Heb ik nietquote:
Prima deal. Ik stuur een biertje door.quote:
Top.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima deal. Ik stuur een biertje door.
Oh? Vertel?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is hardstikke logisch, hoort bij de fase waar je nu in zit. Maar ga dingen radicaal anders doen want anders flikker je net als ik en vele anderen toch echt om en dan ben je een jaar verder voordat je terug kan kijken en beseffen dat je veel te ver bent gegaan op te veel vlakken.
Is het allemaal echt niet waard.
Proostquote:
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimmaquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Haha ik ben vooral benieuwd wat hier achter zitquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimma
Jij zet me aan het denkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?
De wat?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hè
Niet echt verrassend.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hè
Niet echt nee.quote:
Nope. Terwijl dat toch niet zo moeilijk isquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Het is toch zo.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Ah ons jongste bloempje slaapt ook al.quote:
Hey jijquote:
Alles wel?quote:
Mooi!quote:
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.quote:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.
Not sure if sarcastic....quote:Op zondag 14 april 2019 00:24 schreef Kopjechino het volgende:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etc
Ik plaag je maar.quote:
quote:
quote:
Ben nog niet moe, wil wel slapen. Dus tot die tijd maar beetje rondsurfen...quote:
Wat surf je allemaal?quote:Op zondag 14 april 2019 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nog niet moe, wil wel slapen. Dus tot die tijd maar beetje rondsurfen...
Voornamelijk muziek.quote:
Op dit moment een brass band die covers maakt van bands als Tool, Rage Against the Machine en Beastie Boys.quote:
Wat?quote:
Oh. Jammerquote:
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.quote:
Brabantquote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.
Heb die ene niet veel gezien verder. Was ook totaal anders dan Ghost overigensquote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.
Ben je ook een brabo?quote:
Ah jammer. Wat was het dan wel voor iets?quote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb die ene niet veel gezien verder. Was ook totaal anders dan Ghost overigens
nope, Zuid Holland, maar vind Brabant erg gezellig, 1 van m'n beste vrienden woont in Valkenswaard dus ben daar geregeldquote:
Nouja, was nog steeds wat psych enzo, maar meer kraut/stoner invloeden. Ben nu Ghost nog eens aan het luisteren, en ik denk dat je het eigenlijk wel leuk gevonden had hehehequote:Op zondag 14 april 2019 00:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je ook een brabo?
[..]
Ah jammer. Wat was het dan wel voor iets?
Leuk! Kom je wel eens in Breda?quote:Op zondag 14 april 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, Zuid Holland, maar vind Brabant erg gezellig, 1 van m'n beste vrienden woont in Valkenswaard dus ben daar geregeld
Ghost isquote:Op zondag 14 april 2019 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, was nog steeds wat spych enzo, maar meer kraut/stoner invloeden. Ben nu Ghost nog eens aan het luisteren, en ik denk dat je het eigenlijk wel leuk gevonden had hehehe
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweestquote:
Ik was er gisteren nogquote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweest
Ja maar echt hoorquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel een gedoe met die bandleden zeg pfff
Kom er eigenlijk nooit terwijl het vanuit Tilburg echt dichtbij is.quote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweest
je blijft stekenquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog
Is altijd leuk daar
[..]
Ja maar echt hoor![]()
Ik ga douchen. Kom je mee?quote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog
Is altijd leuk daar
[..]
Ja maar echt hoor![]()
ik kom in juli weer eens naar Tilburgquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom er eigenlijk nooit terwijl het vanuit Tilburg echt dichtbij is.
ik heb er af en toe ook last van, is pas eigenlijk sinds de laatste aanpassingenquote:
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleemquote:Op zondag 14 april 2019 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er af en toe ook last van, is pas eigenlijk sinds de laatste aanpassingen
ik ben lomp in het kwadraatquote:Op zondag 14 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleem
* zet snel de porseleinen beeldjes aan de kantquote:Op zondag 14 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleem
Jezus, je wil Fax vergiftigen?quote:
Niet de eerste doodverwensing vanavondquote:
Altijd gezellig hier.quote:Op zondag 14 april 2019 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste doodverwensing vanavond
Ja echt hequote:Op zondag 14 april 2019 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste doodverwensing vanavond
Vandaag is de gezelligheid op WA.quote:
WA IS KILLING FOK!1!!!quote:
Dat valt mee gelukkig.quote:
quote:
Samen vormen we een soort Sjonnie en Anita duo danquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 01:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Samen vormen we een soort Sjonnie en Anita duo dan
Ja was wel leuk hoor. Even gedaan wat ik moest doen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 02:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja was wel leuk hoor. Even gedaan wat ik moest doen.
Had je dat kunnen handelen dan?quote:Op zondag 14 april 2019 02:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had heter kunnen zijn als je langsgekomen was
Niet te lang douchen. Is niet goed voor het milieuquote:Op zondag 14 april 2019 02:34 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Nou gelukkig heeft m'n boiler een flinke capaciteit
Buiten de douche kan het er ook heet aan toe gaanquote:Op zondag 14 april 2019 02:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet te lang douchen. Is niet goed voor het milieu
The shit we do can warm the sun.quote:Op zondag 14 april 2019 02:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Buiten de douche kan het er ook heet aan toe gaan
IJsjesquote:Op zondag 14 april 2019 02:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
IJsje eten achteraf om wat af te koelen
Ik moest denken aan de Nike MAGSquote:Op zondag 14 april 2019 07:46 schreef Samzz het volgende:
Een schoenenmerk welke in mijn jeugd heeeeel erg populair was.
O die. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 14 april 2019 07:46 schreef Samzz het volgende:
Een schoenenmerk welke in mijn jeugd heeeeel erg populair was.
Ze liepen wel echt fantastisch fijn herinner ik me.quote:
N'aaaaaaw. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 april 2019 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben vanmorgen wakker geworden als oom, mijn broertje heeft zijn eerst kindje gekregen.
Zo maar eens richting ziekenhuis om te gaan kijken.
Feli.quote:Op zondag 14 april 2019 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben vanmorgen wakker geworden als oom, mijn broertje heeft zijn eerst kindje gekregen.
Zo maar eens richting ziekenhuis om te gaan kijken.
Een jongen.quote:Op zondag 14 april 2019 08:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
N'aaaaaaw. Gefeliciteerd!
Jongen of meisjes of genderneutraal?
Oooh die dingen. Zag je vroegah ook veel.quote:
Zou "dubbel waterijsje" een metafoor zijn denk je?quote:
iets willen doen op zondagquote:Op zondag 14 april 2019 10:05 schreef Halimede het volgende:
moe en ik heb mensen die wat willen doen vandaag maar ik ga denk ik lekker lui zijn
Nja eentje zou ik gisteren wat mee gaan doen, maar hij had nachtdienst en ik kreeg hem s'middags niet wakker gebeld (en had geen zin om in de hagelbui voor zijn deur te gaan staan in de hoop dat hij wel wakker wordt van de deurbelquote:Op zondag 14 april 2019 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets willen doen op zondag
gekke mensen
Dan gewoon lekker thuis in je eigen wereldje blijven toch. Je moet niks.quote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nja eentje zou ik gisteren wat mee gaan doen, maar hij had nachtdienst en ik kreeg hem s'middags niet wakker gebeld (en had geen zin om in de hagelbui voor zijn deur te gaan staan in de hoop dat hij wel wakker wordt van de deurbel) dus die wilde vandaag langskomen en nu denkt hij dat ik hem niet meer wil zien
![]()
En nog een andere vriend die ik de hele tijd al af zeg omdat ik geen zin heb om mijn huis te verlatenik denk dat die ook wel hier heen zou komen, maar dan moet ik opruimen en dat is nog veel meer moeite dan huis verlaten.
Mja maar als ik uit kijk zie ik zo wekenlang niemandquote:Op zondag 14 april 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker thuis in je eigen wereldje blijven toch. Je moet niks.
Dat is alleen maar makkelijk. Raak je meteen je vrienden kwijt en heb je altijd alleen tijd.quote:Op zondag 14 april 2019 10:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mja maar als ik uit kijk zie ik zo wekenlang niemand
quote:Op zondag 14 april 2019 10:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is alleen maar makkelijk. Raak je meteen je vrienden kwijt en heb je altijd alleen tijd.
Wij zijn je vrienden en staan altijd voor je klaar.quote:Op zondag 14 april 2019 10:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mja maar als ik uit kijk zie ik zo wekenlang niemand
100% freuderiaans voor de wens naar een DP.quote:Op zondag 14 april 2019 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou "dubbel waterijsje" een metafoor zijn denk je?
Echt? Het ziet er zo mooi uit vanuit de woonkamer, dikke jas aan dus?quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
100% freuderiaans voor de wens naar een DP.
Nietquote:Op zondag 14 april 2019 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
100% freuderiaans voor de wens naar een DP.
wie?quote:
Oké bedankt Missquote:Op zondag 14 april 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
De bedoeling is hier nooit doot. De bedoening wel.
#taalnazi
ze bedoende het goedquote:Op zondag 14 april 2019 11:46 schreef MissMSX het volgende:
De bedoeling is hier nooit doot. De bedoening wel.
#taalnazi
Ja ach ik verneuk altijd alles. Is mijn stylo.quote:
goed, je staat ook niet op mijn shortlist van users die dood mogenquote:
Geef het een tijdje. Komt nog wel.quote:Op zondag 14 april 2019 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed, je staat ook niet op mijn shortlist van users die dood mogen
Nou nee hoeft niet hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 11:51 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik dan ook meteen nog even herhalen dat het 'hij/zij/het wil' is en niet 'hij/zij/het wilt'?
Graag gedaan.
Wie wel dan?quote:Op zondag 14 april 2019 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed, je staat ook niet op mijn shortlist van users die dood mogen
voor in je excel sheet?quote:
als het nog lang duurt tot de fax situatie escaleert wel jaquote:Op zondag 14 april 2019 11:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geef het een tijdje. Komt nog wel.
Sommige mensen hebben het hard nodig. Wie de schoen past trekke hem aan, dus laat het vooral aan je voorbij gaan als je wilT.quote:
Escaleert niet.quote:Op zondag 14 april 2019 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als het nog lang duurt tot de fax situatie escaleert wel ja
ok fripsquote:
Hoeveel meter heb je nodig?quote:Op zondag 14 april 2019 12:04 schreef Kopjechino het volgende:
Heeft iemand een touw voor me? Liefst wel een stevige.
quote:Op zondag 14 april 2019 11:51 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik dan ook meteen nog even herhalen dat het 'hij/zij/het wil' is en niet 'hij/zij/het wilt'?
Graag gedaan.
Heb niet zo'n groot trapgat. 1.5 meter ofzo?quote:
Geen probleem, kom maar halenquote:Op zondag 14 april 2019 12:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niet zo'n groot trapgat. 1.5 meter ofzo?
Het wilt er bij veel mensen maar niet in he?quote:
Huehuequote:Op zondag 14 april 2019 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wilt er bij veel mensen maar niet in he?
Taalkundig vaginismequote:
lelijke lasnaden, cube zeker?quote:Op zondag 14 april 2019 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Nieuwe hippe Urbanus fiets gekocht.![]()
Zo ophalen inclusief een rondje Veluws bos, en wat eten als afsluiting.
[ afbeelding ]
ik ook, 3x deze week.quote:
Hoestie daar?quote:
Fantastisch, geweldig, kan niet beter, magistraal.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fantastisch, geweldig, kan niet beter, magistraal.
En met jou?
Jaloers. Ik wil ook een mega katerquote:Op zondag 14 april 2019 12:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelukkig
Eigenlijk hetzelfde maar dan met mega kater
quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fantastisch, geweldig, kan niet beter, magistraal.
En met jou?
Speciaal voor jou...quote:Op zondag 14 april 2019 12:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jaloers. Ik wil ook een mega kater
Jezus. Welke psychopaten doen zoiets. Zouden ook nooit meer in de buurt mogen komen van een dier.quote:
Teveel idioten op deze wereld.quote:Op zondag 14 april 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jezus. Welke psychopaten doen zoiets. Zouden ook nooit meer in de buurt mogen komen van een dier.
hmm, kleren kopen moet ik ook nog eens gaan doenquote:Op zondag 14 april 2019 13:02 schreef Californium het volgende:
Wat shit bij zalando in de sale gescoord
En gescoordquote:
Is dat hetzelfde jurkje als waar je gister over postte?quote:Op zondag 14 april 2019 13:29 schreef Allures het volgende:
Ik had dus gisteren zomaar opeens een jurkje gescoord op de markt of all places!
Die staat voor mijn sportschool en het is makkelijker om de fiets er voor te parkeren en even te voet er over te gaan. Loop ik toch langs een super leuk jurkje!
Maar ik had nog nooit kleren op de markt gekocht en je kunt niet passen...
Naar hij zit perfect en het model past helemaal bij mijn lijf
Hopelijk staat ie er volgende week weer
Hahaha... Maakt voor de rest niet uit ofzoquote:
Nooit zin in en van internet vind ik niks terwijl ik het toch altijd wel leuk vind als ik iets nieuws heb.quote:
Ja dat heb ik dus ook. En wil het ook gewoon even passen in de winkel. Wil opzich wel shoppen, maar meestal ga ik dan met vriendinnen en die willen altijd naar de prquote:Op zondag 14 april 2019 13:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nooit zin in en van internet vind ik niks terwijl ik het toch altijd wel leuk vind als ik iets nieuws heb.
Nog nooit in een primark geweest, wel nieuwsgierig nuquote:Op zondag 14 april 2019 13:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. En wil het ook gewoon even passen in de winkel. Wil opzich wel shoppen, maar meestal ga ik dan met vriendinnen en die willen altijd naar de prmark
Ik ga meestal alleen als ik in het buitenland ben. Vind het wel prettig als niemand een mening geeft, anders ga ik me daar toch weer wat van aantrekken.quote:Op zondag 14 april 2019 14:00 schreef Allures het volgende:
Ik shop liever alleen want handiger. Kun je beter tempo maken en de winkels doen die je zelf leuk vind
Met in het midden een lunch datelekker even kletsen en decadent doen
Of met man shoppen is ook leuk want die is heel geduldig en geeft veel complimentjes en weet precies wat ik mooi vind
Gaan we samen een keer. Gewoon 2 seconden naar binnen en dan gillend wegrennenquote:Op zondag 14 april 2019 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog nooit in een primark geweest, wel nieuwsgierig nu
Nee, ik ook niet hoorquote:Op zondag 14 april 2019 14:13 schreef Allures het volgende:
Mannen worden meestal niet zo heel blij van een Primark haha
Ik welquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 14:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer. Gewoon 2 seconden naar binnen en dan gillend wegrennen
Bij de makeup kijk ik wel altijd even ja. Of als ze mooie bh's hebben hangenquote:Op zondag 14 april 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wel
De sportkleding is zo cute
En je vind altijd wel die ene kleur nagellak of dat haarclipje dat je nodig hebt
Oh en de sandaaltjes zijn ook elk jaar weer top
die pas ik nooitquote:Op zondag 14 april 2019 14:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij de makeup kijk ik wel altijd even ja. Of als ze mooie bh's hebben hangen
Ik ook niet. Maar als niemand kijkt hou ik 'm even op mijn boobs, kan ik alsnog redelijk inschatten of het gaat passen. Want die maten kloppen daar vaak echt niet.quote:
nee maar ik bedoel nooitquote:Op zondag 14 april 2019 14:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als niemand kijkt hou ik 'm even op mijn boobs, kan ik alsnog redelijk inschatten of het gaat passen. Want die maten kloppen daar vaak echt niet.
quote:Op zondag 14 april 2019 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel nooit
Mijn maat is daar niet
Ooohquote:Op zondag 14 april 2019 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel nooit
Mijn maat is daar niet
Niet nodig. Ik ben van mijzelf al een grote lul.quote:
Zo hallo, goedemiddagquote:Op zondag 14 april 2019 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben van mijzelf al een grote lul.
Natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik ben van mijzelf al een grote lul.
Hoiquote:
Die heb ik al van mijzelf gelukkig.quote:Op zondag 14 april 2019 14:40 schreef Allures het volgende:
Alleen voor je squatkontje, niet voor je unit
quote:
Vertel hier meer overquote:Op zondag 14 april 2019 15:05 schreef Allures het volgende:
[..]
die van mij hangen maar niet alle grote hangen toch
Zou Tool eigenlijk nog iets van een voorprogramma ofzo hebben?quote:
Katyquote:Op zondag 14 april 2019 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou Tool eigenlijk nog iets van een voorprogramma ofzo hebben?
Gewoon extra Tool als voorprogrammaquote:Op zondag 14 april 2019 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
Vind ik extra goed....quote:
De vorige keren dat ik ze gezien heb wel. Heb voor juni nog niet gelezen wat het voorprogramma is.quote:Op zondag 14 april 2019 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Of Pusciferquote:
Moet er niet zo'n belachelijk lange wachtrij staan als bij APC, ben te lui om lang te wachten.quote:Op zondag 14 april 2019 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik extra goed....
Ik denk dat ik trouwens ook geld ga uitgeven aan een t-shirt of hoodie ofzo![]()
Heb er zoveel zin innnnnn
Heb zitten zoeken en kan het ook niet vinden... misschien dat het nog komt?quote:Op zondag 14 april 2019 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige keren dat ik ze gezien heb wel. Heb voor juni nog niet gelezen wat het voorprogramma is.
Hoodie is cool ja.quote:Op zondag 14 april 2019 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik extra goed....
Ik denk dat ik trouwens ook geld ga uitgeven aan een t-shirt of hoodie ofzo![]()
Heb er zoveel zin innnnnn
Ja maar.... IK WIL HETquote:Op zondag 14 april 2019 15:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet er niet zo'n belachelijk lange wachtrij staan als bij APC, ben te lui om lang te wachten.
Ook de moeite waard.quote:Op zondag 14 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet live gezien, dus ben er helemaal voor
Die waren ook goedquote:Op zondag 14 april 2019 15:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet live gezien, dus ben er helemaal voor
Het is zondag. Neem haar lekker meer uiteten.quote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Harlekien het volgende:
Hoi,
Iemand tips om vriendinlief weer wat op te vrolijken?
Ze heeft me vrijdag naar huis gestuurd tijdens lunch omdat ik brak was en er niet uit zag.
Ze is nog steeds wel wat pissig, wat logisch is, en ik wil iets doen om het goed te maken.
Niets cheesy of overdreven, gewoon wat leuks.
Ze houdt trouwens van alles wat duur is
Nieuwe vriendin zoekenquote:Op zondag 14 april 2019 15:29 schreef Harlekien het volgende:
Hoi,
Iemand tips om vriendinlief weer wat op te vrolijken?
Ze heeft me vrijdag naar huis gestuurd tijdens lunch omdat ik brak was en er niet uit zag.
Ze is nog steeds wel wat pissig, wat logisch is, en ik wil iets doen om het goed te maken.
Niets cheesy of overdreven, gewoon wat leuks.
Ze houdt trouwens van alles wat duur is
Ze is aan het werk tot vanavond, komt daarna wel bij mijquote:Op zondag 14 april 2019 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is zondag. Neem haar lekker meer uiteten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |