Mensen zeggen dat het me goed staatquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]niets mis mee hoor, afhankelijk van kleur best leuk ook
[..]
schaakbord erin scheren
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar johquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik overleef het nog wel evendeel je enthousiasme maar, meer dan terecht
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodigquote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat het me goed staat
quote:
hoelang duurt het nog tot dat die begint?quote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar joh
Ik ookquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
jongens groot nieuws ik heb er een fleecedekentje bij gepakt
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
daar lig ik al eventjes onderquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
[..]
[..]
hoelang duurt het nog tot dat die begint?ik vraag dit voor een vriendin
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehadquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.
Iedereen houdt van fleecedekentjes.quote:
Vergezocht, maar okéquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen houdt van fleecedekentjes.
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
ohhh dat is vlotquote:
leuk tochquote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehad
quote:
nu zin in warme chocolademelkquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sow fietsen!!!!quote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.
Logisch denken is niet aan mij besteed. Niet doordachte en stomme beslissingen maken, that's ma jam.quote:
Netjes. Zeker zo'n 45km/u kar?quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had gisteren mijn benen lam gefietst om zo snel mogelijk thuis te zijn door die kou. Haalde gewoon een scooter in brug afwaarts en reed even snel als auto
quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja met zijwieltjes hoor, was bang dat ik het verleerd was.
Nee gewone auto, maar die reed ook wel rond die snelheid daarquote:Op zondag 14 april 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes. Zeker zo'n 45km/u kar?
quote:
Zet de thermostaat in de gazastrook 's uit en ga erheen met wat fleecedekentjes, en kijk waar het schip strandt.quote:Op zondag 14 april 2019 01:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Logisch denken is niet aan mij besteed. Niet doordachte en stomme beslissingen maken, that's ma jam.
Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.quote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewone auto, maar die reed ook wel rond die snelheid daar
Zo schattigquote:
hier krijg ik klapperende eierstokken vanquote:
Neeeee niet waar.quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo schattig
Terwijl normaal kinderen echtzijn
Doneer dan aan 0909 Chino is skeerquote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zet de thermostaat in de gazastrook 's uit en ga erheen met wat fleecedekentjes, en kijk waar het schip strandt.
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zitquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier krijg ik klapperende eierstokken van
Mijn ballen kruipen naar binnen van dat accent welquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier krijg ik klapperende eierstokken van
Ja dat is even door de zure appel heen bijtenquote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |