maakte
Na die wedstrijd tegen Utrecht vreesde ik het ergste
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkDa's wel echt heel nasty altijd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkGewoon op de vluchtstrook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
oeeh prima keusquote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
NiceIk eet ook chips, sweet chilli tortillachips
[..]
Kut is dat he. Heb het eens gehad in de auto. En dan nergens een tankstation tegenkomen natuurlijkVind die voorzieningen voor vrouwen zo beroerd wat dat betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon op de vangrail gaan zitten, kan er mooi tussendoor jaquote:
Ja maar echt hoor. Skeere zooi altijd daar..quote:Op zondag 14 april 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oeeh prima keus
[..]
Vind die voorzieningen voor vrouwen zo beroerd wat dat betreft
Nah ben niet zo van de chips. Wel macho'squote:Op zondag 14 april 2019 00:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen die niet of eet je sowieso liever geen chips?
Nog matiger als je moet betalen en het is niet eens schoonquote:Op zondag 14 april 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor. Skeere zooi altijd daar..
nacho's altijd primaquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah ben niet zo van de chips. Wel macho's
En dan gebeten worden door rode mieren. Geen pretje. Geen pretje.quote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vond ik vroeger zo lullig. Werkte ik in de zomer op het land, moesten we aardappels rapen. Werkte ook twee meiden. Als jongens moesten pissen, liepen ze gewoon even het veld uit en pisten in de sloot. De meiden moesten dan gehurkt achter een tractor gaan zitten.Lekker met je kont in de brandnetels.
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de damesquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Vond ik vroeger zo lullig. Werkte ik in de zomer op het land, moesten we aardappels rapen. Werkte ook twee meiden. Als jongens moesten pissen, liepen ze gewoon even het veld uit en pisten in de sloot. De meiden moesten dan gehurkt achter een tractor gaan zitten.Lekker met je kont in de brandnetels.
Ja, zo viesquote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog matiger als je moet betalen en het is niet eens schoon
[..]
nacho's altijd prima
Of even je tractor op een plek zetten zonder brandnetels!quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de dames
Als dat mogelijk is, is dat ook een goede oplossing!quote:Op zondag 14 april 2019 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of even je tractor op een plek zetten zonder brandnetels!
Altijd fijn als mensen nadenken met het andere geslachtquote:Op zondag 14 april 2019 00:11 schreef I. het volgende:
Sorryquote:Op zondag 14 april 2019 00:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zo vies![]()
Lekker. Nu heb ik zin in nacho's
quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dan gebeten worden door rode mieren. Geen pretje. Geen pretje.
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.quote:Op zondag 14 april 2019 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan haal je toch even die brandnetels weg voor de dames
aww arme meidenquote:Op zondag 14 april 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.
Haha thanksquote:Op zondag 14 april 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen nadenken met het andere geslacht
[..]
Sorrywil ik je ook niet aandoen
gauw over wat anders praten
quote:Op zondag 14 april 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan was ik al te laat hè. Dat merkte je pas aan het loopje toen ze terug kwamen.
Dat is wel vervelendquote:Op zondag 14 april 2019 00:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha thanks
Maar heb toch al nergens trek in vandaag. Geen idee hoe dat komt..
lul ben je ookquote:
Ik denk dat het komt door het blowen ofzo. Kater valt reuze meequote:Op zondag 14 april 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelendkater van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |