Heb ik nietquote:
Prima deal. Ik stuur een biertje door.quote:
Top.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima deal. Ik stuur een biertje door.
Oh? Vertel?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is hardstikke logisch, hoort bij de fase waar je nu in zit. Maar ga dingen radicaal anders doen want anders flikker je net als ik en vele anderen toch echt om en dan ben je een jaar verder voordat je terug kan kijken en beseffen dat je veel te ver bent gegaan op te veel vlakken.
Is het allemaal echt niet waard.
Proostquote:
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimmaquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Haha ik ben vooral benieuwd wat hier achter zitquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimma
Jij zet me aan het denkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?
De wat?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hč
Niet echt verrassend.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hč
Niet echt nee.quote:
Nope. Terwijl dat toch niet zo moeilijk isquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Het is toch zo.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Ah ons jongste bloempje slaapt ook al.quote:
Hey jijquote:
Alles wel?quote:
Mooi!quote:
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.quote:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.
Not sure if sarcastic....quote:Op zondag 14 april 2019 00:24 schreef Kopjechino het volgende:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etc
Ik plaag je maar.quote:
quote:
quote:
Ben nog niet moe, wil wel slapen. Dus tot die tijd maar beetje rondsurfen...quote:
Wat surf je allemaal?quote:Op zondag 14 april 2019 00:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben nog niet moe, wil wel slapen. Dus tot die tijd maar beetje rondsurfen...
Voornamelijk muziek.quote:
Op dit moment een brass band die covers maakt van bands als Tool, Rage Against the Machine en Beastie Boys.quote:
Wat?quote:
Oh. Jammerquote:
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.quote:
Brabantquote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.
Heb die ene niet veel gezien verder. Was ook totaal anders dan Ghost overigensquote:Op zondag 14 april 2019 00:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. In Brabant brandt er altijd nog licht toch.
Ben je ook een brabo?quote:
Ah jammer. Wat was het dan wel voor iets?quote:Op zondag 14 april 2019 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb die ene niet veel gezien verder. Was ook totaal anders dan Ghost overigens
nope, Zuid Holland, maar vind Brabant erg gezellig, 1 van m'n beste vrienden woont in Valkenswaard dus ben daar geregeldquote:
Nouja, was nog steeds wat psych enzo, maar meer kraut/stoner invloeden. Ben nu Ghost nog eens aan het luisteren, en ik denk dat je het eigenlijk wel leuk gevonden had hehehequote:Op zondag 14 april 2019 00:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je ook een brabo?
[..]
Ah jammer. Wat was het dan wel voor iets?
Leuk! Kom je wel eens in Breda?quote:Op zondag 14 april 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, Zuid Holland, maar vind Brabant erg gezellig, 1 van m'n beste vrienden woont in Valkenswaard dus ben daar geregeld
Ghost isquote:Op zondag 14 april 2019 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, was nog steeds wat spych enzo, maar meer kraut/stoner invloeden. Ben nu Ghost nog eens aan het luisteren, en ik denk dat je het eigenlijk wel leuk gevonden had hehehe
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweestquote:
Ik was er gisteren nogquote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweest
Ja maar echt hoorquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel een gedoe met die bandleden zeg pfff
Kom er eigenlijk nooit terwijl het vanuit Tilburg echt dichtbij is.quote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook erg leuke stad, ging er vroeger geregeld stappen toen ik nog in Dordrecht woonde. Nu woon ik in Zoetermeer en ben ik er jaren niet meer geweest
je blijft stekenquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog
Is altijd leuk daar
[..]
Ja maar echt hoor![]()
Ik ga douchen. Kom je mee?quote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog
Is altijd leuk daar
[..]
Ja maar echt hoor![]()
ik kom in juli weer eens naar Tilburgquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom er eigenlijk nooit terwijl het vanuit Tilburg echt dichtbij is.
ik heb er af en toe ook last van, is pas eigenlijk sinds de laatste aanpassingenquote:
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleemquote:Op zondag 14 april 2019 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er af en toe ook last van, is pas eigenlijk sinds de laatste aanpassingen
ik ben lomp in het kwadraatquote:Op zondag 14 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleem
* zet snel de porseleinen beeldjes aan de kantquote:Op zondag 14 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
Nouja ik ben gewoon lomp, dat is meer mijn probleem
Jezus, je wil Fax vergiftigen?quote:
Niet de eerste doodverwensing vanavondquote:
Altijd gezellig hier.quote:Op zondag 14 april 2019 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste doodverwensing vanavond
Ja echt hequote:Op zondag 14 april 2019 00:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de eerste doodverwensing vanavond
Vandaag is de gezelligheid op WA.quote:
WA IS KILLING FOK!1!!!quote:
Dat valt mee gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |