Mensen zeggen dat het me goed staatquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]niets mis mee hoor, afhankelijk van kleur best leuk ook
[..]
schaakbord erin scheren
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar johquote:Op zondag 14 april 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik overleef het nog wel evendeel je enthousiasme maar, meer dan terecht
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodigquote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat het me goed staat
quote:
hoelang duurt het nog tot dat die begint?quote:Op zondag 14 april 2019 01:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is na mijn schoonheid slaapje van straks wel klaar joh
Ik ookquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
jongens groot nieuws ik heb er een fleecedekentje bij gepakt
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
daar lig ik al eventjes onderquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
[..]
[..]
hoelang duurt het nog tot dat die begint?ik vraag dit voor een vriendin
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehadquote:Op zondag 14 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zelf ook vindt, meer heb je dan ook niet nodig
quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis wel fris ja. Zat net op de fiets naar huis ook te bibberen. Jaja ik fiets.
Iedereen houdt van fleecedekentjes.quote:
Vergezocht, maar okéquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iedereen houdt van fleecedekentjes.
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als het koud was in het midden-oosten was er allang vrede tussen de palestijnen en israel, onder het genot van een kop warme chocolademelk met marshmallows erin, verstopt onder een fleecedekentje.
ohhh dat is vlotquote:
leuk tochquote:Op zondag 14 april 2019 01:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ermee door. Heb al zoveel kleuren gehad
quote:
nu zin in warme chocolademelkquote:Op zondag 14 april 2019 01:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |